Neem je je mobiele telefoon mee?quote:
Je gaat luisteren he?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:31 schreef boebiedoe het volgende:
Ga lekker over je eigen toekomstige kind praten ofzo, ik hoef echt niet op die piratenzender van je hoor. Mafkees.
Het gaat ook niet om jouquote:Op maandag 22 mei 2006 18:31 schreef boebiedoe het volgende:
Ga lekker over je eigen toekomstige kind praten ofzo, ik hoef echt niet op die piratenzender van je hoor. Mafkees.
phewquote:Over 7,5 maanden komt er een kleine aan.
Hij gaat ze mimen voor de wepkem.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:hoe gaat Oversight de smilies voor zn zin per geluidsgolven etaleren?
Geen idee wie dat is, maar ik heb alvast een fijn plaatje in m'n hoofd, ja.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:hoe gaat Oversight de smilies voor zn zin per geluidsgolven etaleren?
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:hoe gaat Oversight de smilies voor zn zin per geluidsgolven etaleren?
Dan ben je volgens mij de enige...quote:Op maandag 22 mei 2006 20:11 schreef Sebasser het volgende:
verdulleme
geen enkele listen link doet het
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:27 schreef Fendy het volgende:
Wanneer komt Oversight nou? Ik voel er weinig voor om tot middernacht te blijven luisteren naar dat gedoe...
Middernachtquote:Op maandag 22 mei 2006 20:27 schreef Fendy het volgende:
Wanneer komt Oversight nou? Ik voel er weinig voor om tot middernacht te blijven luisteren naar dat gedoe...
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:23 schreef Marty26 het volgende:
Nou sorry hoor maar nikky wil ik ondanks ze meschien wel categorie milf word... toch niet ****** hoor.
Boe heeft er aan gezeten dus hou maar
quote:
Zeg lieve schat, jij hebt een ban en ik denk niet dat Mirage het heel tof vindt dat je haar account gebruikt om zo verder te posten. Dan is ze dadelijk haar account ook kwijt.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
daar doen wij niet aan mee hoor....
enig idee wat er gebeurd als je om middernacht een smileyhoofd trekt ??
trekt nooit mee bij.
ik ben eens gebanned omdat iemand onder mijn naam zat te posten, dus ik neem aan dat Mirage nu ook de lul isquote:Op maandag 22 mei 2006 20:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zeg lieve schat, jij hebt een ban en ik denk niet dat Mirage het heel tof vindt dat je haar account gebruikt om zo verder te posten. Dan is ze dadelijk haar account ook kwijt..
Klikspaanquote:Op maandag 22 mei 2006 20:45 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ik ben eens gebanned omdat iemand onder mijn naam zat te posten, dus ik neem aan dat Mirage nu ook de lul is![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zeg lieve schat, jij hebt een ban en ik denk niet dat Mirage het heel tof vindt dat je haar account gebruikt om zo verder te posten. Dan is ze dadelijk haar account ook kwijt..
Nu nog eens, maar dan Nederlands?quote:Op maandag 22 mei 2006 20:23 schreef Marty26 het volgende:
Nou sorry hoor maar nikky wil ik ondanks ze meschien wel categorie milf word... toch niet ****** hoor.
Boe heeft er aan gezeten dus hou maar
EERST BEWIJS! BEWIJS! FOTO'S! BEWIJS!quote:Op maandag 22 mei 2006 20:46 schreef Mirage het volgende:
[..]Dank je wel voor het ingrijpen, maar is in dit geval volledig onnodig
![]()
it's me met een knipoog naar Oversight.
Hé, ik moet er tegenaan kijken als zijn koppie blijft staan.
Ik denk dat hij er zelf minder problemen mee zou hebbenje ziet hem er voor aan onder mijn accoutn te posten hè ?
je leert het maar begrijpenquote:Op maandag 22 mei 2006 20:47 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nu nog eens, maar dan Nederlands?
Ben benieuwd of Oversight i.r.l. ook zo'n zwever is.
Ik en nuttig?quote:
Ben jij op IRC ergens te vinden?quote:Op maandag 22 mei 2006 20:51 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik en nuttig?
Ik zit hier alleen maar voor het mooie plaatje, heur.
Maar zeg het maar?
van mijn uitgerekte flamoes zeker !quote:
Yup.quote:
quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:39 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Hebben jullie
- Riza - Ik en Ali B
- Nelly Furtado - Maneater
- Shakira ft. Wyclef Jean - Hips don't lie
- Sean Paul - Temperature
- Rihanna - SOS
- Corinne Bailey Rae - Put your records on?
#floxjezoektshmoop?quote:
Dag nietz schatjequote:Op maandag 22 mei 2006 20:56 schreef nietzman het volgende:
Ik ga de babyshower voor Boe regelen!
quote:
Tja kut verhaal vind je nietquote:Op maandag 22 mei 2006 21:01 schreef MUUS het volgende:
nikky slikt niet na het pijpen.
Ja, Nolius.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:55 schreef DaMart het volgende:
Zeg Nolius, heb je nog een Idolskandidaat gevonden voor Bupatih's megahits?
"TTT-eerbetoon op CD uitgelekt"
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:01 schreef nietzman het volgende:
En Talpa zoekt nog stelletjes voor Big Brother.
Waarom kapte hij?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, Nolius.
Breng mijn topic nog eens onder de aandacht!Ik ben op zoek naar nieuwe zangers / rappers, aangezien skiczukie ermee gekapt is.
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:46 schreef Mirage het volgende:
[..]Dank je wel voor het ingrijpen, maar is in dit geval volledig onnodig
![]()
it's me met een knipoog naar Oversight.
Hé, ik moet er tegenaan kijken als zijn koppie blijft staan.
Ik denk dat hij er zelf minder problemen mee zou hebbenje ziet hem er voor aan onder mijn accoutn te posten hè ?
Meer een zaadverhaal.quote:
She pulled a Boris Becker?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:01 schreef MUUS het volgende:
nikky slikt niet na het pijpen.
Het zal de rede van zwangerschap wel zijn.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:06 schreef paultjuhhh het volgende:
ligt de actionradio-site eruit ?
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:07 schreef MUUS het volgende:
Oh oh...
Martijn en/of Nolius: Boe mag nu niet meer in het rond neuken.
nikky: Mocht hij toch al niet meer.
Martijn en/of Nolius: *kuch* stotter...
nikky: Wat weet jij dat ik niet weet?.
Waar is onze boe? Boetje? Koetsjiekoe? Waar ben je, menneke? Gaat het nog? Schouder nodig?.
Graag gedaan, mien jong.quote:
Zijn hartslag is net weer op gang gekomen.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:07 schreef MUUS het volgende:
Waar is onze boe? Boetje? Koetsjiekoe? Waar ben je, menneke? Gaat het nog? Schouder nodig?.
*Potentieel popcorn topic*quote:Op maandag 22 mei 2006 21:07 schreef MUUS het volgende:
Oh oh...
Martijn en/of Nolius: Boe mag nu niet meer in het rond neuken.
nikky: Mocht hij toch al niet meer.
Martijn en/of Nolius: *kuch* stotter...
nikky: Wat weet jij dat ik niet weet?.
*live* *live* *live*quote:Op maandag 22 mei 2006 21:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zijn hartslag is net weer op gang gekomen.
Het worden spannende uren/dagen op Fok!
Of hij de vader is? of meschien toch iemand anders bedoel je?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het worden spannende uren/dagen op Fok!
Het reanimatieteam is nog even bezig.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Nee hoor bij mij doen ze het ook nietquote:
Nee dat bedoel ik nu net nietquote:Op maandag 22 mei 2006 21:10 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Of hij de vader is? of meschien toch iemand anders bedoel je?
Ik gok dattie een dnr getekend heeftquote:Op maandag 22 mei 2006 21:11 schreef Eightball het volgende:
[..]
Het reanimatieteam is nog even bezig.
Dat is de vraag niet denk ik. De vraag is hoeveel er nog meer drachtig zijn gemaakt door Boe.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:10 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Of hij de vader is? of meschien toch iemand anders bedoel je?
Hoi MUUSquote:Op maandag 22 mei 2006 21:11 schreef MUUS het volgende:
Nou, mja, tja....
