Ik kan uiteraard het punt nog niet toekennen, maar alleen hiervoor al:quote:Op maandag 22 mei 2006 18:27 schreef GLO het volgende:
Country, Bluegrass, Blues and Other Music For...eh..tja...
Nee er zit geen verwijzing naar Metal in.quote:
Maar wel naar Thom Yorkequote:Op maandag 22 mei 2006 18:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee er zit geen verwijzing naar Metal in.
I second that!quote:
GLO krijgt toch het punt van mij, omdat ik niet verwacht dat iemand anders dit weet.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:27 schreef GLO het volgende:
Country, Bluegrass, Blues and Other Music For...eh..tja...
Kind, wat is kindquote:Op maandag 22 mei 2006 17:51 schreef GLO het volgende:
Dat roep je vaker. Terwijl je toch al 13 was toen. Luisterde je als kind geen Top 40 ?
o ja, uplifting gourmandizers, daar was ik toch niet echt meer opgekomenquote:Op maandag 22 mei 2006 19:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
GLO krijgt toch het punt van mij, omdat ik niet verwacht dat iemand anders dit weet.
De volledige oplossing was:
Country, Bluegrass, Blues and Other Music For Uplifting Gormandizers
GLO +1
game on...
Lief hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 20:55 schreef peaceman het volgende:
FF pronken met het feit dat Diaan en ik, tante en oom zijn geworden : Raad je Plaatje #548 voor marskramers
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:10 schreef GLO het volgende:
[..]
Lief hoor
Hebben jullie voor RJP ook een terugkeeracte gevoerd of is dat topic überhaupt niet naar MEN verbannen geweest?
Ja, dat is te makkelijk gedacht.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:15 schreef GLO het volgende:
Rob de Nijs toch? of is dat te makkelijk gedacht?
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:17 schreef GLO het volgende:
Ja, ik twijfelde al. Een vrouw?
Owjaquote:Op maandag 22 mei 2006 21:18 schreef DaisyDuke het volgende:
Adele Bloemendaal
Nee, maar ook deze meneer zong ooit bij een legendarische band....quote:Op maandag 22 mei 2006 21:29 schreef GLO het volgende:
Ray Davies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |