Ik kan het niet, ook niet met XTC en die zijn ook redelijk kleinquote:Op maandag 22 mei 2006 18:07 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ik kan ook echt geen pillen slikken, en heb ook nog nooit pijnstiller ofzo gehad, dan maar doodgaan van de pijn, maar k slik zelf de pil en dat gaat wel, die zijn zo klein dat k dat wel kan
dat moet je ook niet slikkenquote:Op maandag 22 mei 2006 18:10 schreef zwelgje81 het volgende:
[..]
Ik kan het niet, ook niet met XTC en die zijn ook redelijk klein
maar wel verwachten van de vrouw dat ze de pil slikt?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:56 schreef Pappie_Culo het volgende:
ik wil er eerst stukken meer over weten in ieder geval... gekutklooi met hormonen pas ik persoonlijk voor
waar lees je dat ?quote:Op maandag 22 mei 2006 19:02 schreef Thrilled het volgende:
[..]
maar wel verwachten van de vrouw dat ze de pil slikt?
Nee, anaal is ook prima.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:02 schreef Thrilled het volgende:
[..]
maar wel verwachten van de vrouw dat ze de pil slikt?
Mooie openingszin 'ik slik wel hoorquote:zolang ik er gewoon vruchtbaar van wordt als ik ermee stop wil ik hem gerust slikken hoor
dat vraagteken duid onder andere aan dat ik daar vanuit ga..quote:
maak jij de kat maar wijs dat een pil tegen het bloeden slecht voor je isquote:Op maandag 22 mei 2006 19:20 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dat vraagteken duid onder andere aan dat ik daar vanuit ga..
de pil voor vrouwen tast ook de hormonen aan van de vrouw. dus geen pil voor de man vanwege aantasting voor de hormonen, wil ook zeggen dat je niet mag verwachten dat de vrouw de pil slikt.. en dat zou betekenen dat hij het condoom moet gebruiken.
goed, goedquote:Op maandag 22 mei 2006 19:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
maak jij de kat maar wijs dat een pil tegen het bloeden slecht voor je is![]()
Ik wil gewoon eerst effe weten hoe het precies werkt zoals ik al zei.
Ik verwacht het in ieder geval niet van een vrouw.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:20 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dat vraagteken duid onder andere aan dat ik daar vanuit ga..
de pil voor vrouwen tast ook de hormonen aan van de vrouw. dus geen pil voor de man vanwege aantasting voor de hormonen, wil ook zeggen dat je niet mag verwachten dat de vrouw de pil slikt.. en dat zou betekenen dat hij het condoom moet gebruiken.
wat hij zegtquote:Op maandag 22 mei 2006 22:17 schreef Darkwolf het volgende:
My precious........
Zodra dit uitkomt sta ik als eerste in de rij.
Deze schijnt met 100 procent zekerheid te werken.
Dat is wel erg veel vergeleken met wat ik heb meegemaakt betreft de belovende 99 procent van de pil voor vrouwen....
omdat condooms gewoon kut zijn. zeker voor de manquote:Op maandag 22 mei 2006 15:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Omdat mannen zo moeilijk doen over condooms
idd, alsof vrouwen zich op het bestaande vrouwencondoom hebben gestort...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:30 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
omdat condooms gewoon kut zijn. zeker voor de man![]()
hé, dat heb ik ook, BUDDYquote:Op maandag 22 mei 2006 18:01 schreef zwelgje81 het volgende:
Nope, slik geen pil, klinkt alsof ik niet spoor maar ik kan geen pillen slikken. Als me hoofd uitelkaar barst van de hoofdpijn dan nog niet, of het moet ook in drankje verkrijgbaar zijn dan wil ik er wel over nadenken
nou wie weet wat er van kan komenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:38 schreef Mr.J het volgende:
Jezus, nog meer hormonen mijn donder in.
Toch wel benieuwd wat je precies naar binnen krijgt en hoe de werking daarvan is. Lijkt mij gekoppeld aan bepaalde stuurhormonen waardoor het nadelige gevolgen voor je libido kan hebben.
epische strijd achter het pim-pam-pet wiel dus...quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nou wie weet wat er van kan komen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |