Ik ben ook in de race, ik ga een PS3, Wii en DS Lite halen dit jaar.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:46 schreef H.Flick het volgende:
Ja, ik ga voor die PC-award zonder ook maar iets voor een PC te kopen.
als je dan ook nog een nieuwe pc of 360 haalt dan stem ik voor jequote:Op woensdag 24 mei 2006 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben ook in de race, ik ga een PS3, Wii en DS Lite halen dit jaar.
De 360 is ouwe rommel in november dit jaarquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:21 schreef Tain het volgende:
[..]
als je dan ook nog een nieuwe pc of 360 haalt dan stem ik voor je
Vergeleken met de PS3 wel, vergeleken met de Wii nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De 360 is ouwe rommel in november dit jaar
Nee, nu al, net zoals de PS3quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De 360 is ouwe rommel in november dit jaar
uuuuhhh okquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
PC hardware Diablos, dat is pas écht next-gen qua uiterlijk.
Daar doe ik ook mijn best voorquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zie Crysis nog niet op de PS3 draaienquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:33 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
uuuuhhh ok![]()
Dan heb ik toch liever ouwe rommel lol.
Ik heb dit jaar ook al een videorecorder gekochtquote:
Waarom zie je Crysis niet op de PS3 draaien? De PC loopt op hardware gebied echt nog niet voor op de PS3. En hoe weet jij dat de PC met DirectX10 meer zal presteren? Ken jij alle mogelijkheden van de PS3 al? Weet je al precies wat die hardware allemaal kan?quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik zie Crysis nog niet op de PS3 draaien, PC zal meer presteren met DirectX10 dan de PS3 hoor.
Guess againquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:35 schreef Diablos79 het volgende:
De PC loopt op hardware gebied echt nog niet voor op de PS3.
De award is voor mensen die het nieuwste van het nieuwste kopenquote:Op donderdag 25 mei 2006 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb dit jaar ook al een videorecorder gekocht
If it helps you sleep at nightquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:47 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik hoef niet te Guessen
De PC loopt echt nog niet voor.
Zozo ruim nog wel, dus jij bent er ook al een die precies weet waar de PS3 toe instaat is?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:51 schreef Retuobak het volgende:
[..]
If it helps you sleep at night
De PC loopt ruim voor inmiddels, qua price/performance zeker niet, qua absolute performance zeker wel.
Kinderspel. Ik heb al een Xbox360 bij launch gekocht, ga ook een PS3 en Wii bij launch halen en heb me ook al kapot gekocht aan Xbox360 games en accesoires.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar kun je dankzij gegevens bekend gemaakt door IBM over de Cell en kennis van nVidia's G71 een behoorlijk goede inschatting van maken jaquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:57 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Zozo ruim nog wel, dus jij bent er ook al een die precies weet waar de PS3 toe instaat is?
Jij bent slim, de ontwikkelaars hebben nog geen idee waartoe de Cell allemaal in staat is en jij kan al een hele goede inschatting makenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Daar kun je dankzij gegevens bekend gemaakt door IBM over de Cell en kennis van nVidia's G71 een behoorlijk goede inschatting van maken ja
Dat ontken ik ook nergensquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:47 schreef SToRM81 het volgende:
Probleem is alleen dat het overgrote deel van de PC bezitters een spel meestal niet met alles op max kunnen spelen als een spel net uit is, zodat het er alsnog minder uitziet dan op de console (Oblivion is een goed voorbeeld).
Cell effectief :/ Ik heb nog geen developer gezien die blij was met de Cell. Dat ding schijnt zo ongelofelijk kut te zijn om voor te programmeren. Dat is alles behalve effectief.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:36 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Jij bent slim, de ontwikkelaars hebben nog geen idee waartoe de Cell allemaal in staat is en jij kan al een hele goede inschatting maken![]()
Console hardware zit veel effectiever in elkaar dan PC hardware(voor games).. Voor spellen zoals UT2007 heb je echt een hele dikke PC nodig(als je het op hoogste settings wilt spelen) terwijl het op de PS3 nog lang niet eens de helft van de capaciteit van het apparaat gebruikt. Het gaat echt nog wel een hele tijd duren voordat PC games PS3/Xbox360 games gaan overtreffen zoals ze dat nu eindelijk doen tegenover PS2/Xbox games.
Ik vergelijk gewoon consumenten PC's met consoles, En daarbij vergeleken lopen de consoles op gaming gebied voor. En wat jij net opnoemde is geen consumenten pc, dat is echt server hardware en ook niet echt bedoeld voor gaming. Ik kan ook wel super computers met consoles gaan vergelijken, maar dat is ook een beetje krom. Het voordeel wat je wel bij de pc hebt is dat je heel veel hardware bij elkaar kunt proppen, als je 4 PS3 aan elkaar zou kunnen koppelen krijg je ook van die belachelijk/onbetaalbare specs.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:43 schreef Retuobak het volgende:
Precies SToRM81
Maar Diablos79 bekijkt het ook verkeerd. Tuurlijk, PS3 games over 6 jaar zullen PC games van volgend jaar overtreffen. Maar PS3 games over 1 jaar zullen overtroffen worden door de mooiste PC games over 1 jaar gespeeld op de beste PC's.
Maar je mag me gerust vertellen welke games jij gezien hebt op de E3 die er beter uitzagen dan Crysis bijv.?
Ik heb developers zoals Konami, capcom, Sqaure-enix, naughty dogs, EA en alle andere grote consoles developers nog niet horen klagen over Cell. En Tim Sweeney van Epic lijkt er ook wel tevreden over te zijn. De developers die er over klagen zullen wel PC developers zijn die altijd te lui zijn om wat nieuws te leren.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Cell effectief :/ Ik heb nog geen developer gezien die blij was met de Cell. Dat ding schijnt zo ongelofelijk kut te zijn om voor te programmeren. Dat is alles behalve effectief.
Nee, jij zei dat de PC achterliep op de PS3. En als ik het top-end van de PC vergelijk met de PS3 is dat zeker niet waarquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:17 schreef Diablos79 het volgende:
Ik vergelijk gewoon consumenten PC's met consoles, En daarbij vergeleken lopen de consoles op gaming gebied voor.
Die hardware is bedoelt voor high-end desktops. Xeon/Opteron en Quadro/FireGL is workstation/serverquote:En wat jij net opnoemde is geen consumenten pc, dat is echt server hardware en ook niet echt bedoeld voor gaming.
Ik vergelijk daarentegen het beste dat de PC markt heeft te bieden met het beste dat de console markt heeft te biedenquote:Ik kan ook wel super computers met consoles gaan vergelijken, maar dat is ook een beetje krom.
Het verschil is dat het bij de PS3 niet kanquote:Het voordeel wat je wel bij de pc hebt is dat je heel veel hardware bij elkaar kunt proppen, als je 4 PS3 aan elkaar zou kunnen koppelen krijg je ook van die belachelijk/onbetaalbare specs.
Neuh, de PC loopt eigenlijk al voor voor de super high-end. Over een jaartje de gewone high-end ook. Nog een jaar later komt de (upper)midrange etc. Dat gaat geen jaren duren, dat heeft het nog nooit gedaan, en er is geen reden om aan te nemen dat dat nu wel zo zal zijn.quote:De PC en de consoles zullen op grafisch gebied de komende jaren gelijk lopen met het enige verschil dat je bij de PC constant je hardware up to date moet houden wil mee gaan met de graphics.
Ik zeg ook nergens dat het niet kanquote:Crysis was zeker heel mooi. Maar dat wil niet zeggen dat het niet op de PS3/Xbox360 kan.
De PC kan men nooit optimaal gebruiken, dat is nou eenmaal het probleem van een continu evoluerende hardwarearchitectuur.quote:Programmeurs kennen die architecteur van de PC uit hun duimpje dus kunnen ze deze ook optimaal gebruiken.
Jep en tegen die tijd is de PC zo veel verder qua ruwe hardware power.....quote:Als ze over tijd de hardware van de PS3 en Xbox360 goed onder de knie hebben kunnen ze dat ook makkelijk uit die consoles halen.
Eensquote:Ik vind Crysis juist een goed voorbeeld van wat je kan verwachten van Next-gen(om het zo meer even te noemen) de komende jaren.
Het was inderdaad een PC developer, so what. Zijn redenering was vrij logisch. Tis niet meer alles via 1 processor runnen, maar een deel via een main en de rest in kleine stukjes voor aparte processors. Dat werkt vrij kut lijkt me ook.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:20 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik heb developers zoals Konami, capcom, Sqaure-enix, naughty dogs, EA en alle andere grote consoles developers nog niet horen klagen over Cell. En Tim Sweeney van Epic lijkt er ook wel tevreden over te zijn. De developers die er over klagen zullen wel PC developers zijn die altijd te lui zijn om wat nieuws te leren.
Is maar een geruchtquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:24 schreef Xrenity het volgende:
Wat is dit eigenlijk voor onzin?
http://www.gamesradar.com/gb/ps3/game/news/article.jsp?articleId=20060524153157765035§ionId=1006&releaseId=
http://www.bashers.nl/200(...)weedehands_games.php
Lijkt me domme zet?
Dat werkt kut omdat ze het niet kunnen. Bij de xbox360 moet je eigenlijk ook alles verdelen over 3 Cores als je echt gebruik wilt maken van de power van die processor. Veel PC programmeurs zijn zeikers en lui, kijk maar gewoon naar ports van de PC naar de console, die zijn bijna altijd ruk omdat ze te lui zijn en de moeite niet nemen om hem te optimaliseren voor de console.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het was inderdaad een PC developer, so what. Zijn redenering was vrij logisch. Tis niet meer alles via 1 processor runnen, maar een deel via een main en de rest in kleine stukjes voor aparte processors. Dat werkt vrij kut lijkt me ook.
Dan zou je zeggen dat een Halo naar pc port toch een succes had moeten zijn. Maar goed, ik weet veel te weinig van programmeren om hier echt goed over te kunnen converseren.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:54 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dat werkt kut omdat ze het niet kunnen. Bij de xbox360 moet je eigenlijk ook alles verdelen over 3 Cores als je echt gebruik wilt maken van de power van die processor. Veel PC programmeurs zijn zeikers en lui, kijk maar gewoon naar ports van de PC naar de console, die zijn bijna altijd ruk omdat ze te lui zijn en de moeite niet nemen om hem te optimaliseren voor de console.
http://www.mcvuk.com/newsitem.php?id=1059quote:“I hope we will be day and date with US and I hope that we’ll get the same quantities as US as well,” said Reeves. “I don't think we’ll be disadvantaged. In fact I believe the first PS3s being manufactured are being made for Europe – which is a first."
IDd, 500 versie naar Europaquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:28 schreef Xrenity het volgende:
[..]
http://www.mcvuk.com/newsitem.php?id=1059
Goed nieuws.
Die 360 is van vorig jaarquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:06 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Kinderspel. Ik heb al een Xbox360 bij launch gekocht, ga ook een PS3 en Wii bij launch halen en heb me ook al kapot gekocht aan Xbox360 games en accesoires.
Oh, en een HDTV puur en alleen voor games.
Zoek een 2e baanquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die 360 is van vorig jaarMaar die HDTV wordt me te gortig denk ik
Ga samenwonen, 2 inkomensquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die 360 is van vorig jaarMaar die HDTV wordt me te gortig denk ik
Zorg dan ook wel voor een vriend(in) die een HDTV wil en gamer is.quote:
? Ik dacht dat de 599 versie alleen kwam?quote:
Voor veel mensen zal het uitmaken. Die kopen toch liever de 500 versie.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat maakt het uit welke versies er komen? Ik ga gewoon niet een goedkopere versie kopen als ik weet dat er eentje is met meer functies. Ik koop mn DVDs en games ook 90% van de tijd in SE als die er is. Ook al kijk ik de bonus content zelden tot nooi
Denk je? Ik herinner me nog schappen vol met Core Xbox360's en allemaal mensen die aan het wachten waren op de Premium versie.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:03 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Voor veel mensen zal het uitmaken. Die kopen toch liever de 500 versie.
Vervelende tick is dat, maar ik zie wel in 2008/2009 welke versies en welke games er dan te koop zijnquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat maakt het uit welke versies er komen? Ik ga gewoon niet een goedkopere versie kopen als ik weet dat er eentje is met meer functies. Ik koop mn DVDs en games ook 90% van de tijd in SE als die er is. Ook al kijk ik de bonus content zelden tot nooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |