Idd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Prima gespeeld door Ajax. Enorm veel goodwill door aan Davids te trekken, halen ze hem vindt iedereen het fantastisch en zijn Ten Cate en Van Geel absolute helden. Komt ie niet, dan is Davids of Tottenham de boosdoener vanwege het geld.
Uhm sorry, dat was niet serieus hoor. Voor het ontslag van Blind was er één of andere gast die zei dat hij zijn seizoenkaart zou opzeggen als Blind ontslagen zou worden, en die kerel die voelt zich nu waarschijnlijk vrij klote na het zien/ horen van al deze berichten....quote:
Helaas hebben ze nog alle tijd om ons in spanning te houdenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:42 schreef Badabingea het volgende:
Ik begin steeds meer hoop te krijgen voor Davids!![]()
Ja, dat is minder..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:46 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Helaas hebben ze nog alle tijd om ons in spanning te houden![]()
Heeft iemand beelden van deze aankomende jood?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:54 schreef jna het volgende:
Ogararu schijnt ook goed te kunnen tafeltennisen en basketballen
En hij kan ver ingooien, maar dat had ik al een keer lopen vertellen volgens mij
quote:Gabri geeft voorkeur aan Espanyol
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 23 mei om 12:50
Ondanks het feit dat Henk ten Cate graag Gabri mee naar Ajax wil nemen, heeft de zaakwaarnemer van de 27-jarige speler laten weten dat Espanyol de voorkeur geniet boven alle andere aanbiedingen.
“Ik heb verschillende aanbiedingen ontvangen voor Gabri. Hij heeft mij echter aangegeven dat hij het liefst voor Espanyol wil spelen, aangezien hij in dat geval de stad niet hoeft te verlaten. Deze week zullen we duidelijkheid verkrijgen over de aanbieding die Espanyol zal doen.”
“In totaal zijn er vijf, zes ploegen die geïnteresseerd zijn in Gabri. Uiteraard is er altijd interesse voor een speler die Barcelona wil verlaten, maar er moet natuurlijk ook rekening worden gehouden met de economische pretenties.”
“We hebben ook een hele goede aanbieding ontvangen van een club uit Londen, maar het is nog niet zeker welke trainer daar volgend seizoen actief zal zijn”, aldus Josep Maria Orobitg.
Gabriel García de la Torre, alias Gabri, is uit de jeugdopleiding van Barcelona afkomstig en wist door de moordende concurrentie geen basisplaats te verwerven. Daarom besloot de drievoudig Spaans international na een verblijf van tien jaar Can Barça te verlaten.
Nu weten we in ieder geval hoe je zijn naam uitspreektquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:05 schreef jna het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=LEZbt1pAPPw&search=ogararu
Ogararu met wat verdedigend werk![]()
Ik lig er niet wakker van moet ik zeggen.quote:
Het klinkt best leuk leuk!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:08 schreef BoNi het volgende:
[..]
Nu weten we in ieder geval hoe je zijn naam uitspreekt
Benieuwd wat de stadionspeaker er van maakt...
Mwah. Ik vind Landzaat toch echt een hele middelmatige speler. Hoe die het ooit tot Oranje heeft weten te schoppen...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van moet ik zeggen.
Ik heb misschien nog wel liever Landzaat (Ajax verleden) dan Gabri...
Ik heb het liefst zoveel mogelijk Nederlanders, gelardeerd met wat buitenlandse toppertjes.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van moet ik zeggen.
Ik heb misschien nog wel liever Landzaat (Ajax verleden) dan Gabri...
Dat zegt niet zoveel onder San Marco, want ook Romano Denneboom werd door hem geselecteerd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:13 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind Landzaat toch echt een hele middelmatige speler. Hoe die het ooit tot Oranje heeft weten te schoppen...![]()
Maar hij heeft Denneboom er na een keer weer uitgegooid, terwijl Landzaat gewoon basisspeler was bij Oranje.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel onder San Marco, want ook Romano Denneboom werd door hem geselecteerd.
Maar ik denk dat Denny Landzaat best een nuttige aanvulling zou zijn voor Ajax, een goede rechtshalf.![]()
Tsja, je hebt werkpaarden en luxe paarden (oid). niet alle spelers kunnen evenveel klasse als Stam, Davids en Huntelaar hebben, maar je moet wel alle posities invullen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel onder San Marco, want ook Romano Denneboom werd door hem geselecteerd.
Maar ik denk dat Denny Landzaat best een nuttige aanvulling zou zijn voor Ajax, een goede rechtshalf.![]()
Dat is wel zo, en Landzaat is zeker geen slechte rechtshalf, maar ook zeker geen uitblinkende...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:17 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Tsja, je hebt werkpaarden en luxe paarden (oid). niet alle spelers kunnen evenveel klasse als Stam, Davids en Huntelaar hebben, maar je moet wel alle posities invullen.
Met Stam, Davids, Gentenaar en Perez vind ik dat er wel voldoende ervaring/ leeftijd is. Hier omheen moet je een team bouwen met talentvolle jongens (liefst uit de eigen jeugd).quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:17 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Tsja, je hebt werkpaarden en luxe paarden (oid). niet alle spelers kunnen evenveel klasse als Stam, Davids en Huntelaar hebben, maar je moet wel alle posities invullen.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:23 schreef BoNi het volgende:
[..]
Met Stam, Davids, Gentenaar en Perez vind ik dat er wel voldoende ervaring/ leeftijd is. Hier omheen moet je een team bouwen met talentvolle jongens (liefst uit de eigen jeugd).
Mocht Davids niet komen dan zou Landzaat een optie zijn, maar als Davids komt mogen ze Landzaat van mij laten voor wat het is.
Da's mijn gedachte dus ook. Laat de twee middelmatigste spelers uit Oranje maar uitmaken wie de minst middelmatige isquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:24 schreef koningdavid het volgende:
Landzaat kan wel voetballen hoor, dat heeft hij zeker vorig seizoen laten zien.
Hij kent de club een beetje en hij heeft de afgelopen jaar constant gespeeld (I.t.t. bijv. Gabri). Laat Landzaat maar lekker concurreren met Maduro![]()
Met Davids, Stam en Perez die het grote talent dat Ajax bezit ondersteunen, moet ik toch zeggen veel hoop voor de nabije toekomst te hebbenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:26 schreef -Wolf- het volgende:
Davids komt wel. Zeker met zo'n bril moet je kunnen zien dat er weer 7 gouden jaren voor AJAX aankomen.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:26 schreef -Wolf- het volgende:
Davids komt wel. Zeker met zo'n bril moet je kunnen zien dat er weer 7 gouden jaren voor AJAX aankomen.
Ik kan niet wachten tot ik in het stadion zit komend seizoen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:27 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Met Davids, Stam en Perez die het grote talent dat Ajax bezit ondersteunen, moet ik toch zeggen veel hoop voor de nabije toekomst te hebben![]()
Same herequote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:31 schreef StarGazer het volgende:
Ik kan niet wachten tot komend seizoen........is echt lang geleden dat ik zo heb uitgekeken naar een nieuw seizoen
Dat weet ik zo net nog niet. Ikzelf was niet bijzonder hoopvol over dit afgelopen seizoen. Het was redelijk duidelijk dat we met een spitsenprobleem zaten, er gingen goede spelers weg en ook al vind ik Danny Blind een rasechte Ajacied, vond ik hem niet bepaald een bijzonder goede trainer...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:37 schreef M0NTANA het volgende:
Heren, mag ik jullie er aan herinneren dat men voorafgaand aan afgelopen seizoek óók erg hoopvol was?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:37 schreef M0NTANA het volgende:
Heren, mag ik jullie er aan herinneren dat men voorafgaand aan afgelopen seizoek óók erg hoopvol was?
Ik absoluut niet, integendeel zelfsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:37 schreef M0NTANA het volgende:
En het seizoen daarvoor al helemaalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:37 schreef M0NTANA het volgende:
Wie is men?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:37 schreef M0NTANA het volgende:
Ikquote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:40 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet. Ikzelf was niet bijzonder hoopvol over dit afgelopen seizoen. Het was redelijk duidelijk dat we met een spitsenprobleem zaten, er gingen goede spelers weg en ook al vind ik Danny Blind een rasechte Ajacied, vond ik hem niet bepaald een bijzonder goede trainer...
quote:
quote:
quote:
Iedere zomer werd er gekeken naar de toppers die vertrokken bij PSV en ieder seizoen was Ajax de grootste favoriet voor de landstitel, volgens de kenners. Maar nu al enkele seizoenen lang, stelt Ajax keer op keer teleur, dus ik moet het eerst nog maar eens zien!quote:
Maar Ajax werd er toch ook alleen maar zwakker op? Van der Vaart weg, Lindenbergh erin. Daar werd je toch niet vrolijk van zeker?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:56 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik
Ik had er wel vertrouwen in. Zeker ook omdat er zoveel psvers vertrokken.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Van der Vaart weg zag ik niet als een verzwakking,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |