quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:27 schreef Tyler..Durden het volgende:
Gewoon lekker laten korsten in je schaamhaar.
Chicks dig it!
What the....quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:57 schreef Blauwbaard het volgende:
Pak het grootste mes dat je thuis kan vinden, koop een GROTE ham, maar daar een groot gat in, gooi dat gat vol met smeerkaas, drapeer er daarna war stukjes banaan op. Als je dat hebt gedaan pak je die ham, en dan gooi je met die ham de ramen van de buren in, als je buurvrouw komt klagen, moet je d'r keihard in d'r bek spuiten als ze begint te mekkeren. Als het de buurman is die verhaal komt halen vraag je of-ie de buurvrouw stuurt.![]()
hahahahaquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:57 schreef Blauwbaard het volgende:
Pak het grootste mes dat je thuis kan vinden, koop een GROTE ham, maar daar een groot gat in, gooi dat gat vol met smeerkaas, drapeer er daarna war stukjes banaan op. Als je dat hebt gedaan pak je die ham, en dan gooi je met die ham de ramen van de buren in, als je buurvrouw komt klagen, moet je d'r keihard in d'r bek spuiten als ze begint te mekkeren. Als het de buurman is die verhaal komt halen vraag je of-ie de buurvrouw stuurt.![]()
De brievenbus van Irma en Ingrid een optie ?quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:51 schreef SiemeN het volgende:
Lieve Fok!kers,
Ik wil mijzelf vanavond graag tot jullie keren met een probleem wat mij nu al enkele weken dwarszit.
Jarenlang ben ik woonachtig geweest in een pittoresk dorpje aan de Noord-Hollandse kust.
Alhier had ik een leuke, ruime kamer waar zelfs een wasbak in te vinden was.
Deze wasbak was natuurlijk hét sleutel-element tot een fijne kamer, gezien ik altijd in het holst van de nacht hier mijn behoeftes in kon achterlaten. (Behalver de grote boodschap, uiteraard).
Ook wanneer ik even moest ejaculeren, en er geen vrouwen gezicht/geslachtsdeel in de buurt was, bood de wasbak een perfecte uitkomst.
Nu ben ik echter recentelijk verhuisd naar de keiharde Noord-Hollandse ghetto, en je raad het al..
In dit pand is geen wasbak te bekennen, althans, niet binnen een afstand van enkele meters.
Zoals je begrijpt ga ik niet elke keer wanneer ik even moet ejaculeren 13 traptredes af, dus moet ik een geschikte plaats vinden mijn zaadjes te deponeren.
Ik heb echt van alles geprobeerd, van lege cola flessen tot rechtstreeks uit het raam, maar niets kan mij zo bekoren als de wasbak.
Wie kent dit probleem ook, en wie heeft er nog handige tips?
Alvast bedankt en de groenten,
Een wanhopige postbode.
Dat is natuurlijk geen optiequote:Op zaterdag 8 april 2006 15:22 schreef Chowi het volgende:
Of gewoon niet meer ejaculeren.
Tuurlijk wel, gekkie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |