Neem je je mobiele telefoon mee?quote:
Je gaat luisteren he?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:31 schreef boebiedoe het volgende:
Ga lekker over je eigen toekomstige kind praten ofzo, ik hoef echt niet op die piratenzender van je hoor. Mafkees.
Het gaat ook niet om jouquote:Op maandag 22 mei 2006 18:31 schreef boebiedoe het volgende:
Ga lekker over je eigen toekomstige kind praten ofzo, ik hoef echt niet op die piratenzender van je hoor. Mafkees.
phewquote:Over 7,5 maanden komt er een kleine aan.
Hij gaat ze mimen voor de wepkem.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:hoe gaat Oversight de smilies voor zn zin per geluidsgolven etaleren?
Geen idee wie dat is, maar ik heb alvast een fijn plaatje in m'n hoofd, ja.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:hoe gaat Oversight de smilies voor zn zin per geluidsgolven etaleren?
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:hoe gaat Oversight de smilies voor zn zin per geluidsgolven etaleren?
Dan ben je volgens mij de enige...quote:Op maandag 22 mei 2006 20:11 schreef Sebasser het volgende:
verdulleme
geen enkele listen link doet het
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:27 schreef Fendy het volgende:
Wanneer komt Oversight nou? Ik voel er weinig voor om tot middernacht te blijven luisteren naar dat gedoe...
Middernachtquote:Op maandag 22 mei 2006 20:27 schreef Fendy het volgende:
Wanneer komt Oversight nou? Ik voel er weinig voor om tot middernacht te blijven luisteren naar dat gedoe...
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:23 schreef Marty26 het volgende:
Nou sorry hoor maar nikky wil ik ondanks ze meschien wel categorie milf word... toch niet ****** hoor.
Boe heeft er aan gezeten dus hou maar
quote:
Zeg lieve schat, jij hebt een ban en ik denk niet dat Mirage het heel tof vindt dat je haar account gebruikt om zo verder te posten. Dan is ze dadelijk haar account ook kwijt.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
daar doen wij niet aan mee hoor....
enig idee wat er gebeurd als je om middernacht een smileyhoofd trekt ??
trekt nooit mee bij.
ik ben eens gebanned omdat iemand onder mijn naam zat te posten, dus ik neem aan dat Mirage nu ook de lul isquote:Op maandag 22 mei 2006 20:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zeg lieve schat, jij hebt een ban en ik denk niet dat Mirage het heel tof vindt dat je haar account gebruikt om zo verder te posten. Dan is ze dadelijk haar account ook kwijt..
Klikspaanquote:Op maandag 22 mei 2006 20:45 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ik ben eens gebanned omdat iemand onder mijn naam zat te posten, dus ik neem aan dat Mirage nu ook de lul is![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zeg lieve schat, jij hebt een ban en ik denk niet dat Mirage het heel tof vindt dat je haar account gebruikt om zo verder te posten. Dan is ze dadelijk haar account ook kwijt..
Nu nog eens, maar dan Nederlands?quote:Op maandag 22 mei 2006 20:23 schreef Marty26 het volgende:
Nou sorry hoor maar nikky wil ik ondanks ze meschien wel categorie milf word... toch niet ****** hoor.
Boe heeft er aan gezeten dus hou maar
EERST BEWIJS! BEWIJS! FOTO'S! BEWIJS!quote:Op maandag 22 mei 2006 20:46 schreef Mirage het volgende:
[..]Dank je wel voor het ingrijpen, maar is in dit geval volledig onnodig
![]()
it's me met een knipoog naar Oversight.
Hé, ik moet er tegenaan kijken als zijn koppie blijft staan.
Ik denk dat hij er zelf minder problemen mee zou hebbenje ziet hem er voor aan onder mijn accoutn te posten hè ?
je leert het maar begrijpenquote:Op maandag 22 mei 2006 20:47 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nu nog eens, maar dan Nederlands?
Ben benieuwd of Oversight i.r.l. ook zo'n zwever is.
Ik en nuttig?quote:
Ben jij op IRC ergens te vinden?quote:Op maandag 22 mei 2006 20:51 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik en nuttig?
Ik zit hier alleen maar voor het mooie plaatje, heur.
Maar zeg het maar?
van mijn uitgerekte flamoes zeker !quote:
Yup.quote:
quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:39 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Hebben jullie
- Riza - Ik en Ali B
- Nelly Furtado - Maneater
- Shakira ft. Wyclef Jean - Hips don't lie
- Sean Paul - Temperature
- Rihanna - SOS
- Corinne Bailey Rae - Put your records on?
#floxjezoektshmoop?quote:
Dag nietz schatjequote:Op maandag 22 mei 2006 20:56 schreef nietzman het volgende:
Ik ga de babyshower voor Boe regelen!
quote:
Tja kut verhaal vind je nietquote:Op maandag 22 mei 2006 21:01 schreef MUUS het volgende:
nikky slikt niet na het pijpen.
Ja, Nolius.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:55 schreef DaMart het volgende:
Zeg Nolius, heb je nog een Idolskandidaat gevonden voor Bupatih's megahits?
"TTT-eerbetoon op CD uitgelekt"
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:01 schreef nietzman het volgende:
En Talpa zoekt nog stelletjes voor Big Brother.
Waarom kapte hij?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, Nolius.
Breng mijn topic nog eens onder de aandacht!Ik ben op zoek naar nieuwe zangers / rappers, aangezien skiczukie ermee gekapt is.
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:46 schreef Mirage het volgende:
[..]Dank je wel voor het ingrijpen, maar is in dit geval volledig onnodig
![]()
it's me met een knipoog naar Oversight.
Hé, ik moet er tegenaan kijken als zijn koppie blijft staan.
Ik denk dat hij er zelf minder problemen mee zou hebbenje ziet hem er voor aan onder mijn accoutn te posten hè ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |