En andere kleren aan. Ze droeg eerst iets wits, en daarna iets roods. Er zal wel bloed op dat witte zijn gekomenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Neuh, ze stond bij een stoplicht te kijken naar de beelden die waren opgenomen met de camera. Opeens stond ze op een parkeerplaats bij een vliegtuig, met de camera op de passagiersstoel en een telefoon in haar handen.
Greg in Lost? Dan moet je mijn geheugen even opfrissenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:22 schreef Ang3l het volgende:
Hmm, in afl 2 zaten 3 bekenden voor me:
Greg Grunberg (o.a. LOST)
Clea Duvall (o.a. Carnivàle)
Stacy Haiduk (mijn Toreador-heldin uit Kindred: The Emraced)
Vond het wel weer een mooie aflevering. Spannend. En die kunstenaar =
Heeeeel even maar. Hij was de pilootquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Greg in Lost? Dan moet je mijn geheugen even opfrissen
Vergeet Gerald DeGroot nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeeeel even maar. Hij was de pilootdie daarna gezellig in de boom hing.
Ik heb geen teken opgemerkt!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:33 schreef Silentuz het volgende:
vond ep 2 idd zeer goed. 3e serie die ik nu volg (naast Prison Break en House)
kmoet zeggen dat ik wel verwachtte dat de broers beiden kunnen vliegen (ze stonden samen op 1 foto op de site). voor de rest topserie. blijvertje hoop ik.
ook vet dat dat ene teken steeds terugkomt
iemand enig idee of het al een bestaand teken is dat ergens voor staat, of dat het gewoon 'random' is?
thx. snap nog steeds niet waarom prtscrn niet werkt bij films, moest er special fraps voor downloaden, daarom zijn het ook bmptjesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:18 schreef Merkie het volgende:
Hele vette caps Silentuz! Dat je dat teken ook in die DNA-code terugzag! Het lijkt mij dat er bepaalde genen ontbreken waardoor er bepaalde krachten vrijkomen.
Ja dat viel me op. Volgens mij kan hij de powers van de overige heroes nadoen en daarom geloof ik niet zo zeer dat hij kan vliegen, maar dat ie zijn broer gewoon nadeed. Soort empathy power denk ik.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:18 schreef Ogala het volgende:
Trouwens die jongen in het ziekenhuis heeft dezelfde skill als die striptekenaar:
[afbeelding]
Oftewel dezelfde scene later op het dak als hij kwaad wordt op zijn broer en dat teken rechtsboven die komt vaker terug (computerprogramma, tekeningen etc.) ....
ik denk eerlijk gezegd van niet, waarschijnlijk hebben ze allemaal zo'n link naar dat symbool, omdat op de site een week geleden ofzo, staan de broers op 1 foto. wat mij doet denken aan dat ze gewoon dezelfde powers hebben.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:54 schreef lady23 het volgende:
[..]
Ja dat viel me op. Volgens mij kan hij de powers van de overige heroes nadoen en daarom geloof ik niet zo zeer dat hij kan vliegen, maar dat ie zijn broer gewoon nadeed. Soort empathy power denk ik.
Hmm zou goed kunnen ja.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:54 schreef lady23 het volgende:
[..]
Ja dat viel me op. Volgens mij kan hij de powers van de overige heroes nadoen en daarom geloof ik niet zo zeer dat hij kan vliegen, maar dat ie zijn broer gewoon nadeed.
Empathy is als telepathy maar dan geen duidelijke gedachten maar emoties.quote:Soort empathy power denk ik.
Als je kijkt naar deze afbeelding zie je dat het niet zo is. Hij tekent de toekomst (dat hij naar z'n broer loopt), een gave die Isaac heeft. Hij tekent niet goed, maar hij doet het wel.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:44 schreef Silentuz het volgende:
[..]
ik denk eerlijk gezegd van niet, waarschijnlijk hebben ze allemaal zo'n link naar dat symbool, omdat op de site een week geleden ofzo, staan de broers op 1 foto. wat mij doet denken aan dat ze gewoon dezelfde powers hebben.
Dan zullen ze de boel wel weer cancelen na 1 seizoen, net als Invasion.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:01 schreef Arsenius het volgende:
wat een top serie, wordt echt de hit van dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |