de volgende keer als je langsloopt of wat dan ook mag je gerust aanbellen hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 14:17 schreef Syytön het volgende:
[..]
Yep, ik heb jullie wel eens gezien. [tenminste, ik zag dat er mensen ebzig waren daar]![]()
Trouwens, die kapper daar op de hoek (dat is t.o. mijn kamer), dat is af en toe wel irritant, staan heel vaak van die mocros herrie te maken.![]()
Kijk uit wat je zegt, zometeen heb je heel fokkend Zwolle aan je deur.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:29 schreef knorretje het volgende:
[..]
de volgende keer als je langsloopt of wat dan ook mag je gerust aanbellen hoor
Hoor ik een locatie voor een meet?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kijk uit wat je zegt, zometeen heb je heel fokkend Zwolle aan je deur..
zeker alleen voor echte zwollenarenquote:
Dat ben ik toch ook niet mênquote:Op maandag 22 mei 2006 14:42 schreef WEST het volgende:
[..]
zeker alleen voor echte zwollenaren![]()
kom anders komend weekend naar zwartsluis voor de sleepboot dagen![]()
quote:
wat is daar mis meequote:
Uiteraard, met zuipen is niks mis ... tenzij je afhaakt zoals jij meestal doetquote:Op maandag 22 mei 2006 14:55 schreef Nblue het volgende:
dat staat parar wel aam
Zijn er eigenlijk nog meer oude bekenden actief hier dan?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:56 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Uiteraard, met zuipen is niks mis ... tenzij je afhaakt zoals jij meestal doet
Nblue komt ook van onze Deltion afquote:Op maandag 22 mei 2006 14:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog meer oude bekenden actief hier dan?
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:03 schreef WEST het volgende:
welke deltions zitten jullie allemaal?
ik Graffsch Lyceum![]()
Me too...!!!!quote:Op maandag 22 mei 2006 15:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Toch weer die kut Deltions maarre ik ICT tot vor kort in het gebouw dus maar zit nu in laatste stage!
ICT ... maar al een jaar niet op school geweest i.v.m. project en stagequote:Op maandag 22 mei 2006 15:03 schreef WEST het volgende:
welke deltions zitten jullie allemaal?
ik Graffsch Lyceum![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:48 schreef felic. het volgende:
Ik heb gehoord dat er net een afrekening heeft plaatsgevonden op et Deltion3 buitenlanders zijn een les in gestormd om een andere buitenlander te klappen. Ging er behoorlijk hard aan toe
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:48 schreef felic. het volgende:
Ik heb gehoord dat er net een afrekening heeft plaatsgevonden op et Deltion3 buitenlanders zijn een les in gestormd om een andere buitenlander te klappen. Ging er behoorlijk hard aan toe
ZWOLLEquote:Op maandag 22 mei 2006 15:53 schreef Devlinsect het volgende:
Gaat het weer over Deltion![]()
Ontopic:
het is droog weer in Zwolle![]()
welke deltion..., hier volgens mij nietquote:Op maandag 22 mei 2006 15:48 schreef felic. het volgende:
Hengeveldwegquote:
edit niks gezegtquote:
Wat bedoelt u?quote:
dat ik niks gezegt had.quote:
Wat zei je danquote:
je zei dat je er naast stond, maar niet welke locatie toen ik dat schreefquote:
Oh sorry, ik ben niet echt scherp vandaagquote:Op maandag 22 mei 2006 16:04 schreef WEST het volgende:
[..]
je zei dat je er naast stond, maar niet welke locatie toen ik dat schreef
never mind laat maar
Gooi een appel naar zn hoofdquote:Op maandag 22 mei 2006 16:08 schreef WEST het volgende:
ik verveel me nu.., de leraar zit maar een beetje uit de neus te vreten en wij hebben niks te doen
niet bij me wel mentosquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:25 schreef Nblue het volgende:
Zo parar heb je mooie foto's van je zolder gemaakt???
Woning ... Ik woon nog thuisquote:Op maandag 22 mei 2006 16:30 schreef Devlinsect het volgende:
Lijkt me een toplocatie om te wonen!
Kamerhuur of woning?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |