Je doet toch zeker wel mee met de prijsvraag he?quote:Op maandag 22 mei 2006 13:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nope. Ik ben mijn computer aan het omtoveren tot een X-Files machine
Ik heb jullie drie gelukkig niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb rena en alwaysthebest. En voor de rest niemand, volgens mij.
Godzijdank.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb jullie drie gelukkig niet.
Maar ik ben wel een groot gemis he?quote:Op maandag 22 mei 2006 13:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb jullie drie gelukkig niet.
Ja.quote:
Ik zou mezelf ook missen op msnquote:
Oh, en mezelfquote:Op maandag 22 mei 2006 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb rena en alwaysthebest. En voor de rest niemand, volgens mij.
Praat je vaak met jezelf?quote:
Ja.quote:
Een échte soulmatequote:
Als ik twee Eriks was, dan zou ik zeker met mezelf gaan,quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 13:49 schreef Duiveltja het volgende:
Was bupa een beetje aardig?
Ik mog geen vieze plaatjes van hem postenquote:Op maandag 22 mei 2006 13:49 schreef Duiveltja het volgende:
quote:Op maandag 22 mei 2006 13:49 schreef Duiveltja het volgende:
Hij was een tiranquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 13:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je doet toch zeker wel mee met de prijsvraag he?
Uuhm.. nee. Ik win nooit watquote:Op maandag 22 mei 2006 13:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je doet toch zeker wel mee met de prijsvraag he?
Je kan het toch proberenquote:
Jammerquote:Op maandag 22 mei 2006 14:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh met de score valt het nog wel mee zie ik nu. Maar die negen kan ik vergeten
.
In mijn belevingswereld zijn een zeven en een acht gewoon supergoed, negens en hoger zijn gewoon ondenkbaarquote:Op maandag 22 mei 2006 14:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja best wel. Maar een 7 of acht is ook wel oké hoor.
Ach is ook wel goed, ik zeur gewoon graag. En Geschiedenis is wel m'n ding dus ik had er gewoon meer van verwacht maargoed... We zullen zien...quote:Op maandag 22 mei 2006 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In mijn belevingswereld zijn een zeven en een acht gewoon supergoed, negens en hoger zijn gewoon ondenkbaar.
Mijn zusje is al blij als ze de benodigde 4.7 haaltquote:Op maandag 22 mei 2006 14:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja best wel. Maar een 7 of acht is ook wel oké hoor.
Tering gast had dan op z'n minst een vrouw genomen die kaal was.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik mog geen vieze plaatjes van hem posten.
Haha, ik ook. Ik spring een gat in de lucht als ik slaag. Maar da's meer omdat ik dan van alles af benquote:Op maandag 22 mei 2006 14:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijn zusje is al blij als ze de benodigde 4.7 haalt.
quote:Op maandag 22 mei 2006 14:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tering gast had dan op z'n minst een vrouw genomen die kaal was.
Wel meerder hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 15:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan je terugkijken wat het was? Of heb ik nu een note?
Had best wat langer mogen duren.quote:
Hahahaha, ja god, ik heb er geen spijt van.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:05 schreef Airelle het volgende:
Ik kan het ook net als Tom_Tom- toen gaan herkansen, stuud!.
Ja??? Tof zegquote:Op maandag 22 mei 2006 16:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vandaag was het echt een ramp. En dan regent het ook nog..
Gelukkig is het bijna morgen. Dan ga ik naar de Yeah Yeah Yeahs..
Dan werk je toch niet mee?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hahahaha, ja god, ik heb er geen spijt van..
En jezus, wat een kutdag.
Treinen werken niet mee, bussen werken niet mee, trams werken niet mee én ik moet straks werken..
Nooit geen problemen mee.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:26 schreef Airelle het volgende:
Maja, OV is kut vaak.
Ik bedoel dus nooit wel problemen.quote:
Heel veel vertraging vandaag inderdaad.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Treinen werken niet mee, bussen werken niet mee, trams werken niet mee én ik moet straks werken..
Je hoeft niet te kicken hoor.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:14 schreef muhammad_ali het volgende:
15 min *kick*
Zeg dan wat je bedoelt!quote:Op maandag 22 mei 2006 16:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik bedoel dus nooit wel problemen.
Ik zou het alleen al doen om jou te irriterenquote:
Wat ben je toch een pientere damequote:Op maandag 22 mei 2006 17:26 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zou het alleen al doen om jou te irriterenHet was trouwens een 18 minuten kick zie ik nu
Wat is AK?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:00 schreef Airelle het volgende:
KUT AK!.
Ja ik dacht, ik spui hier even m'n gal!.
Ik moet ook elke keer ff nadenken, examens zijn voor mij inmiddels respectievelijk 8 en 9 jaar geledenquote:
Oh de afkorting AK kende ik nog wel... Voor mij is het pas 7 jaar geleden hequote:Op maandag 22 mei 2006 18:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moet ook elke keer ff nadenken, examens zijn voor mij inmiddels respectievelijk 8 en 9 jaar geleden.
Broekiequote:Op maandag 22 mei 2006 18:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh de afkorting AK kende ik nog wel... Voor mij is het pas 7 jaar geleden he
Whehe.quote:
Oma.quote:
Maar deze avatar kan er wel mee door.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:20 schreef Dizer het volgende:
Gezeik over mijn nieuwe avatar, zijn is weer welkom...
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar deze avatar kan er wel mee door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |