nou ja precies en ach zo komen we allemaal eens aan de beurt......quote:Op maandag 22 mei 2006 15:53 schreef nokwanda het volgende:Eigenlijk had Nolius dat moeten doen, he
majaaaa, die schoot het vol en vertrok weer met de noorderzon
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou ja precies en ach zo komen we allemaal eens aan de beurt......![]()
ow pardonquote:Op maandag 22 mei 2006 15:53 schreef nokwanda het volgende:Eigenlijk had Nolius dat moeten doen, he
majaaaa, die schoot het vol en vertrok weer met de noorderzon
ja ja ja...typisch manquote:Op maandag 22 mei 2006 16:27 schreef Nolius het volgende:
[..]
ow pardon![]()
Ik zit eigenlijk ook in geen enkele SC-reeks
XQze me?quote:
*kras*quote:Op maandag 22 mei 2006 16:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja ja ja...typisch man
Ongelukje zeker?![]()
En dan zeggen dat je dat anders nooooit doet
shit kraspanda!quote:
quote:
het is dat ik geen vrouwen sla he!!!quote:
quote:
Ja, en al zou je dat doen?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het is dat ik geen vrouwen sla he!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:05 schreef Nolius het volgende:
Voor de mensen die willen weten waar ik mirage even voor aansprak:
[FOK!radio] Aanstaande moeder Nikky en Oversight LIVE!
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:05 schreef Nolius het volgende:
Voor de mensen die willen weten waar ik mirage even voor aansprak:
[FOK!radio] Aanstaande moeder Nikky en Oversight LIVE!
Ik heb het hele topic toen van Ryan3 over de plek in het bos wel gevolgdquote:
dat was ook wel heel vet ja!quote:Op maandag 22 mei 2006 18:14 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic toen van Ryan3 over de plek in het bos wel gevolgd
Gij lurker.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:14 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic toen van Ryan3 over de plek in het bos wel gevolgd
En ik smul van Bush-theoriën. Liefst over 9/11
Geweldig.........ik hou het in de gaten .......quote:Op maandag 22 mei 2006 22:50 schreef BaajGuardian het volgende:
====-======-======-======-=====-====
HOI ~ MENSEN.
Bg is er weer eens.
![]()
waar zal ik beginnen, het is een mogelijkheid dat ik een van dezen dagen weer eens er voor ga zitten een leuk truth topic te fabriceren maar dan moet ik echt even een dagje geen last van wat dan ook hebben, maar ik ga het iig proberen..
moet nog even precies zien wat mijn prioriteit krijgt qua genre en inhoud..
groetjes.
jullie oude veteraan BG.
En.... met een nieuw fotoboekquote:Op maandag 22 mei 2006 22:50 schreef BaajGuardian het volgende:
HOI ~ MENSEN.
Bg is er weer eens.
![]()
waar zal ik beginnen, het is een mogelijkheid dat ik een van dezen dagen weer eens er voor ga zitten een leuk truth topic te fabriceren maar dan moet ik echt even een dagje geen last van wat dan ook hebben, maar ik ga het iig proberen..
moet nog even precies zien wat mijn prioriteit krijgt qua genre en inhoud..
groetjes.
jullie oude veteraan BG.
ik ook!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:00 schreef gaai het volgende:
[..]
Geweldig.........ik hou het in de gaten .......
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook!
iemand nog de radio gehoord.......
ikke nie namelijk......
Het leek wel een Truth-special met zwangere mensenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 07:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
was leuk
Oversight en even later ook Brian
De zwangeren komen echter nooit in Truth.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 07:31 schreef Nolius het volgende:
[..]
Het leek wel een Truth-special met zwangere mensen
Maar de uitzending is vanavond al na te luisteren, als het goed is
Nee, podcast is niet meer. Mag niet van meneer Buma/Stemra.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 07:42 schreef nokwanda het volgende:
Maar Nolius... sommige uitzendingen zijn alleen via podcast terug te luisteren. Hoe werkt dat dan?
Dus zijn die uitzendingen niet na te luisteren? Want er staat geen alternatief bij als je die uitzendingen selecteert.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 07:57 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nee, podcast is niet meer. Mag niet van meneer Buma/Stemra.
Dus het zijn alleen de streams![]()
Je hebt inderdaad een tof fotoboekquote:Op maandag 22 mei 2006 22:50 schreef BaajGuardian het volgende:
HOI ~ MENSEN.
Bg is er weer eens.
![]()
Jawel, de uitzending van toen is wel na te luisteren.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dus zijn die uitzendingen niet na te luisteren? Want er staat geen alternatief bij als je die uitzendingen selecteert.
ik ken hetquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:47 schreef Bastard het volgende:
en dan kom je niet in slaap.. omdat je eigenlijk naar de wc moet en niet wil gaan.
Ja.... bijna alle uitzendingen wel. Maar niet allemaal. Er zijn er een paar die alleen maar via podcast, en dus niet, terug te luisteren zijn. Juli vorig jaar.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:49 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jawel, de uitzending van toen is wel na te luisteren.
http://actionradio.nl/programmas.php?programmaid=3&datUitzending=2004-04-05
En dan ff onderaan kijken.
Nou.... als ik naar buiten kijk krijg ik spontaan zin om weer terug naar bed te gaan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:03 schreef draculettetje het volgende:
mogguh allemaal!
laten we hopen op een mooie dag!![]()
ow zo. Ja, dan kun je deze feed toevoegen: http://feeds.feedburner.com/fokradioquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja.... bijna alle uitzendingen wel. Maar niet allemaal. Er zijn er een paar die alleen maar via podcast, en dus niet, terug te luisteren zijn. Juli vorig jaar.
Daar hoef ik niet eens vvoor naar buiten te kijkenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... als ik naar buiten kijk krijg ik spontaan zin om weer terug naar bed te gaan.
thnxquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:06 schreef Nolius het volgende:
[..]
ow zo. Ja, dan kun je deze feed toevoegen: http://feeds.feedburner.com/fokradio
kook niet maar da komt meer door de achtergrond muziek denk ikquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet eens vvoor naar buiten te kijken
Probeer eerst F11 eensquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:26 schreef draculettetje het volgende:
ik ben al thuis.... maar voor de werkende onder ons snap ik dat best hoor![]()
Even een vraagje voor de technici van computers onder ons:
Ik kan nie meer bij mijn adres balk van internet komen HELP
In het kader daarvan deed ik het ook en het wachten op mijn wederhelft duurde mij te lang..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:38 schreef draculettetje het volgende:
ow mirage toch!je mag mijn bad ook best lenen hoor!
hoe staat het met je huisplannen......
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
In het kader daarvan deed ik het ook en het wachten op mijn wederhelft duurde mij te lang..
goed hoor, dan doe ik het zelf wel !
quote:
iddquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:44 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik geloof het ook... het beste is de spieren toch gebruiken, sochtends na het slapen is het altijd het ergste
Eigenwijs stuk vreten dat je bentquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
In het kader daarvan deed ik het ook en het wachten op mijn wederhelft duurde mij te lang..
Die massage had ie gisteravond toch al gegeven? Tenminste..... dat beloofde hij op fokradio.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idden voor vanavond ff een flesje tijgerbalsem halen en je door OS laten insmeren
Dat stukje van je zoontje gisteren was erg liefquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
*trots*quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:50 schreef Nolius het volgende:
[..]
Dat stukje van je zoontje gisteren was erg lief
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
*trots*
Hij vroeg eerst van alles.. hoe dat dan kan dat iedereen de radio hoort en waarom je niet "terug " kan praten door de radio of het beeldscherm van de computer en hoe papa daar dan zou kunnen praten... *insert uitleg*
Nou dan wil ik ook even bellen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:55 schreef Mirage het volgende:
http://members.chello.nl/rcoleman/Es/neefjesnichtje2.jpg
dit zijn ze trouwens allemaal
De oudste van net 7 was aan de lijn
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:55 schreef Mirage het volgende:
Wat een leuke fotoquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:55 schreef Mirage het volgende:
Dat is om het makkelijk te makenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:04 schreef draculettetje het volgende:
wist ik veel dat er ook een werkbalken vergrendeling ding bestond....![]()
Ja, ik zag het alleen pas toen Oversight al opgehangen hadquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
*trots*
Hij vroeg eerst van alles.. hoe dat dan kan dat iedereen de radio hoort en waarom je niet "terug " kan praten door de radio of het beeldscherm van de computer en hoe papa daar dan zou kunnen praten... *insert uitleg*
Nou dan wil ik ook even bellen.![]()
![]()
Nou, je hebt het helemaal gemaakt bij hem.. hij stráálde gewoon toen hij (herhaaldelijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:11 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, ik zag het alleen pas toen Oversight al opgehangen had
*proest*quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een leuke foto
En wat lijken het brave en nette jongens trouwens!
**smelt helemaal weg **quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
*proest*
ik denk dat dit zo'n moment is waarop een moeder even haar mond moet houden...
Vanmiddag heb ik een gesprek met de juf over de oudste,
ze weet niet wat ze met hem moet
de middelste ...kijk naar die ogen.. duivels !
Wat voor ondeugd en energiebom hij dagelijks eet weet ik niet... maar hémel !
de jongste.. ik hou mijn hart vast wat dat gaat worden...
Wel moet ik eerlijk zeggen dat buiten de ondeugd en drukte en opstandigheid ze ook ontzettend lief zijn. Ik hoef mijn teen maar te stoten en ze komen met pleisters met visjes of olifantjes erop aanrennen en voel ik een klein kinderhandje over mijn arm wrijven "ga maar diep ademhalen mama..., dan gaat het zo wel over hoor".
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
*proest*
Wel moet ik eerlijk zeggen dat buiten de ondeugd en drukte en opstandigheid ze ook ontzettend lief zijn. Ik hoef mijn teen maar te stoten en ze komen met pleisters met visjes of olifantjes erop aanrennen en voel ik een klein kinderhandje over mijn arm wrijven "ga maar diep ademhalen mama..., dan gaat het zo wel over hoor".
bestaat dat dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:04 schreef draculettetje het volgende:
ik ga het (hopelijk) vanavond ook even luisteren.....
en mir wat een leuke foto weer!![]()
wist ik veel dat er ook een werkbalken vergrendeling ding bestond....![]()
*herkent*quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
*proest*
De juf is idd heel dubbel.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:23 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Dan komt het vast door de kleding dat ze zo netjes en braaf lijken
Als de juf niet weet wat ze aan moet met m, moet ze denk ik eerst maar eens naar haar eigen functiebekwaamheid kijken trouwens
Vind jij het niet moeilijk om hem op zijn gedrag aan te spreken zonder je dood te lachen, of op zijn minst streng te kijken in plaats van een big smile opzetten?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
De juf is idd heel dubbel.
Lesgeven, informatie begrijpelijk overbrengen kan ze heel goed.
Maar inzicht in de kinderpsychologie heeft ze niet echt geloof ik.. ze kan niet zien wat onder ene bepaalde gedraging zit lijkt het.
Het "probleem" bij mijn zoon is trouwens dat hij geluidjes maakt in de klas
En als ze hem verteld dat hij de volgende keer maar met zijn boeltje in ene andere klas moet gaan zitten, dan doet hij het alsnog. Stuurt de juf hem dan weg.. nou dan pakt meneer gewoon zijn stapeltje werk en loopt de klas uit naar de andere klas.... om daar na 10 minuten ook geluidjes te gaan maken...
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:26 schreef Mirage het volgende:
Het "probleem" bij mijn zoon is trouwens dat hij geluidjes maakt in de klas
En als ze hem verteld dat hij de volgende keer maar met zijn boeltje in ene andere klas moet gaan zitten, dan doet hij het alsnog. Stuurt de juf hem dan weg.. nou dan pakt meneer gewoon zijn stapeltje werk en loopt de klas uit naar de andere klas.... om daar na 10 minuten ook geluidjes te gaan maken...
Allemaal poepies dusquote:
goeie vraagquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:31 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je een idee waarom hij dat doet? (Naast het sarren van de juf)
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou, je hebt het helemaal gemaakt bij hem.. hij stráálde gewoon toen hij (herhaaldelijk) zichzelf hoorde.
Hij is gisteren dus laat naar bed gegaan![]()
Absoluut !quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vind jij het niet moeilijk om hem op zijn gedrag aan te spreken zonder je dood te lachen, of op zijn minst streng te kijken in plaats van een big smile opzetten?
Ja, ik denk het wel.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:31 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je een idee waarom hij dat doet? (Naast het sarren van de juf)
Dat komt erg bekend voor. Ik herken dat gedrag heeeel erg sterk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
Absoluut !
Maar ik doe het wel hoor.
Ik word niet boos, ik vraag hem heel laconiek hoe het vandaag op school was, of er nog bijzondere dingen gebeurd zijn en praat richting het gedoe.
Ik vertel hem dat dat jammer is, want zijn vriendjes zitten immers allemaal wèl in zijn eigen klaslokaal. Met enige regelmaat spreek ik hem dan streng toe (zonder boze emoties.. hey niet lachen is al moeilijk genoeg)
En als hij 's avonds in bed ligt en ik Oversight inlicht.. dan liggen we samen dubbel
[..]
Ja, ik denk het wel.
Vanaf een peutertje had ik al het idee dat hij erg (over?) gevoelig is.
Beetje verlegen, trekt zich dingen heel erg aan, vindt het verschrikkelijk als hij ziet wat er in de wereld gebeurd (bv de dingen die af en toe vorobij komen op CNN over gegijzelde kinderen in Rusland om maar iets te noemen), een vogeltje dat aangereden is...
Toen wij (vanaf de andere kant van het land waar de kinderen in zijn omgeving ook aardig rustig waren) naar Rotterdam verhuisden hebben wij een school uitgezocht die ons liet geloven dat er een behoorlijke discipline heersde, er naar ons idee goede waarden en normen uitgedragen werden en een redelijk publiek had (en aan het verwerven was).
Na een tijdje liep ik jankend naar huis "waar laat ik mijn kind in hemelsnaam achter".
Schuttingtaal, kanker dit kanker dat, ik ga je doodsteken, een moeder die een juf ten aanzien van de hele klas kinderen te lijf gaat, een moeder die "hou je mond of ik sla al je tanden uit je bek" tegen haar dochter schreeuwt, het kind zelf schreeuwt terug tegen haar moeder "kankerwijf" en alle kinderen die een beperktere woordenschat hebben (dus gene schuttingtaal etc) vertrokken massaal. Wat overbleef was echt niet leuk meer.
Andere school gezocht en gelukkig gevonden, vééél beter.
Maar het ventje lijkt zich (zoals ik het inschat/zie) een houding eigen gemaakt waarmee hij het daar kon "overleven". Hij is niet vechtlustig, hij schreeuwt geen kanker dit kanker dat en ik sla je finaal aan gort... hij speelt de clown. Een vorm van aandacht trekken denk ik op een alternatieve manier, een vorm van stoer doen, houding geven.
Dit moet er weer uit.
Ik denk dat het nog wat tijd nodig heeft.
Gewoon disipline en strakke regels er in houden, maar geen echte boosheid.
Wat hij doet is niet de bedoeling, maar imo geen doodzonde.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat voor een geluiden maakt hij dan?
quote:
quote:
dat sommige mensen zoooo triest zijn he!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:46 schreef nokwanda het volgende:
oww,weet je.... dit soort dingen zijn echt geen big deal.
Liever zo dan een onverschillig verwend snotblaag.
En het komt allemaal best wel goed hoor.
Als ik hier in de buurt kijk vind ik echt dat ik het behoorlijk getroffen heb waar het rechtvaardigheidsgevoel en inmiddels aangeleerde sociale vaardigheden gaat.
Alleen werkt de buitenwereld niet altijd mee.
Gister kwam ie wat verbluft en beledigd binnen . Hij zei dat ie zo ongeveer de grootste brutaliteit ooit had meegemaakt.
Hij liep op straat en wilde de hond aaien van een tegemoetkomende voetganger.
Die vent had gezegd: zou ik niet doen, hij heeft een hekel aan zwarten.
EW heeft zich maar ingehouden en is gelijk naar huis gekomen.
Als we die man ooit samen tegenkomen en hij durft te groeten dan kan EW zeggen dat ie dat maar niet moet doen omdat zijn moeder dan bijt.
want?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik niet bij hem op school zit.
En dan ook echt doen!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:46 schreef nokwanda het volgende:
Als we die man ooit samen tegenkomen en hij durft te groeten dan kan EW zeggen dat ie dat maar niet moet doen omdat zijn moeder dan bijt.
Tuurlijk. Dan laat ik mijn tanden wel zien hoor. En ik bijt ECHT!!!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
En dan ook echt doen!
Er zijn honden die inderdaad een hekel aan negers hebben. Lijkt me best vervelend om als niet-racist zijnde zo'n hond te hebben.. De manier waarop die kerel dat zegt doet echter vermoeden dat hij er niet zo rouwig om is.
quote:
"Mijn mama bijt racisten".quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dan laat ik mijn tanden wel zien hoor. En ik bijt ECHT!!!!
Sommige honden hebben het ook zonder dat ze speciaal zo worden "opgevoed". Een gemiddelde Rotterdamse hond zal het denk ik echter niet snel hebben.quote:En ja... een vriendin van me heeft zo'n hond. Tenzij hij de persoon leert kennen. Hondje heeft ze als pup bij een redneck in het midwesten van de US weggehaald. Vent hitste zijn honden op tegen alles wat zwart was. Heeft hondje een tic van overgehouden.
Dat zegt alles lijkt me.quote:Maar idd.... de manier waarop ie dat zei!!!!!
Dat doe ik weer niet. Maar over een tijdje misschien wel, want dan heb ik ook een hond te logeren.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]Dan had B het niet meer hoeven doen want dan was het niet meer apart geweest omdat jij het al deed
Waarschijnlijk zou ie dan zijn gaan blaffen.
bedankt.quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:15 schreef BaajGuardian het volgende:
die worden later iig geen klonen van de staat.
dat kan niet die heb ik al gewonnenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
bedankt.
ik ga ook voor de hoofdprijs.
geef maar aan BG danquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat kan niet die heb ik al gewonnen
Die poes ís ook erg okeej.......quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
bedankt.
ik ga ook voor de hoofdprijs.
Hey Gaai.... heeft je poes een make-over gehad?quote:
hij meeeewt wel heel erg veel, ik had vroeger een zwarte kat maar die is op een dag spoorloos verdwenen, mischien aangereden of gecatnapped...quote:
schat wat heb je met je poes gedaan?quote:
Onze eigen zwarte poes Dora(bijna een jaar oud inmiddelsquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:17 schreef BaajGuardian het volgende:
interessant kattenverhaal
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:20 schreef gaai het volgende:
[..]
Onze eigen zwarte poes Dora(bijna een jaar oud inmiddels) is ook zo'n kletskous.......vaak heel gezellig, soms ook uitermate irritant.......
Ik begroet haar bij binnenkomst altijd met een hartgrondig : DÔÔÔÔÔÔÔRÁÁÁÁÁÁÁÁH !!! Wat altijd weer wordt beantwoord met een welgemeend : mèèèèuw......
![]()
we mogen elkaar erg graag![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:13 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Even ter informatie:
Een wijnrek is niet knuffelbaar![]()
quote:
uhm moet ik dit zien als een botsing met het wijnrek???quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:13 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Even ter informatie:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:13 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Even ter informatie:
pitbull vogelquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
uhm moet ik dit zien als een botsing met het wijnrek???
en om even op het poezenverhaal terug te komen....
Gisteravond komt er hier een poes/kat van de buren binnen voor het eerst
loopt rustig wat rond te snuffelen en dus ook in de buurt van mijn vogel die netjes in z'n kooitje zat en deurtje dicht van was.
Schiet dat beest (=vogel) zo in de stress dat ie van z'n stok af valt en kat beest rent daar de deur uit!
Heb nog nooit een kat zo hard zien lopen!
Vanmorgen kwam ik buiten en draait dat beest echt z'n rug naar me toe zo van daar kom ik heus niet meer binnen!!!!
Hoeveel had je er al leeg voor je tegen dat rek aan knalde?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:26 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
zei manlief ook toen hij me tussen de kapotte flessen rode wijn moest plukken
![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
uhm moet ik dit zien als een botsing met het wijnrek???
en om even op het poezenverhaal terug te komen....
Gisteravond komt er hier een poes/kat van de buren binnen voor het eerst
loopt rustig wat rond te snuffelen en dus ook in de buurt van mijn vogel die netjes in z'n kooitje zat en deurtje dicht van was.
Schiet dat beest (=vogel) zo in de stress dat ie van z'n stok af valt en kat beest rent daar de deur uit!
Heb nog nooit een kat zo hard zien lopen!
Vanmorgen kwam ik buiten en draait dat beest echt z'n rug naar me toe zo van daar kom ik heus niet meer binnen!!!!
ja hoor, had wel wat losse veren, maar vanmorgen vloog ze dus dat zit wel goed.....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
van zijn stokkie gegaan.
Leeft de vogel nog?
Neeeeeee..... die andere linksquote:
Er zaten er 12 in, vol, nu nog maar driequote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoeveel had je er al leeg voor je tegen dat rek aan knalde?
Kan nooit veel meer in dat rek gelegen hebben
quote:
Als je genoeg flessen achter elkaar leegt is het echt wel knuffelbaar. Dan is alles knuffelbaarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:46 schreef BaajGuardian het volgende:
ik vond het trouwens zonde dat het niet knuffelbaar was
En hoeveel van de 9 zijn er kapot gevallen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:44 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Er zaten er 12 in, vol, nu nog maar drie![]()
Maar na je gekke duik was jij toch wat kapot en niet de stoel?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
zoiets ja
![]()
Komt allemaal nog door die pestpalmpieren![]()
Heb, na mijn fortuinelijke duik tussen de twee andere stoelen, zolang een leenstoel en dat ding doet gewoon niet wat ik wil![]()
Die dachten gewoon: heb je haar weer. zou ze gemept wordenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:50 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Komen we bij de huisartsen-post aan (had hier en daar wat glas zitten) zegt manlief; Ja ik heb haar nog zo verboden om te drinken overdag...........je kunt haar ook geen moment alleen laten!
Die gezichten![]()
Als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar na je gekke duik was jij toch wat kapot en niet de stoel?
Je moest geen leenstoel maar een leenlijf krijgen tot die andere weer gemaakt was
Ja hoor, zal blij zijn als ik zo gedouched ben, ruik inderdaad nogal naar de alcohol maar verder is alles okequote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:57 schreef draculettetje het volgende:
geweldige opmerking!
enne met jou nu zonder glas en niet al te regenboogkleurig meer alles oke?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:57 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen![]()
Enne...........ik word niet gemept he ...........want dan bel ik gelijk de kindertelefoon![]()
Mij mogen ze zo in een whiskeyton pleurenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:21 schreef BaajGuardian het volgende:
wijn is vies, laat mij maar in de ginsengtheerekken vallen
Dat luchtje erbij jaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:01 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja hoor, zal blij zijn als ik zo gedouched ben, ruik inderdaad nogal naar de alcohol maar verder is alles oke![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:57 schreef BaajGuardian het volgende:
hey mensjes, 'checkt' ook dit topic van BG eens, ik vind het zelf een nominatie voor het leukste BG topic in onz ooit waard.![]()
Rita Verdonk: ''ik lijk eigenlijk best veel op R2D2''
verdonk de gekste!![]()
(ginseng thee is erg lekker trouwens, maar het moet es niet zo duur zijn...)
Denk eerder dat jullie er maar aan moeten wennenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat luchtje erbij ja![]()
Maar euh........ vind je niet dat het voorlopig wel genoeg is geweest met de ongelukjes?
Doe es effe niet meer brokkenpiloten. We willen nog langer lol van je hebben, weet je.
Is het een massochistisch trekje van je dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Denk eerder dat jullie er maar aan moeten wennen![]()
Een paar jaar geleden heb ik al een "Stunt-diploma" gehad van de kinders, dus afleren zal ik het nooit![]()
Ach, "gevaarlijke situaties" trekken mij nu eenmaalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is het een massochistisch trekje van je dan?![]()
SUPER!!!!!!!! Dan heeft ze morgen een katerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ach, "gevaarlijke situaties" trekken mij nu eenmaal![]()
Verder verdenk ik er Wicca van dat ze toch stiekum geproefd heeft van het goedje![]()
Ze loopt een beetje raar en om de twee meter gaat ze liggen![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
SUPER!!!!!!!! Dan heeft ze morgen een kater![]()
Dat is morgen pasquote:Op woensdag 24 mei 2006 07:47 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Allemaal in de vooruit vandaag.
niet links, niet rechts, maar rechtdoorzee![]()
zou de fysio vandaag leuk vinden, sorry mag niet links of rechts.......quote:Op woensdag 24 mei 2006 07:47 schreef nokwanda het volgende:
o ja.... komeet en tsunami...da's waar ook.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:00 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dat is morgen pas![]()
Goeie morge allemaal![]()
quote:
Hij staat klaarquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o ja.... komeet en tsunami...da's waar ook.
Allemaal de zwembandjes opblazen en zwemmen richting Nijmegen. Dat zou nog eens een TRU meet zijn
quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:12 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Hij staat klaar![]()
http://www.swwg.nl/images/jutterclickandgo2.gif
quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:12 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Hij staat klaar![]()
http://www.swwg.nl/images/jutterclickandgo2.gif
Ik was al laaaang binnen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 07:47 schreef nokwanda het volgende:
Zeg je gisteren dat ik in het vervolg wat beter uit moest kijken, wil je mij nu een vliegende auto gevenquote:
Die auto denkt zelf na. Jij hoeft niet te sturen. Lijkt me een prima oplossingquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Zeg je gisteren dat ik in het vervolg wat beter uit moest kijken, wil je mij nu een vliegende auto geven![]()
Dat is vragen om moeilijkheden he![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die auto denkt zelf na. Jij hoeft niet te sturen. Lijkt me een prima oplossing![]()
Okayquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:23 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
ik bepaal zelf hoe en waar ik vlieg
quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Okay
Heb je de alcohol lucht al je huis uit gekregen?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee, tis nog net een kroeg hier
Sorry, alleen rode en witte wijnquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoor ik Bacardi Cola?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:55 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Sorry, alleen rode en witte wijn![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:09 schreef draculettetje het volgende:
hier in de stad rijdt zo'n kever rond....
als ik die nou even kidnap dan vlieg ik naar lilith toe,
haal je op en dan delen we de auto en vliegen we zo overal naar toe waar we maar willen!
Vind je het heel erg om het van de muur af te moeten likkenquote:
nee hoor zolang er maar alcohol in zit lik ik welquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:13 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Vind je het heel erg om het van de muur af te moeten likken![]()
ik krijg hier hele rare beelden bij.......quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee hoor zolang er maar alcohol in zit lik ik wel
........hoezo?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik krijg hier hele rare beelden bij.......
* Bastard ogen uitwrfijtquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoor ik Bacardi Cola?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
* Bastard ogen uitwrfijt
Huuh.. wat? Bacardi? ... waar?
Meen je dat echt?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
in mijn miniflask
[afbeelding]
altijd bij me met een shotje Bacardi black
uiteraard meen ik datquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Meen je dat echt?![]()
Ja ik vind die donkere Bacardi ook lekkerder
Van die lemon krijg ik het zuur.. overigs wel puur wat ik drink.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
likkenquote:
ligt eraan of er goed geschud wordquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:47 schreef draculettetje het volgende:
strax wordt er nog champagne gespoten ook zeker.....
O ja??? En hoe ver denk je dat dat spul intussen in de muur is getrokken. Je zult wel moeten zuigenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
likkenzuigen doe je zelf maar
Vind je het ook zo moeilijk om lang te doen met een fles?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
uiteraard meen ik datstaat mijn sterrenbeeld ook op!
en ik drink het ook puur ja![]()
Trouwens ook heel goed voor je tandjes hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
likkenzuigen doe je zelf maar
hehe jaa ik ken het... ik haal ook altijd die liter flessen.. die gaan iets langer meequote:Op woensdag 24 mei 2006 10:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind je het ook zo moeilijk om lang te doen met een fles?
Als ik een fles ophaal dan is het de week er op leeg
Ik ook inderdaadquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe jaa ik ken het... ik haal ook altijd die liter flessen.. die gaan iets langer meeen als ik eenmaal begin!
Ik hou van de geneugden des levensquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:07 schreef nokwanda het volgende:
Zuipschuiten!!!!
Ik ook....maar niet bij liters. Dan ga ik dood.quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ook....maar niet bij liters. Dan ga ik dood.
Vitaminequote:Op woensdag 24 mei 2006 13:47 schreef Mirage het volgende:
Ach.. beter bacardi dan 10 ml vitamine K druppels is het niet ?
mwoah... als je ze gewoon drinkt is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:47 schreef Mirage het volgende:
Ach.. beter bacardi dan 10 ml vitamine K druppels is het niet ?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
mwoah... als je ze gewoon drinkt is er niets aan de hand.![]()
uhm tja.....krab op m'n hoofd..... uhmquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:23 schreef nokwanda het volgende:
Waarom voelt het aan als zaterdag?
Tis donderdag maar alles is gesloten als op zondag en het voelt als zaterdag.![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:50 schreef draculettetje het volgende:
goed plan! het weer is toch weer za dat je denkt ik kruip m'n bed weer in.....
quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:26 schreef draculettetje het volgende:
da's dan geloof ik niet alleen jou tic.... er ligt hier standaard een dekentje (aangepast aan het interrieur = oranje) op de bank....
Veel donker hout, errug vol met al mijn thingies en ik hou me niet echt aan kleurthema's.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:49 schreef draculettetje het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd hoe het er bij jou uit zuit. Het klinkt allemaal erg kleurrijk (=GEWELDIG)
en dekentjes horen er gewoon bij!
Dekentje??quote:
Daarom ben ik ook zo graag thuis.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:20 schreef Mirage het volgende:
kleurrijk, vol en chaotisch
![]()
Maar tegelijkertijd voelt het als een warm huis waar de butenwereld ook echt buiten is.
![]()
Ik heb het natuurlijk helemaal niet gezien maar het klinkt als een jou huis en met zo'n opmerking van mirage moet het er helemaal top zijn!quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:20 schreef Mirage het volgende:
kleurrijk, vol en chaotisch
![]()
Maar tegelijkertijd voelt het als een warm huis waar de butenwereld ook echt buiten is.
![]()
gewoon een lala ik ben ook gezellig aanwezig en ook nog aan het zingen!quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, nouja.. Zo gek is het toch ook weer niet ?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk helemaal niet gezien maar het klinkt als een jou huis en met zo'n opmerking van mirage moet het er helemaal top zijn!
Ik zou het liefst ook meer kleur willen, maar mag blijzijn met wat ik nu voorelkaar heb gekregen!
En ik ben nog lang niet uitgesjopt dus de kleuren worden wel in accesoires gekocht!
ow... leuk.... ik wil komen helpenquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:47 schreef Mirage het volgende:
kleur
Ik heb de kleuren ook al uitgezocht voor het nieuwe huis.
Oversight is niet zo lastig wat dit betreft, behalve als ik het hem niet vertel vóórdat ik het op de muur gooi.
Hij wil het gevoel ! hebben dat hij inspraak heeft gehad![]()
Of de keuken is ineens redelijk fel blauw en de dagen eraan als je dan dacht dat het niet erger kon de wc donker blauw (maar dan ook met plafond erbij)quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kom je als vent thuis uit je werk..... is opeens je plafond paars of zo![]()
En het zou hem ook daadwerkelijk opvallen wannneer je de muur een andere kleur schildert?quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:47 schreef Mirage het volgende:
kleur
Oversight is niet zo lastig wat dit betreft, behalve als ik het hem niet vertel vóórdat ik het op de muur gooi.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:47 schreef Mirage het volgende:
kleur
tis dat het erbij hoort, maar leuk is andersquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:08 schreef Mirage het volgende:
Ik ben trouwens ongesteld geworden
Eergisteren begonnen de schommelingen al.
Zal wel weer een leuk patroon worden het 1e jaar
Wat?? Depri worden?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:06 schreef draculettetje het volgende:
uhm da's nou net de bedoeling......
Dus je grenzen extra bewaken danquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:08 schreef Mirage het volgende:
Ik ben trouwens ongesteld geworden
Eergisteren begonnen de schommelingen al.
Zal wel weer een leuk patroon worden het 1e jaar
of die van anderenquote:
quote:
Ik bedoelde meer zo van kleur moet je niet depri maken...quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat?? Depri worden?![]()
Nou.... de mijne niet. Al die kleuren moeten me nou juist positief stimuleren.
Dat paars smeerde ik er ook wel op in een emotionele rouwperiode. Maar nu wordt dat langzaamaan vervangen omdat dat inmiddels is afgesloten.
Valt ook samen met allerlei andere dingen die op mijn pad komen.
Beetje kip/ei verhaal. Maar er zullen wel verbanden zijn.
Wazzup Baaj?quote:
meh ik ben moe, en heb buikspierpijn.quote:
Gaan wij nog trouwen eigenlijkquote:Op vrijdag 26 mei 2006 04:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
meh ik ben moe, en heb buikspierpijn.
terwijl ik niks raars doe verder, ik ga slapen.
dat was het jaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:11 schreef nokwanda het volgende:
hij is vast mooeeeeee
nou vertel eensquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat was het jamogge lieve truthertjes
quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:38 schreef nokwanda het volgende:
Kun je altijd nog gaan rellen....OS-style of BG![]()
Alleen zien ze dat geinponem van je er niet bij. Dus ik betwijfel of ze daar rekening mee gaan houden.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je weet ik ben te schattig voor een ban
ben wel in een rel bui..... als jullie me niet meer zien... dan ben ik gebanned!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alleen zien ze dat geinponem van je er niet bij. Dus ik betwijfel of ze daar rekening mee gaan houden.
Ban dus![]()
Dan heb je gister iets gemistquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ben wel in een rel bui..... als jullie me niet meer zien... dan ben ik gebanned!
Feedbackquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ben wel in een rel bui..... als jullie me niet meer zien... dan ben ik gebanned!
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:18 schreef Nolius het volgende:
Maikuuul-taal is overigens wel ernstig pauper![]()
hallo allemaal!quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:43 schreef nokwanda het volgende:
Waar is jouw grote soes eigenlijk? Is alles wel okay met haar?
En nog steeds geen Marietje_34 ....
ja peciesquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:58 schreef nokwanda het volgende:
Gelukkig. Blij te horen dat het okay is met de Soes
Nu Marietje nog
En toen was het topic doodquote:
Ik ben altijd vroeg wakker. Maar soms ga ik gewoon terug.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:51 schreef draculettetje het volgende:
good of the morning!
ben jij er weer lekker vroeg bij voor de zaterdag nok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |