Wacht, ik haal even mijn msn uit mijn profiel.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:23 schreef Tijn het volgende:
Nu weet ik dat ik in m'n momenten van zwakte op iemand terug kan vallen!
Als ik jou ertoe kan bewegen smileys te gebruiken, ga ik me eens verdiepen in PI's. Misschien.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:25 schreef broer het volgende:
[..]
Eerst had ik alleen een slechte invloed op het topic. Nu al op de individuele posters? Het moet niet gekker worden...
Oh ik vond Eyes Wide Shut te gek. Castaway is ook wel okay hoor, maar feit blijft dat als ik door de oeuvres van beide Toms neus, ik bij Cruise de betere films vind. Wat mij betreft danquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou ja, als je 't zo stelt...
Maar ik heb al jaaaaren een intense hekel aan die Cruise. Slecht acteur, en dan die Scientology-shit.
Eyes Wide Shut vond ik trouwens een immens slechte film. Castaway daarentegen...
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:26 schreef broer het volgende:
[..]
Wacht, ik haal even mijn msn uit mijn profiel.
Waarom is het zo belangrijk dat ik smileys gebruik?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
Als ik jou ertoe kan bewegen smileys te gebruiken, ga ik me eens verdiepen in PI's. Misschien.
Misschien kijkt ze liever naar Road to Perdition, Philadelphia, Forrest Gump, Saving Private Ryan en the Green Mile, dan naar Cocktail, The Firm en Risky Business.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Serieus? Je kijkt liever naar You've Got Mail, The Ladykillers of Sleepless in Seattle dan naar Eyes Wide Shut, Rain Man of Magnolia?
Absoluut onbelangrijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:28 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom is het zo belangrijk dat ik smileys gebruik?
Van mij mag je doen wat je wilt, ik ben geen zealotquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:29 schreef broer het volgende:
[..]
Mag msn zelfs niet als je Adium gebruikt?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Misschien kijkt ze liever naar Road to Perdition, Philadelphia, Forrest Gump, Saving Private Ryan en the Green Mile, dan naar Cocktail, The Firm en Risky Business.
Overigens moest ik goed zoeken, want Tom Cruise heeft idd in meer goede films gespeeld dan Hanks.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
Absoluut onbelangrijk.
Hier spreekt een kennerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Overigens moest ik goed zoeken, want Tom Cruise heeft idd in meer goede films gespeeld dan Hanks.
Gloeiende gloeiende.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:30 schreef broer het volgende:
Je bent lekker aan het werk, trouwens, Tijn.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik gebruik het ook nooit voor de lange gesprekken. Daar gaat het veel te traag voor. Maar voor de vlug-even-tussendoor-vragen is het toch wel erg handig.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:31 schreef Tijn het volgende:
ik hou gewoon niet van instant messenging.
Ik zie Fok! als één grote msnquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:36 schreef Tijn het volgende:
Ik hou er niet van dat er verwacht wordt dat ik direct reageer. Ik krijg liever een mailtje of een sms'je, dan bepaal ik zelf wel wanneer ik in the mood ben om antwoord te geven.
Het hele bestaansrecht van het begrip "Forum" in 1 zin verpakt...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:36 schreef Tijn het volgende:
Ik hou er niet van dat er verwacht wordt dat ik direct reageer.
Hé, hij heeft 't begrepenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:36 schreef broer het volgende:
[..]
Hé, een verkapt compliment voor mijn geheugen.
Het concept is direct en schaamteloos overgenomen van het al oude Usenet natuurlijk. Ja, die jongens die het Internet ontwierpen waren zo gek nog niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het hele bestaansrecht van het begrip "Forum" in 1 zin verpakt...
Je gaat er niet meer van bijhoren als je het gedrag van anderen overneemt, broer. Integendeel zou ik haast zeggen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:40 schreef broer het volgende:
Godver, moet ik nu ook al mijn Adium de deur uit doen om er hier bij te horen?
Het wordt steeds moeilijker om hier te overleven...
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:40 schreef Ole het volgende:
Zo... even melk gedronken. Ga ik het weer eens proberen in mijn mandje. Gelukkig hoef ik vandaag niet zo achterlijk vroeg op
Je vorige post was van 1.17 uur. Hoeveel liter heb je gedronken?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:40 schreef Ole het volgende:
Zo... even melk gedronken.
Ik wel, Tijn. Ik wel.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:41 schreef Tijn het volgende:
Je gaat er niet meer van bijhoren als je het gedrag van anderen overneemt, broer. Integendeel zou ik haast zeggen.
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het concept is direct en schaamteloos overgenomen van het al oude Usenet natuurlijk. Ja, die jongens die het Internet ontwierpen waren zo gek nog niet.
één!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:42 schreef broer het volgende:
[..]
Je vorige post was van 1.17 uur. Hoeveel liter heb je gedronken?
Oh dat ben ik zeker met je eens. Ik heb het idee dat bij het ontwerp van Usenet de gedachte bij mensen niet opkwam dat het aantal gebruikers wel eens in de 3 cijferige getallen zou kunnen gaan lopenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Maar Usenet is me nu veel te vrijbuiterig.
De kleinzieligheid van een gemodereerd forum is veel veiliger.
Doe ik! En als ik nog niet kan slapen eerder.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:47 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zal lekker slapen, dan!
Post nog even als je om drie uur naar de wc moet.
Je zit echt vol met rake opmerkingen vannacht, Tijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:48 schreef Tijn het volgende:
Bovendien hou ik helemaal niet van anarchie. Ik heb een afgebakend gebied nodig om te kunnen klagen dat ik word beperkt in m'n vrijheid.
Ongetwijfeld uit werkontwijkend gedrag en een flinke sloot koffie.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je zit echt vol met rake opmerkingen vannacht, Tijn.
Waar komt die grenzeloze scherpzinnigheid zo spontaan vandaan?
WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunksquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ongetwijfeld uit werkontwijkend gedrag en een flinke sloot koffie.
Moeten we dat echt nalezen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunks![]()
Sesamstraat? GTST?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:56 schreef Tijn het volgende:
Ik vind het helemaal niet erg om toe te geven dat ik verslaafd ben aan koffie. Zonder koffie was ik waarschijnlijk verslaafd aan iets ergers.
Welnee, de titel geeft alles al weer.quote:
Wil je dat met ons delenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Welnee, de titel geeft alles al weer.
Maar ik heb eigenlijk geen recht van klagen, aangezien ik niet onder enkele andere serieuzere verslavingen uitkom.
Ook als je wel verslaafd bent aan koffie kun je nog andere verslavingen hebben, hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:56 schreef Tijn het volgende:
Zonder koffie was ik waarschijnlijk verslaafd aan iets ergers.
Amen, het is hoogste tijd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:02 schreef broer het volgende:
Ik zou ze wel allemaal willen opnoemen, maar ik geloof dat het verstandiger is om te gaan slapen. Dat is minder confronterend...
Maar ook ongezelligquote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:02 schreef broer het volgende:
[..]
Ook als je wel verslaafd bent aan koffie kun je nog andere verslavingen hebben, hoor.
Ik zou ze wel allemaal willen opnoemen, maar ik geloof dat het verstandiger is om te gaan slapen. Dat is minder confronterend...
Het is weer tijd, de hoogste tijd...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Amen, het is hoogste tijd.
Alleen vervang bij mij slapen door een film kijken en een pizza in de oven gooien.
Kijk, dat zijn al twee verslavingen. Zo langzamerhand ga jij ze in ieder geval wél noemen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:06 schreef Lamon het volgende:
Alleen vervang bij mij slapen door een film kijken en een pizza in de oven gooien.
Oh natuurlijk, dat probeerde ik ook niet te zeggen. Ik bedoel alleen dat als ik zou stoppen met koffie drinken, ik iets zou moeten vinden om de void te vullen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:02 schreef broer het volgende:
[..]
Ook als je wel verslaafd bent aan koffie kun je nog andere verslavingen hebben, hoor.
Ja, we zijn hier niet voor de gezelligheid. We zijn hier om het niveau van Fok! omhoog te helpen. Dat is keihard werken, dus we hebben onze rust wel verdiend, vind ik.quote:
Jij ook.quote:Slaap lekker![]()
Waar ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Watergang..
Een gehucht vlak boven amsterdam. Waar m'n oma woont. Tot ik m'n kamer weer inkan.quote:
Ja, vooral omdat het opeens is opgekomen na 22 jaar.quote:Rodepeper allergie. Lastig!
Ach, ik ben in NL ook redelijk easy going hoor. En ik hoef tot december bijna niks te doen (nou ja, ik word voorzitter van m'n studentenvereniging dus veel borrels en vergaderingen, maar dat kan ik wel aan). Daarna moet ik afstuderen, dus dan krijg ik het wel best druk.quote:Jij gaat het 'easy going' nog missen hoor!
Het is ook een prachtig dorp. Er zijn nog wel wat oude onzintopics waarin het aangehaald wordt (net even met de betasearch gezocht). Maar goed, het is maar voor 3 weken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |