Ik ben ook in de race, ik ga een PS3, Wii en DS Lite halen dit jaar.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:46 schreef H.Flick het volgende:
Ja, ik ga voor die PC-award zonder ook maar iets voor een PC te kopen.
als je dan ook nog een nieuwe pc of 360 haalt dan stem ik voor jequote:Op woensdag 24 mei 2006 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben ook in de race, ik ga een PS3, Wii en DS Lite halen dit jaar.
De 360 is ouwe rommel in november dit jaarquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:21 schreef Tain het volgende:
[..]
als je dan ook nog een nieuwe pc of 360 haalt dan stem ik voor je
Vergeleken met de PS3 wel, vergeleken met de Wii nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De 360 is ouwe rommel in november dit jaar
Nee, nu al, net zoals de PS3quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De 360 is ouwe rommel in november dit jaar
uuuuhhh okquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
PC hardware Diablos, dat is pas écht next-gen qua uiterlijk.
Daar doe ik ook mijn best voorquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zie Crysis nog niet op de PS3 draaienquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:33 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
uuuuhhh ok![]()
Dan heb ik toch liever ouwe rommel lol.
Ik heb dit jaar ook al een videorecorder gekochtquote:
Waarom zie je Crysis niet op de PS3 draaien? De PC loopt op hardware gebied echt nog niet voor op de PS3. En hoe weet jij dat de PC met DirectX10 meer zal presteren? Ken jij alle mogelijkheden van de PS3 al? Weet je al precies wat die hardware allemaal kan?quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik zie Crysis nog niet op de PS3 draaien, PC zal meer presteren met DirectX10 dan de PS3 hoor.
Guess againquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:35 schreef Diablos79 het volgende:
De PC loopt op hardware gebied echt nog niet voor op de PS3.
De award is voor mensen die het nieuwste van het nieuwste kopenquote:Op donderdag 25 mei 2006 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb dit jaar ook al een videorecorder gekocht
If it helps you sleep at nightquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:47 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik hoef niet te Guessen
De PC loopt echt nog niet voor.
Zozo ruim nog wel, dus jij bent er ook al een die precies weet waar de PS3 toe instaat is?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:51 schreef Retuobak het volgende:
[..]
If it helps you sleep at night
De PC loopt ruim voor inmiddels, qua price/performance zeker niet, qua absolute performance zeker wel.
Kinderspel. Ik heb al een Xbox360 bij launch gekocht, ga ook een PS3 en Wii bij launch halen en heb me ook al kapot gekocht aan Xbox360 games en accesoires.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar kun je dankzij gegevens bekend gemaakt door IBM over de Cell en kennis van nVidia's G71 een behoorlijk goede inschatting van maken jaquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:57 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Zozo ruim nog wel, dus jij bent er ook al een die precies weet waar de PS3 toe instaat is?
Jij bent slim, de ontwikkelaars hebben nog geen idee waartoe de Cell allemaal in staat is en jij kan al een hele goede inschatting makenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Daar kun je dankzij gegevens bekend gemaakt door IBM over de Cell en kennis van nVidia's G71 een behoorlijk goede inschatting van maken ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |