tja, nou na een interview te klapsingel, in dat ene pandje waar ze ten tijden van de 1e wereldoorlog nog een hele krakersbeweging hadden opgezet die het niet te ver vond gaan om met paarse bieten te gooien, en dat was in die tijd een ware doodzonde.. ik bedoel het is eten Go
dTverdomme.
edit: net even gebeld door bond tegen vloeken, ze waren nogal geraakt door dit topic dus even een verbetering in de tekstkwam Rita verdonk tot de conclusie dat ze eigenlijk best veel op R2D2 leek
zoals ze het zelf in het interview in context bracht:
''ik heb nu al zovaak met een bol gezicht op dat voetstuk gestaan, en dan kijk ik weer een beetje links, en dan weer een beetje rechts, maar altijd rechtdoor(zee) ..
ja dat is toch gewoon zo?
ik ben wie ik ben *peew*, al die menselijke aspecten zijn nattuurlijk ook hardstikke lastig als het om regels gaat, regels zijn regels *peep bzzt* en toen ik op een dag in de spiegel keek begreep ik dat ik daar uit mijn kracht moest putten, ik lijk eigenlijk best veel op R2D2''na deze uitzending waren er natuurlijk lolbroeken die hele stampij maakten omdat ze vonden dat rita verdonk helemaal niet op R2D2 leek, daar was rita nattuurlijk niet blij mee
''ik moet toch 'iets' uitstralen?'' liet ze weten.
gelukkig waren er ook positieve reacties op het interview, zo liet de centrum rechtse Georgische Europarlementair ''Gurben Kookel'' weten dat hij best Rita verdonk als wereldleidster van een robotplanneet kon voorstellen.
ter illustratie:
![]()
''ik kan hem ook nadoen, kijk maar'' aldus rita verdonk 'naar boven kijkend en met haar hoofd draaiend' na het interview terwijl onze perscrew wegliep.
[ Bericht 4% gewijzigd door BaajGuardian op 23-05-2006 21:20:51 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.