quote:Effectively protect your car from theft with this simple yet reliable car alarm.
Can be triggered by a vibration sensor (not supplied), a door or the boot opening (by sensing the voltage drop as the courtesy light is turned on) or through any number of switches wired to ground e.g. a bonnet or boot switch (not supplied). It has entry and exit delays, auto-reset, and the alarm duration is adjustable.
Working voltage: 6 to 12Vdc from vehicle battery. Output: 6/12Vdc / 3A maximum. PCB: 47x55mm. Solder posts for all connections.
damn das waar ook. Jij bent gewoon 3 jaar ouderquote:
Kun je nou niet gaan dan?quote:Op maandag 22 mei 2006 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Axl (de buitenkat) kwam vanmiddag helemaal nat thuis, alsof hij in de sloot was gevallen... Nu is ie weer wat droog, blijkt hij ineens helemaal een dikke kop (hals, kaak), een scheef oor, en een gat in zn achterpoot te hebbenWe vermoeden dat hij de sloot in is geschopt oid....
En morgen kan ik niet eens mee naar de dierenarts doordat ik een reïntegratieproject moet doen
kaak is niet gebroken oid, we houden m erg goed in de gaten, en mn ouders staan stand by voor als we plots toch moeten...quote:
35 dit jaar. En nog steeds rijpende.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:53 schreef lipje het volgende:
[..]
damn das waar ook. Jij bent gewoon 3 jaar ouder
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kaak is niet gebroken oid, we houden m erg goed in de gaten, en mn ouders staan stand by voor als we plots toch moeten...
wantquote:
ach gut meid ... en nu?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:39 schreef PeuRac het volgende:
Zo, was ik klaar met sporten, douchen, ligt de kabel eruit zodat ik de laatste uitzending van Temptation Island gemist heb
Nu mis je showgirls ook nogquote:Op maandag 22 mei 2006 21:39 schreef PeuRac het volgende:
Zo, was ik klaar met sporten, douchen, ligt de kabel eruit zodat ik de laatste uitzending van Temptation Island gemist heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |