abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38223486
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 00:34 schreef Sloper het volgende:
http://www.powersupplements.nl/product_info.php?products_id=38

Wat denken jullie van dit soort Whey? Veel bladiebla of goed te doen? Ik denk dat ik maar eens een paar kg probeer...
Vast wel goed spul voor een normale prijs, alleen is zo'n maatschep 2x zo groot als een normale maatschep volgens mij.
pi_38226677
Ik heb hier een flink aantal e-books van Pavel Tsatsouline en eentje van Brooks Kubik. Ik vind ze ontzettend leerzaam (voor bodybuilding, maar ook voor stretching bijvoorbeeld). Is er belangstelling voor? Dan wil ik ze wel even in een .rar (nee geen ijsmeis.rar) zetten en online gooien.
pi_38228382
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 09:31 schreef LedZep het volgende:

[..]

Vast wel goed spul voor een normale prijs, alleen is zo'n maatschep 2x zo groot als een normale maatschep volgens mij.
ziet er wel degelijk uit, voor een goede prijs

die maatschep is 70cc, net als de meeste maatscheppen gaat er in 70cc ongv 30gr poeder
balsporten :r
pi_38228401
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 12:58 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

ziet er wel degelijk uit, voor een goede prijs

die maatschep is 70cc, net als de meeste maatscheppen gaat er in 70cc ongv 30gr poeder
Oke, dan heb ik niks gezegd .
pi_38228707
quote:

Wat denken jullie van dit soort Whey? Veel bladiebla of goed te doen? Ik denk dat ik maar eens een paar kg probeer...
hij zit wel wat kort op

Arginine
Glycine
Histidine*
Phenylalanine*
Tyrosine

maar dan wel weer goed op

Cystine
Isoleucine*
Leucine*
Lysine*
Methionine*
Threonine *

*aminozuren die via het voedsel dienen opgenomen te worden

gezien de meeste aminozuren die goed zitten een sterretje hebben is het goed spul
  vrijdag 26 mei 2006 @ 13:10:46 #181
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_38228761
Wat zit er eigenlijk allemaal in zo'n shake die je bij de gym kunt kopen? Een bom eiwitten ofzo?
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_38228992
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:10 schreef J-Will het volgende:
Wat zit er eigenlijk allemaal in zo'n shake die je bij de gym kunt kopen? Een bom eiwitten ofzo?
Meestal 25-30 gram whey (snel opneembare eiwitten) en evt dextrose.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 13:19:58 #183
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_38229006
mijn schenen en bovenkant van me knie zitten onder de blauwe plekken van het deadliften

toch maar eens proberen om het te doen zonder mijn schenen te slopen
pi_38229218
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:19 schreef Fugie het volgende:
mijn schenen en bovenkant van me knie zitten onder de blauwe plekken van het deadliften

toch maar eens proberen om het te doen zonder mijn schenen te slopen
Dat is onmogelijk
  vrijdag 26 mei 2006 @ 13:36:22 #185
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_38229540
dat is heel goed mogelijk, heb er nooit last van gehad Ik train wel met een lange broek meestal, dat scheelt misschien.
met dank aan SF
pi_38229664
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:36 schreef J-Will het volgende:
dat is heel goed mogelijk, heb er nooit last van gehad Ik train wel met een lange broek meestal, dat scheelt misschien.
Met een lange broek valt het mee, maar je ontkomt er niet aan dat de barbell langs je schenen schuurt.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 13:40:57 #187
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_38229720
met lange broek vond ik het alleen maar kut
ik ging ook wel tekeer met 75 kilo, terwijl het de derde x was dat ik het deed
pi_38230332
quote:

laat iets weten als je het binnenhebt, ziet er een erg degelijjke site uit, spijtig dat ze geen gainer verkopen.. ik zal wel nog wat melk drinken
pi_38230519
http://www.badongo.com/file/742550

10 e-books, including my favorites:

Pavel - Beyond bodybuilding
Brooks kubik - The dinosaur strength training notebook
Stuart McRobert - Beyond brawn

En nog 5 andere e-books van Pavel, een voor stretching, een voor "supergewrichten", buikspieren bodyweight exercises en een standaar "hoe word ik sterk" boek. Zijn niet allemaal even goed / leuk, maar er zit vast iets bij.

Oh ja, ik heb er ook maar een "Navy Seal Physical Fitness" ding bijgedaan, staat niet veel in over bodybuilding maar is mss wel grappig.

Beyond Bodybuilding en VOORAL Dinosaur Strength zijn geweldig om te lezen iig.
pi_38230984
thx
pi_38232573
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 15:25 schreef McGilles het volgende:
Dat hoeft ook niet, ook al zullen sommige beweren van wel!

Het gaat erom dat de 'lengte' dat je heupen naar achteren gelijk is aan dat je knieen naar voren gaan, dus voorbij je tenen is geen probleem, zeker niet als je ook nog eens lange bovenbenen hebt!
Ah mooi...dat scheelt...ik ben namelijk nogal lang en heb volgens mij ook wel relatief lange bovenbenen, terwijl ik voor de rest echt wel het gevoel heb dat ik de beweging goed uitvoer!
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 15:24 schreef ivosnivo het volgende:
Proberen je reet verder naar achteren te houden bij het omlaag gaan.
Zet je voeten in een rechte lijn met je knieën.
Spierpijn
Dat doe ik al , heel nadrukkelijk juist!
Die spierpijn in mijn kuiten heb ik nog tot donderdagmiddag gehad
Morgen maar eens mijn borst en triceps doen..nog steeds splitschema ja, ik denk dat ik na de zomervakantie begin met fullbody...als ik daarop kan wachten

Trouwens...hier is een tijdje geleden gezegd dat de bench press vooral voor de triceps is, maar als je je handen nou eens heel ver uit elkaar zet...dan gebruik je toch wel je borst het meest? Aangezien je dan je armen al gestrekt hebt?
De oefening wordt dan een soort van ´flyes´press, als je begrijpt wat ik bedoel .
Toch?

[ Bericht 1% gewijzigd door Jurrio op 26-05-2006 15:23:05 ]
  vrijdag 26 mei 2006 @ 15:22:04 #192
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_38233327
Ik heb vandaag voor het eerst frontsquat gedaan en het beviel me maar niks. Ik kon door de houding niet fullsquat gaan en het voelde sowieso niet goed. Is het een idee om in plaats van ed front squat een gewone squat te doen, of een deadlift? Heb het idee dat ik dan veel intenser train. Als iemand me kan zeggen waarom wel of niet, graag
met dank aan SF
pi_38233352
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:59 schreef Jurrio het volgende:

[..]

Ah mooi...dat scheelt...ik ben namelijk nogal lang en heb volgens mij ook wel relatief lange bovenbenen, terwijl ik voor de rest echt wel het gevoel heb dat ik de beweging goed uitvoer!
[..]

Dat doe ik al , heel uitdrukkelijk juist!
Die spierpijn in mijn kuiten heb ik nog tot donderdagmiddag gehad
Morgen maar eens mijn borst en triceps doen..nog steeds splitschema ja, ik denk dat ik na de zomervakantie begin met fullbody...als ik daarop kan wachten

Trouwens...hier is een tijdje geleden gezegd dat de bench press vooral voor de triceps is, maar als je je handen nou eens heel ver uit elkaar zet...dan gebruik je toch wel je borst het meest? Aangezien je dan je armen al gestrekt hebt?
De oefening wordt dan een soort van ´flyes´press, als je begrijpt wat ik bedoel .
Toch?
Dat bankdrukken vooral triceps is ben ik het niet mee eens. Iemand die ik ken kan vele malen zwaardere gewichten pakken bij het dippen en andere triceps oefeningen, maar ik kan 30kg meer bankdrukken, dus het gaat niet echt op. Het is gewoon een UB oefening met nadruk op borst en triceps!
pi_38233569
In principe geldt gewoon de oldskoolregel: hoe smaller je em pakt hoe minder borst en hoe meer triceps.

Wat ik vooral probeer te zeggen met "bench is triceps" is dat een goeie bench voornamelijk afhangt van tricepskracht. Of andersom; met een zwakke triceps kan je een goeie bench wel vergeten. Ofcourse is benchen wel de enige echte borst-massbuilder.
pi_38233583
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:22 schreef J-Will het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst frontsquat gedaan en het beviel me maar niks. Ik kon door de houding niet fullsquat gaan en het voelde sowieso niet goed. Is het een idee om in plaats van ed front squat een gewone squat te doen, of een deadlift? Heb het idee dat ik dan veel intenser train. Als iemand me kan zeggen waarom wel of niet, graag
Hield je em vast zoals gewichtheffers doen of met je armen gekruist?
pi_38233709
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:30 schreef LedZep het volgende:

[..]

Hield je em vast zoals gewichtheffers doen of met je armen gekruist?
Over het vasthouden moet je ook maar net treffen dat je 'lenig genoeg' bent in je armen. Ik kan met geen mogelijkheid hem pakken zoals gewichtheffers, ik doe persoonlijk altijd gekruist, maar dit ging niet over mij, dus ik hou me smoel wel
  vrijdag 26 mei 2006 @ 15:35:53 #197
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_38233763
incline pak ik me borst veel meer heb ik het idee

vanavond ga ik het maar eens proberen met 35 kg op de benchpress, inlcine zit daar nog 10 kilo onder Maar komt vooral doordat je daar ook je schouders veel bij gebruikt denk ik.
pi_38233943
Volgens 3XL is het zelfs zo dat bij een schuinte (is dat een woord?) helling van >30 graden je meer schouders dan borst gebruikt. Hij doet dan ook incline op 15 en 30 graden. Dat is opmerkelijk, aangezien de meeste "vaste" incline bankjes op minstens 45 graden staan. Daarom doe ik incline ook altijd met dumbbells op een gewone bench .
pi_38233978
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:35 schreef Fugie het volgende:
incline pak ik me borst veel meer heb ik het idee

vanavond ga ik het maar eens proberen met 35 kg op de benchpress, inlcine zit daar nog 10 kilo onder Maar komt vooral doordat je daar ook je schouders veel bij gebruikt denk ik.
Als je de incline meer kan duwen dan met de normale bench is er iets niet goed nee, andersom is normaal

Ik ga zo ook richting gym over 10 minuten... hopen dat het eindelijk eens ophoud met regenen , het is namelijk best ver fietsen
pi_38234008
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:40 schreef LedZep het volgende:
Volgens 3XL is het zelfs zo dat bij een schuinte (is dat een woord?) van >30 graden je meer schouders dan borst gebruikt. Hij doet dan ook incline op 15 en 30 graden. Dat is opmerkelijk, aangezien de meeste "vaste" incline bankjes op minstens 45 graden staan. Daarom doe ik incline ook altijd met dumbbells op een gewone bench .
Schuinte = helling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')