'Handig' was dit interview niet.
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat is de vraag niet denk ik. De vraag is hoeveel er nog meer drachtig zijn gemaakt door Boe.
Ah, nu je toch hier bent! Wij zitten al tijden te wachten op een Cybli.quote:
Hallo.... Wat doe je de wereld aan.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ah, nu je toch hier bent! Wij zitten al tijden te wachten op een Cybli.
Ga jij je eens snel voortplanten..
Alsof de Oxazepam is aangeslagenquote:Op maandag 22 mei 2006 21:19 schreef shmoopy het volgende:
Hij klinkt leuk!
Je mist weinig...quote:Op maandag 22 mei 2006 21:22 schreef LostFormat het volgende:
Kan iemand z'n gebazel even verwoorden? Ik heb geen geluid hier nl...
Niet uit je nek gaan kletsen hequote:Op maandag 22 mei 2006 21:21 schreef ChOas het volgende:
[..]
Alsof de Oxazepam is aangeslagen
En trouwens, hij wordt voorgetrokken in TRU dus moet hij niet zeiken...
hij noemt je naam niet, maar hij bedoelt je welquote:Op maandag 22 mei 2006 21:22 schreef LostFormat het volgende:
Bla bla.. ik heb het moeilijk.. bla bla... Fok is kut.. bla bla..quote:Op maandag 22 mei 2006 21:22 schreef LostFormat het volgende:
Duuuuuus....quote:
Dat verwacht ik. Dat kan mijn hart aan.quote:
Welnee. Alleen zitten daar mensen die hem wel kunnen volgenquote:Op maandag 22 mei 2006 21:21 schreef ChOas het volgende:
[..]
Alsof de Oxazepam is aangeslagen
En trouwens, hij wordt voorgetrokken in TRU dus moet hij niet zeiken...
Je vraag wordt genegeerd, Buup.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, Nolius.
Breng mijn topic nog eens onder de aandacht!Ik ben op zoek naar nieuwe zangers / rappers, aangezien skiczukie ermee gekapt is.
Ja, wat begon ie voorzichtig, hé?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:28 schreef MUUS het volgende:
Pfff, da's peanuts joh, Shmoopy heeft van mij nog wel veel ergere dingen gelezen. Die kan tegenwoordig alles aan..
Ik zit nog op het schokkende gedeelte te wachten, maar hij is al klaar met voorlezen.quote:
Hij heeft BaajGuardian toch nog!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:30 schreef WaSTeiL het volgende:
Hij heeft de komende tijd zo te horen geen sex...
Ik kop hem niet in, hoor.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:31 schreef Eightball het volgende:
Nou Oversight, Boe vindt het vast leuk dat je het leuk vindt.
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ah, nu je toch hier bent! Wij zitten al tijden te wachten op een Cybli.
Ga jij je eens snel voortplanten..
Ik verwacht dat het kind "Jan" gaat heten.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:33 schreef HeLLuM het volgende:
Kun je zijn potentiële naam al foutloos spellen, Nikky?
nee he.. ik ga het ook zeker niet opetenquote:Op maandag 22 mei 2006 21:30 schreef -Will- het volgende:
Sowieso, Scopolamine is echt géén grapjeis geen spelletje en zeker niks om je eigen oorlog mee uit te vechten.
Yup. En waar geen wil is blijkt er soms wél een weg.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:33 schreef Blinky het volgende:
zwangert maar en hokt maar.
Hoe orgineel.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:33 schreef HeLLuM het volgende:
Kun je zijn potentiële naam al foutloos spellen, Nikky?
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:32 schreef cinnamongirl het volgende:
"In mijn Fokmoderatorsuitsprakenarchief las ik dat..."
Kijken jullie wel een beetje uit met wat je zegt modjes!
quote:
Of Q! Nog korter!quote:
quote:
Neenee, dan wordt het dadelijk bedreigd door Vivi.quote:
Ik ga er vanaf nu af aan vanuit dat ze daarbinnen een muizenval heeft verstopt.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:32 schreef Oosthoek het volgende:
Ik ga vanaf vandaag toch wat voorzichtiger om met mn zaad.
Oh ja!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neenee, dan wordt het dadelijk bedreigd door Vivi.
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:35 schreef FlyingFox het volgende:
Muse is een soort van Phil Collins, oversight.
Is in zekere zin natuurlijk ook zo.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:38 schreef ChOas het volgende:
Ik ga er vanaf nu af aan vanuit dat ze daarbinnen een muizenval heeft verstopt.
Welke genotsmiddelen gebruik je nu?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:39 schreef gelly het volgende:
Ik neem nog een biertje.
Pillen werken sneller.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:39 schreef gelly het volgende:
Ik neem nog een biertje.
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:40 schreef speknek het volgende:
Ik ben wat lullig geweest. Zoiets moet een blijde gebeurtenis zijn. Heel veel plezier met het kind.
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:53 schreef MUUS het volgende:
Op FOK!radio nikky: het was níet gepland en boe moet vader zijn en ja, hij is pas 21, maar hij heeft 'vette pech' dan. Vader zijn, vette pech.
Hij vindt het wel 'leuk' en wat hij zei aan de telefoon toen ze hem belde, wil ze niet kwijt.
of je hoofd tegen een muur slaanquote:
De pil was gescheurd.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:41 schreef speknek het volgende:
Maar hoe word je ongepland zwanger? Je weet tijdens het neuken toch wel of je de pil vergeten bent?
Ja maar toch. Het is zo'n GROTE VERANTWOORDELIJKHEID. Zeg maar een LEVENSBEPALENDE GEBEURTENIS.quote:
Iets met veel G's, V's, en D's en nog een hele hoop hele korte woordjes...quote:Hij vindt het wel 'leuk' en wat hij zei aan de telefoon toen ze hem belde, wil ze niet kwijt.
Nikky is niet alleen dixlekties. Uhuh.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:41 schreef speknek het volgende:
Maar hoe word je ongepland zwanger? Je weet tijdens het neuken toch wel of je de pil vergeten bent?
Hij is wel een serieuze gebruiker danquote:Op maandag 22 mei 2006 21:42 schreef ChOas het volgende:
[..]
Iets met veel G's, V's, en D's en nog een hele hoop hele korte woordjes...
Kan je BBD even voordoen hoe je dat doet, werken? Dat zal hij de komende 44 jaar moeten doen.quote:
op zijn minst he.. en dan nog betalen aan zijn eigen aowquote:Op maandag 22 mei 2006 21:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan je BBD even voordoen hoe je dat doet, werken? Dat zal hij de komende 44 jaar moeten doen.
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:44 schreef Tha_T het volgende:
[..]Meer Brian op de radio.
Kan MissHobje ook inpakken
Schopje TRU ?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:54 schreef speknek het volgende:
Boebiedoe wordt vader, Gelly werkt, wat is dit voor wrede wereld waar ik in wakker word.
http://icecast.netmastering.nl/highquote:Op maandag 22 mei 2006 21:55 schreef Mereltje het volgende:
Ik kan niet luisteren, actionradio.nl ligt eruit..
FOK!radio: aanstaande moeder Nikky en Oversight livequote:Op maandag 22 mei 2006 21:55 schreef Mereltje het volgende:
Ik kan niet luisteren, actionradio.nl ligt eruit..
Ik heb geen Winamp, en alle links op de frontpage gaan fout als ik het probeer bij Windows Media Player.. ik geef het opquote:Op maandag 22 mei 2006 21:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
http://icecast.netmastering.nl/high
de link naar de winamp stream
Heb je geen iTunesquote:Op maandag 22 mei 2006 22:02 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Ik heb geen Winamp, en alle links op de frontpage gaan fout als ik het probeer bij Windows Media Player.. ik geef het op
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan je BBD even voordoen hoe je dat doet, werken? Dat zal hij de komende 44 jaar moeten doen.
quote:Ik ben een gast van achttien, houd van cabaret
En ik ben ook nog steeds fan van toetatoet
Ik werd verleden jaar geprezen om mijn moderatorschap
En sindsdien gaat het met mij heel erg goed
Ik ken haast alle klonen
Want je kunt ze zien als je de cijfers in hun ID omdraait
Fok!ken is een raadsel
En dat gaat als volgt
Het is een goeie vriend, maar geen verre buur.
Ik heb een eigen site
Ik heb Fok!Radio aan
Het is alweer woensdag
Ik heb een ban aangesmeerd
Een tijdje terug schrok ik me bijna dood
Maar gelukkig heeft geen mens me gezien
Het komt maar zelden voor dat ik een plaat afkraak
En ik ben niet echt goed wijs
De permban is een raadsel
En dat gaat als volgt
Het is voor eeuwig, maar niet voor altijd
Als ik offline ga, ben ik een studielul
En ik ben een held als ik Fok!forum bezoek
Ik zeg al jaren ‘ik zit heel even zonder werk’
En ik heb een nieuwe foto in mijn fotoboek
In de spiegel kijk ik mezelf als Derek Zoolander aan
Voor de foto in mijn fotoboek
Platen zijn een raadsel
En dat gaat als volgt
Het zit voor je hoofd en niet in je hand
Ik ben een parasiet
Ik wens je beterschap
Ik wil een mooie vrouw van 40 jaar
Vandaag kapte ik met de avatar van KD
En die zette ik toen mooi maar weer in mijn profiel
Maar soms vanuit een topic kijken mensen mij aan
Vanuit de schaduw van de zwarte zaal
Danny is een raadsel
En ik weet dus niet: is hij nou rond
Of gewoon erg kaal
Ik word straks heel erg oud
En ik mis een vrouw
En mijn koude handen typen heel de dag
Beneden kookt mijn moeder kip met aardappels
Alhoewel dat van mijn vader niet mag
Dan zeggen ze dat ik zo goed de topics sluit
En dan lach ik elke keer maar weer mee
Ik ken een raadsel over een Fok!user
Het gaat als volgt
Wie is tof en trouwt met KD?
FFquote:Op maandag 22 mei 2006 22:06 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
It's was nu eens niet op the Box gedraaid wordt?
The Box... daar associeer ik dit soort bagger mee ja!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:06 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
It's was nu eens niet op the Box gedraaid wordt?
Zal wel ja, ik luister maar halfquote:Op maandag 22 mei 2006 22:07 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Nop, maar is er nog wat leuks op fokradio? Yvonne komt nog zeker?
Dat herken je toch van mijlen ver manquote:Op maandag 22 mei 2006 22:09 schreef classpc het volgende:
Oja, ChrisJX
'Ja dat weet je he, als jurist'quote:Op maandag 22 mei 2006 22:09 schreef Tha_T het volgende:
Ik raak maar niet gewend aan die stem van Chris JX
Neee, dat zei ChrisJX. Pfffff.quote:
Hoi gelly.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:18 schreef gelly het volgende:
hilariteit alom.
ChrisJX is lief.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:15 schreef Skaai het volgende:
Neeeeee ik huiver niet van ChrisJX. 't Is vast een schatje, maar de manier waarop ze 't zei. Kippenvel, en niet vankippenvel maar brrr kippenvel.
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:19 schreef Tha_T het volgende:
Ik weet niet. Het klinkt zo afgeknepen die stem. Ikzelf heb ook niet zo'n toffe stem, rustig maar maar dan nog
Kijk, dit is weer wel stem-waardigquote:Op maandag 22 mei 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
Je kunt beter aandacht schenken aan mijn Andijvie-campagne!
Je hebt een nieuw achtergrondkoortje!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
Je kunt beter aandacht schenken aan mijn Andijvie-campagne!
Leuke sitequote:Op maandag 22 mei 2006 22:32 schreef DaMart het volgende:
Lees ook de link in mijn sig even voor anders! Krijg ik ook eens bezoekers op mijn site
Via iTunesquote:Op maandag 22 mei 2006 22:32 schreef svann het volgende:
Hoe luisteren jullie?
Al die linken zijn dood bij mij.
Jammer, verpak de boodschap nét wat beterquote:Op maandag 22 mei 2006 22:32 schreef DaMart het volgende:
Lees ook de link in mijn sig even voor anders! Krijg ik ook eens bezoekers op mijn site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |