Vast wel goed spul voor een normale prijs, alleen is zo'n maatschep 2x zo groot als een normale maatschep volgens mij.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:34 schreef Sloper het volgende:
http://www.powersupplements.nl/product_info.php?products_id=38
Wat denken jullie van dit soort Whey? Veel bladiebla of goed te doen? Ik denk dat ik maar eens een paar kg probeer...
ziet er wel degelijk uit, voor een goede prijsquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:31 schreef LedZep het volgende:
[..]
Vast wel goed spul voor een normale prijs, alleen is zo'n maatschep 2x zo groot als een normale maatschep volgens mij.
Oke, dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:58 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
ziet er wel degelijk uit, voor een goede prijs
die maatschep is 70cc, net als de meeste maatscheppen gaat er in 70cc ongv 30gr poeder![]()
hij zit wel wat kort opquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:34 schreef Sloper het volgende:
Wat denken jullie van dit soort Whey? Veel bladiebla of goed te doen? Ik denk dat ik maar eens een paar kg probeer...
Meestal 25-30 gram whey (snel opneembare eiwitten) en evt dextrose.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:10 schreef J-Will het volgende:
Wat zit er eigenlijk allemaal in zo'n shake die je bij de gym kunt kopen? Een bom eiwitten ofzo?
Dat is onmogelijkquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:19 schreef Fugie het volgende:
mijn schenen en bovenkant van me knie zitten onder de blauwe plekken van het deadliften
toch maar eens proberen om het te doen zonder mijn schenen te slopen
Met een lange broek valt het mee, maar je ontkomt er niet aan dat de barbell langs je schenen schuurt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:36 schreef J-Will het volgende:
dat is heel goed mogelijk, heb er nooit last van gehadIk train wel met een lange broek meestal, dat scheelt misschien.
laat iets weten als je het binnenhebt, ziet er een erg degelijjke site uit, spijtig dat ze geen gainer verkopen.. ik zal wel nog wat melk drinkenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:34 schreef Sloper het volgende:
Ah mooi...dat scheelt...ik ben namelijk nogal lang en heb volgens mij ook wel relatief lange bovenbenen, terwijl ik voor de rest echt wel het gevoel heb dat ik de beweging goed uitvoer!quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:25 schreef McGilles het volgende:
Dat hoeft ook niet, ook al zullen sommige beweren van wel!
Het gaat erom dat de 'lengte' dat je heupen naar achteren gelijk is aan dat je knieen naar voren gaan, dus voorbij je tenen is geen probleem, zeker niet als je ook nog eens lange bovenbenen hebt!
Dat doe ik alquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:24 schreef ivosnivo het volgende:
Proberen je reet verder naar achteren te houden bij het omlaag gaan.
Zet je voeten in een rechte lijn met je knieën.
Spierpijn![]()
Dat bankdrukken vooral triceps is ben ik het niet mee eens. Iemand die ik ken kan vele malen zwaardere gewichten pakken bij het dippen en andere triceps oefeningen, maar ik kan 30kg meer bankdrukken, dus het gaat niet echt op. Het is gewoon een UB oefening met nadruk op borst en triceps!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:59 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Ah mooi...dat scheelt...ik ben namelijk nogal lang en heb volgens mij ook wel relatief lange bovenbenen, terwijl ik voor de rest echt wel het gevoel heb dat ik de beweging goed uitvoer!
[..]
Dat doe ik al, heel uitdrukkelijk juist!
Die spierpijn in mijn kuiten heb ik nog tot donderdagmiddag gehad![]()
Morgen maar eens mijn borst en triceps doen..nog steeds splitschema ja, ik denk dat ik na de zomervakantie begin met fullbody...als ik daarop kan wachten![]()
Trouwens...hier is een tijdje geleden gezegd dat de bench press vooral voor de triceps is, maar als je je handen nou eens heel ver uit elkaar zet...dan gebruik je toch wel je borst het meest? Aangezien je dan je armen al gestrekt hebt?
De oefening wordt dan een soort van ´flyes´press, als je begrijpt wat ik bedoel.
Toch?
Hield je em vast zoals gewichtheffers doen of met je armen gekruist?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:22 schreef J-Will het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst frontsquat gedaan en het beviel me maar niks. Ik kon door de houding niet fullsquat gaan en het voelde sowieso niet goed. Is het een idee om in plaats van ed front squat een gewone squat te doen, of een deadlift? Heb het idee dat ik dan veel intenser train. Als iemand me kan zeggen waarom wel of niet, graag
Over het vasthouden moet je ook maar net treffen dat je 'lenig genoeg' bent in je armen. Ik kan met geen mogelijkheid hem pakken zoals gewichtheffers, ik doe persoonlijk altijd gekruist, maar dit ging niet over mij, dus ik hou me smoel welquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
Hield je em vast zoals gewichtheffers doen of met je armen gekruist?
Als je de incline meer kan duwen dan met de normale bench is er iets niet goed nee, andersom is normaalquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:35 schreef Fugie het volgende:
incline pak ik me borst veel meer heb ik het idee
vanavond ga ik het maar eens proberen met 35 kg op de benchpress, inlcine zit daar nog 10 kilo onderMaar komt vooral doordat je daar ook je schouders veel bij gebruikt denk ik.
Schuinte = hellingquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:40 schreef LedZep het volgende:
Volgens 3XL is het zelfs zo dat bij een schuinte (is dat een woord?) van >30 graden je meer schouders dan borst gebruikt. Hij doet dan ook incline op 15 en 30 graden. Dat is opmerkelijk, aangezien de meeste "vaste" incline bankjes op minstens 45 graden staan. Daarom doe ik incline ook altijd met dumbbells op een gewone bench.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |