Jij wilt toch sowieso niks uitgeven aan de PS3?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:01 schreef Retuobak het volgende:
Mja ik heb geen PSP, en ik geef niet zo veel geld uit voor looks
Ik ook. En een standaard grotere HDD is toch ook wel handig.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:31 schreef Diablos79 het volgende:
Ik koop denk ik toch die duren omdat ik gewoon die HDMI aansluiting wil hebben.
Och als er op den duur toffe games voor verschijnen die mij liggen dan sluit ik niks uit hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:46 schreef P-Style het volgende:
Jij wilt toch sowieso niks uitgeven aan de PS3?
Die verwacht ik dus niet echt op de PS3 voor jou.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:01 schreef Retuobak het volgende:
...toffe games voor verschijnen die mij liggen...
FF7 is en blijft de beste spel voor de playstation ooitquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:06 schreef H.Flick het volgende:
Heb je een game als Final Fantasy VII ooit wel eens proberen te spelen, kabouter?
Lijkt me heel sterk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:00 schreef Goodfellas het volgende:
Ik had een vraag. in de PU las ik dat er iets op de PS3 komt dat je alle spellen van de PS2 en de PS1 kan downloaden op je harde schijf.
is dat echt zo? want als dat zo is dan is dat reden nummer Uno om de PS3 te halen
Ja, ik had Roy beloofd het te spelen als hij Fahrenheit zou spelen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:06 schreef H.Flick het volgende:
Heb je een game als Final Fantasy VII ooit wel eens proberen te spelen, kabouter?
In de PUquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:00 schreef Goodfellas het volgende:
Ik had een vraag. in de PU las ik dat er iets op de PS3 komt dat je alle spellen van de PS2 en de PS1 kan downloaden op je harde schijf.
is dat echt zo? want als dat zo is dan is dat reden nummer Uno om de PS3 te halen
Vlak buiten midgar idd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:17 schreef H.Flick het volgende:
Waar zat je na 15 uur dan? Waarschijnlijk vlak buiten Midgar. Dan begint het pas!
Fahrenheit is trouwens ook prachtig.
het lijkt me onwaarschijnlijk, alhoewel er wel (legale) manieren bestaan om dat met je PS2 te doen dus helemaal vreemd lijkt het me niet. Natuurlijk bedoelen ze niet dat je ze gratis van internet op je PS3 zal kunnen downloadenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:00 schreef Goodfellas het volgende:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:37 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vlak buiten midgar idd.
En gezien het genot dat ik er voor die tijd uit haalde (lees: geen) was ik niet echt gemotiveerd om door te spelen.
Square zegt dat ze dat nooit bevestigd hebben,......wilt niet zeggen dat ze er niet aan werkenquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
MidgarZo mooi, en dat is pas het begin... Goddamn SE, maak die remake!
Kan me niet voorstellen dat ze die animatie maken om te laten zien "kijk zo hadden we FFVII gemaakt als we de PS3 hadden gehad toen.". Ik denk/hoop echt op die remake.quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Square zegt dat ze dat nooit bevestigd hebben,......wilt niet zeggen dat ze er niet aan werkenIk wordt echt helemaaaaaal gek als dit spel uitkomt.
[afbeelding]
Miljoenen console seller game !
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:00 schreef Goodfellas het volgende:
Die intro is zoooooo mooi... Aerisquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Square zegt dat ze dat nooit bevestigd hebben,......wilt niet zeggen dat ze er niet aan werkenIk wordt echt helemaaaaaal gek als dit spel uitkomt.
[afbeelding]
Miljoenen console seller game !
Bron: http://www.ps3party.nl/nieuws/item/23406/quote:Het magazine EDGE heeft, na de E3 meteen gevraagd aan ze lezers welke console hen nu het meest interesseert. De Xbox 360 staat onderaan, waarschijnlijk omdat de Xbox 360 al een tijdje uit is. Ondanks de hoge prijs van de Playstation 3 hebben toch veel lezers op de PS3 gestemt. Sony Playstation 3 was dus de winnaar uit dit onderzoekje, gevolgd door de uitblinker op de E3 2006, Nintendo Wii.
1. Playstation 3 met 578 stemmen
2. Nintendo Wii met 523 stemmen
3. Xbox 360 met 219 stemmen
Was ook wel te verwachten natuurlijk. Ik snap sowieso niet dat ze met verschillende versies uitkomen, ook bij de Xbox360 vond ik het vreemd.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:09 schreef Retuobak het volgende:
Alleen 600 euro versie PlayStation 3 in Europa
Nou LuukBes, die 500 euro versie kunnen we vergeten hier
Dat ging over het VK en niet over heel Europa.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:09 schreef Retuobak het volgende:
Was de PSP ergens wel los te koop dan in het begin? Noord-Amerika had ook de value packs en geen gewone en van Lik-sang.com weet ik ook nog dat ze alleen values haddenquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:29 schreef P-Style het volgende:
O wacht... ik zie nu dat die kerel het bevestigd heeft!
Ach, ik ben het wel met 'm eens. Denk o.a. ook omdat de introductie van HDTV in Europa gepaard gaat met de introductie van HDMI. Terwijl er in Amerika al vele mensen zijn met HDTV's van vóór de introductie van HDMI, die je dus alleen via component met de PS3 kunt verbinden. Verder is het ook vergelijkbaar met de PSP-situatie die hier in het begin ook alleen maar als value-pack verkrijgbaar was.
Ja da's waar ook!quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:31 schreef Tain het volgende:
Was de PSP ergens wel los te koop dan in het begin? Noord-Amerika had ook de value packs en geen gewone en van Lik-sang.com weet ik ook nog dat ze alleen values hadden
Ja, maar wat heb ik aan HDMI? Een marginale verbetering in beeldkwaliteit alleen merkbaar op enorme displays? Zo lang HDCP niet komt hoef ik HDMI niet hoor. En een cardreader/WiFi heb ik net zo goed geen behoefte aan. En ik ben heus niet de enige die er zo over denkt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:29 schreef P-Style het volgende:
O wacht... ik zie nu dat die kerel het bevestigd heeft!
Ach, ik ben het wel met 'm eens. Denk o.a. ook omdat de introductie van HDTV in Europa gepaard gaat met de introductie van HDMI. Terwijl er in Amerika al vele mensen zijn met HDTV's van vóór de introductie van HDMI, die je dus alleen via component met de PS3 kunt verbinden. Verder is het ook vergelijkbaar met de PSP-situatie die hier in het begin ook alleen maar als value-pack verkrijgbaar was.
Heerlijk......quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:09 schreef Retuobak het volgende:
Je koopt er toch geen bij launch, dus wat zeik jequote:Op woensdag 24 mei 2006 19:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, maar wat heb ik aan HDMI? Een marginale verbetering in beeldkwaliteit alleen merkbaar op enorme displays? Zo lang HDCP niet komt hoef ik HDMI niet hoor. En een cardreader/WiFi heb ik net zo goed geen behoefte aan. En ik ben heus niet de enige die er zo over denkt.
Ik vind het gewoon een domme zet.
Het neemt gewoon de twijfel weg voor iemand die hem wel wilt halen........ vrij hard zelfsquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:03 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je koopt er toch geen bij launch, dus wat zeik je.
Ik zie niet echt in hoe 500 of 600 euro echt een verschil kan maken. Als je gek genoeg bent om 500 euro te betalen ben je ook gek genoeg om 600 te betalen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:04 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Het neemt gewoon de twijfel weg voor iemand die hem wel wilt halen........ vrij hard zelfs
Not really.....quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:06 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik zie niet echt in hoe 500 of 600 euro echt een verschil kan maken. Als je gek genoeg bent om 500 euro te betalen ben je ook gek genoeg om 600 te betalen.
Dat ben ik met je eens, maar ik ben niet zo gek om 600 euro te betalen voor een spelcomputer.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:09 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat de PS3 bij de launch gewoon uitverkocht is. Ik durf zelfs te stellen dat de prijs (tot op een zekere hoogte) irrelevant is voor early adopters.
Natuurlijk ben je het met me eens, ik heb gewoon gelijkquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar ik ben niet zo gek om 600 euro te betalen voor een spelcomputer.
je koopt er waarschijnlijk nog 2 a 3 spellen bij ookquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:32 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je het met me eens, ik heb gewoon gelijk.
En ik ben wel zo gek.
En 5 blu-ray filmsquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:34 schreef Tain het volgende:
[..]
je koopt er waarschijnlijk nog 2 a 3 spellen bij ook
Waarschijnlijk zit er gewoon een USB-kabeltje bij.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:45 schreef Retuobak het volgende:
En een charge kit als die er is
Dan is dat toch de 'charge kit'quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:01 schreef P-Style het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit er gewoon een USB-kabeltje bij.
Vandaag Sony conference gekeken met dit er in. Zag er doodsaai uitquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:06 schreef Tain het volgende:
Resistance: Fall of Man
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ook niet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:14 schreef Diablos79 het volgende:
Dat fall of men ziet er wel goed uit verder, maar leuk zal ik het wel niet vinden lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |