100% zekerheid.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nou wie weet wat er van kan komen![]()
Als jij ook stopt met de pil...quote:Op zondag 28 mei 2006 11:45 schreef LittleIcequeen het volgende:
Nik voor mijn vriend, die vergeet het toch.
Dat zij de pil neemt?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:26 schreef tiemo het volgende:
En als je vriendin al eens zwanger is geweest en niet meer wilt dat je in haar komt vanwegen die angst en dus verplicht aan de condoom moet ?? hoe dan ?
Als je de pil slikt hoef je het echt niet met condoom te doen hoor....Misschien moet je vriendin de bijsluiter nog eens doornemenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:29 schreef tiemo het volgende:
doet ze al maar ze durft niet meer zonder condoom te doen.. met als gevcolg dat ik er best mee zit vandaar die vraag of die pil er al is
Moeilijk...Misschien kun jehaar helpen met het innemen van de pil, dus haar er dagelijks aan herinneren. Zwanger worden ondanks pilgebruik komt vrijwel niet voor als je hem volgens de bijsluiter slikt.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:32 schreef tiemo het volgende:
Nogal eigenwijs.. HOe krijg ik dit het beste tot haar doorgedrongen ?
Maar een vrouw mag wel (tijdelijk) onvruchtbaar worden?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:57 schreef B-FliP het volgende:
[..]
LoL! scherp!!!
Maar ik ga mezelf niet zaaddood maken hoor... al is t maar tijdelijk...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |