Nee, ik hoop op een nieuwe vraag waar ik wel op kan scoren...quote:
Paar dubieuze, maar aangezien je de enige bent met een lijstje van 10quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:48 schreef ranja het volgende:
Peggy Lee - Fever
Bee gees - Nightfever
Foreigner - Hot blooded
Ronnie & de Ronnies - Beesjes (niet alleen als je gedronken hebt maar ook bij koorts zie je ze...)
Madonna - Burning up
Annabella - Fever (cover van Peggy Lee, ok)
Donna Summer - Hot stuff
Suzanne Vega - 99.9 Fahrenheit
Mike Oldfield - Shadow on the wall (zie Ronnie)
Bonnie StClaire - Dokter Bernhard
Hoho!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Paar dubieuze, maar aangezien je de enige bent met een lijstje van 10![]()
Ranja +1
edit: inmiddels niet meer de enige, maar beter is het andere lijstje niet. Wel een eervolle vermelding voor nog iemand hier die kan lezen
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:24 schreef ranja het volgende:
Waarom lukt dat nou nooit meer om gewoon complete lijstjes te posten en niet alvast 1 of 5 of weet ik veelvooral als daar specifiek om gevraagdwordt
Dat maakt het juist gezellig hier.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:12 schreef MadMaster het volgende:
Knuppel, hoenderhok....
Is het misschien mogelijk om het slow-chat gehalte in de Trivia-topics te minimaliseren?
Volgens mij is de opzet van deze topics om muziek gerelateerde vragen te stellen, waarna anderen antwoorden geven.
Postings in de trend van 'Had ik moeten weten', 'Makkelijke vraag a.u.b.' of allerlei andere niet ter zake doende onderwerpen zorgen er voor dat de topics binnen no-time vollopen en je je soms een ongeluk zoekt naar de laatst gestelde vraag.
Als een antwoord niet bekend is bij een deelnemer, hoeft dat m.i. niet door de betreffende deelnemer gemeld te worden, de stilte die dan valt kan door de vraagsteller geïnterpreteerd worden dat een hint misschien op z'n plaats is.
Kortom, indien mogelijk stel ik voor om dit topic wat zuiverder te houden dan de laatste tijd het geval is.
Just my 2 cents...
Eensch.. al wordt het soms wel wat overdreven, maar ja daar doe ik soms zelf ook wel aan meequote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:16 schreef Berkery het volgende:
Ik las vorig jaar op de FP iets over twee zusjes uit de neo-nazi hoek die platen maakten. Zijn zij dat?
Sjips, daar heb ik thuis alle platen van...quote:
Ik ben het er deels mee eens. Over muziek ouwehoeren moet kunnen maar de 'Had ik moeten weten' posts (e.d.) mogen idd wel wat minder.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:12 schreef MadMaster het volgende:
Knuppel, hoenderhok....
[...]
Just my 2 cents...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |