Wil je dat met ons delenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Welnee, de titel geeft alles al weer.
Maar ik heb eigenlijk geen recht van klagen, aangezien ik niet onder enkele andere serieuzere verslavingen uitkom.
Ook als je wel verslaafd bent aan koffie kun je nog andere verslavingen hebben, hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:56 schreef Tijn het volgende:
Zonder koffie was ik waarschijnlijk verslaafd aan iets ergers.
Amen, het is hoogste tijd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:02 schreef broer het volgende:
Ik zou ze wel allemaal willen opnoemen, maar ik geloof dat het verstandiger is om te gaan slapen. Dat is minder confronterend...
Maar ook ongezelligquote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:02 schreef broer het volgende:
[..]
Ook als je wel verslaafd bent aan koffie kun je nog andere verslavingen hebben, hoor.
Ik zou ze wel allemaal willen opnoemen, maar ik geloof dat het verstandiger is om te gaan slapen. Dat is minder confronterend...
Het is weer tijd, de hoogste tijd...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Amen, het is hoogste tijd.
Alleen vervang bij mij slapen door een film kijken en een pizza in de oven gooien.
Kijk, dat zijn al twee verslavingen. Zo langzamerhand ga jij ze in ieder geval wél noemen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:06 schreef Lamon het volgende:
Alleen vervang bij mij slapen door een film kijken en een pizza in de oven gooien.
Oh natuurlijk, dat probeerde ik ook niet te zeggen. Ik bedoel alleen dat als ik zou stoppen met koffie drinken, ik iets zou moeten vinden om de void te vullen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:02 schreef broer het volgende:
[..]
Ook als je wel verslaafd bent aan koffie kun je nog andere verslavingen hebben, hoor.
Ja, we zijn hier niet voor de gezelligheid. We zijn hier om het niveau van Fok! omhoog te helpen. Dat is keihard werken, dus we hebben onze rust wel verdiend, vind ik.quote:
Jij ook.quote:Slaap lekker![]()
Waar ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Watergang..
Een gehucht vlak boven amsterdam. Waar m'n oma woont. Tot ik m'n kamer weer inkan.quote:
Ja, vooral omdat het opeens is opgekomen na 22 jaar.quote:Rodepeper allergie. Lastig!
Ach, ik ben in NL ook redelijk easy going hoor. En ik hoef tot december bijna niks te doen (nou ja, ik word voorzitter van m'n studentenvereniging dus veel borrels en vergaderingen, maar dat kan ik wel aan). Daarna moet ik afstuderen, dus dan krijg ik het wel best druk.quote:Jij gaat het 'easy going' nog missen hoor!
Het is ook een prachtig dorp. Er zijn nog wel wat oude onzintopics waarin het aangehaald wordt (net even met de betasearch gezocht). Maar goed, het is maar voor 3 weken.quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:12 schreef Lamon het volgende:
![]()
Ik heb het gered! Ik woog even 100 kilo, de weegschaal bleef verspringen maar hij stond toch even op 100!![]()
Ik voel me echt rete-log nu!
Weer een nieuwe mijlpijl bereikt.![]()
Ik zet geen hoge doelen, ik weet het, maar wonderlijk genoeg drukt dat de pret zelden.
Ja, ik geloof je onmiddellijk. Maar ik vrees dat dat detail mijn post er niet veel genuanceerder op zou maken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 04:30 schreef svann het volgende:
Boeddhisme is strikt genomen geen godsdienst.
Doodgaan.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:19 schreef broer het volgende:
Gefeliciteerd, Lamon. Wat is je volgende doel?
Het voelt verdraait goed.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:30 schreef broer het volgende:
Hoe voelt het om je weegschaal zo te zien uitslaan? Dan weet ik of ik me datzelfde doel moet stellen of niet.
Hm... Als ik teruglees, zie ik 'rete-log'. Bijzonder woord voor iets wat verdraaid goed voelt.quote:
quote:Het helpt wel als je lang bent en breed gebouwd bent, want anders zit je buik in de weg.
Ik moet in Wnr wat huren om dat record van jou te aanschouwen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:33 schreef Lamon het volgende:
Het voelt verdraait goed.
Het helpt wel als je lang bent en breed gebouwd bent, want anders zit je buik in de weg.
99quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:33 schreef troma78 het volgende:
Waar eindigde de weegschaal eigenlijk op? Bij mij blijft ie de laatste tijd iets te hoog steken (93)
afkortingskennisgemis...quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:38 schreef svann het volgende:
Wnr
Die gemeente die aan Katwijk, Valkenburg, Leiden, Voorschoten, Leidschendam en Den Haag grenst.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:45 schreef Lamon het volgende:
afkortingskennisgemis...
Waar staat dat voor?
Leiden.quote:Op donderdag 25 mei 2006 02:13 schreef svann het volgende:
Ik dacht aan je prvcy!
Goed, dan vraag ik je maar direkt naar welke stad je dan forenst.
Welnee, je heb eerst multi Vlaai (erg lekker idd), daarna Videoland (wat een dure kutzaak is), en daarna komt de zaak waar ik sta.quote:Op donderdag 25 mei 2006 02:34 schreef svann het volgende:
Daar naast de Multi Vlaai? *watertandt
Hmm, die vraag is natuurlijk weer té...
Ja, precies, als mensen willen weten ze over 5 minuten ongeveer alles van me. Maar goed, dat is helemaal niet zo interessant, dus dat doet niemand.quote:Op donderdag 25 mei 2006 02:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Welnee, je heb eerst multi Vlaai (erg lekker idd), daarna Videoland (wat een dure kutzaak is), en daarna komt de zaak waar ik sta.
Niets bijzonders aan, ik snap echt die privacy hype op FOK! niet.
Wat gaan ze doen dan? Het hele forum bestaat zo'n beetje uit extreem timide watjes.
Ja precies, reken maar dat er binnenkort een S-B knokploeg langskomt bij je.quote:(dit topic uitgezonderd uiteraard, voordat ik I.R. op mijn dak krijg)
En toch... Ik heb zelf een paar jaar geleden aan den lijve meegemaakt dat ik vanuit het niets door een wildvreemde gebeld werd, omdat ik met mijn achternaam en woonplaats in de krant had gestaan. Nee, niet als crimineelquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, precies, als mensen willen weten ze over 5 minuten ongeveer alles van me. Maar goed, dat is helemaal niet zo interessant, dus dat doet niemand.
Dat doe ik ook. Het is om half 10.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:08 schreef Mike het volgende:
Hoe laat is het morgen? Kan het niet gewoon nog ff van tevoren?
Een uurtje per vraag. Maar ik schrijf niet zo snel, dus meestal is dat niet meer dan 2x 1,5-2 kantjes bij mij terwijl andere mensen er echt 10 volschrijven.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:27 schreef svann het volgende:
Jawel, best boeiend.
Dat moet je dan allemaal in een uurtje neer zien te pennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |