Intratuinquote:Op maandag 22 mei 2006 23:15 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb geen zaad.
Mot je zaad?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:15 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb geen zaad.
Kikkers doen het hier nietquote:
Stomme kooi!quote:
maar dan kiemt het toch met al dat water?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:16 schreef Marczilla het volgende:
In het doucheputje.........dat is ook een favo verstop plaats.
Ik leeg een keer in de zoveel tijd de zwanenhals die ik onder mijn douchebak heb gemonteerd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:19 schreef remlof het volgende:
[..]
maar dan kiemt het toch met al dat water?
en dan smeer je het op brood?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:24 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Ik leeg een keer in de zoveel tijd de zwanenhals die ik onder mijn douchebak heb gemonteerd.
Nee daar kneed ik eerst en vorm van en laat dat vervolgens enkele maanden in de kelder rijpen. Lekker voor bij de pasta salade.quote:
whehe meestal veeg je daarmee je kont afquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:29 schreef Erwtensoep het volgende:
In de 1860 munchen sok van je vriendin
eender welke sok. het is een fetish!!! arrggllrrr help me...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:29 schreef Erwtensoep het volgende:
In de 1860 munchen sok van je vriendin
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
eender welke sok. het is een fetish!!! arrggllrrr help me...
waarom ben je nou geen lekker wijf, maar een lelijke man met een soort muts op?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:40 schreef VASND het volgende:
hihihihihiiihihi hij zei zaaaaad :d'D:"":D"Dd;
Omdat appel.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom ben je nou geen lekker wijf, maar een lelijke man met een soort muts op?
het is een slikkerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |