Moet dan werken, kan wel eens op een andere datum, ff kijken wie er allemaal mee willen, moeten, kunnen. En natuurlijke een puike locatie overeen komen.quote:
Oiquote:
Sjawel hoe issutquote:Op maandag 22 mei 2006 13:31 schreef PaRaR het volgende:
oi
Ik dacht in Assendorp!quote:Op maandag 22 mei 2006 13:34 schreef knorretje het volgende:
mag me sinds een paar maandjes ook (weer) zwollenaar noemen.
sinds feb een huisje gekocht in de indische buurt
Indische buurtquote:Op maandag 22 mei 2006 13:34 schreef knorretje het volgende:
Ah, de Indische buurt. Ik ben daar net weg. Bevalt het een beetje?quote:Op maandag 22 mei 2006 13:34 schreef knorretje het volgende:
dan zit je echt om de hoek, borneostraat hier dus. (erg herkenbaar aan de oranje ramen op dit moment)quote:Op maandag 22 mei 2006 13:51 schreef Syytön het volgende:
Knorretje, ik woon ook in de Indische buurt (sumatrastraat) maar ik vind het wel duidelijk de mindere wijk. ik woon helemaal op de rand zeg maar, maar als ik af en toe dat volk zie lopen, diep uit het indische hart..![]()
Jullie zitten trouwens niet in 104.![]()
Ik heb er 7 jaar met plezier gewoond. Mijn fiets is wel eens gejat, maar ja da's mn eigen fout als je die 's nachts buiten laat staan. Wat de verhalen betreft; er zijn maar een paar straten in de Indische buurt die berucht zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:42 schreef knorretje het volgende:
bevalt enorm goed tot nu toe, we hebben de eerste brand al gehad en overleeft (woonhuisje aan de overkant vatte vlam). Nee we kennen de verhalen, maar tot nu toe is het hier gezellig en leuk wonen.
zegt 'Pater' jou iets ?quote:Op maandag 22 mei 2006 13:54 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik heb er 7 jaar met plezier gewoond. Mijn fiets is wel eens gejat, maar ja da's mn eigen fout als je die 's nachts buiten laat staan. Wat de verhalen betreft; er zijn maar een paar straten in de Indische buurt die berucht zijn.
Nee helemaal niets, ben je zo berucht dan?quote:
Nee, ik heet niet zo ... ik woon ook niet in de Indische buurtquote:Op maandag 22 mei 2006 14:01 schreef navvy het volgende:
[..]
Nee helemaal niets, ben je zo berucht dan?
ik ook welquote:Op maandag 22 mei 2006 13:18 schreef DerBolle het volgende:
wil wel ff naar vliegend paard..
Yep, ik heb jullie wel eens gezien. [tenminste, ik zag dat er mensen ebzig waren daar]quote:Op maandag 22 mei 2006 13:53 schreef knorretje het volgende:
[..]
dan zit je echt om de hoek, borneostraat hier dus. (erg herkenbaar aan de oranje ramen op dit moment)
Welke kapper? Picobello?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:17 schreef Syytön het volgende:
[..]
Yep, ik heb jullie wel eens gezien. [tenminste, ik zag dat er mensen ebzig waren daar]![]()
Trouwens, die kapper daar op de hoek (dat is t.o. mijn kamer), dat is af en toe wel irritant, staan heel vaak van die mocros herrie te maken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |