Van Geel is toch met Defour bezig?quote:Op zondag 21 mei 2006 23:16 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Zal wel Davids, Ogaruru en Defour mee bedoeld worden. Met die Hongaar en Gabri als extraatje.
Denk nog wel dat hij beter kan hoor, hij leert nu nog veel bij.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:26 schreef Badabingea het volgende:
Huntelaar gaat nog beter worden onder Ten Cate, kan dat?
Denk het niet
meer feyenoord materiaal danquote:Op zondag 21 mei 2006 23:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gabri is toch helemaal geen ajax materiaalDie gozer heeft de laatste 2 jaar 15 wedstrijd gevoetbalt, waarvan de meeste als invaller....
Zó goed is Klaas-Jan ook alweer niet hoor. Het is een zeer goede spits voor Eredivisie-begrippen, maar laten we wel wezen, hij heeft nog een he-le lange weg te gaan.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:26 schreef Badabingea het volgende:
Huntelaar gaat nog beter worden onder Ten Cate, kan dat?
Denk het niet
Ik bedoel: Ten Cate wil 3 aankopen doen. Dus Defour valt daar niet onder, daar houdt Van Geel zich weer mee bezig.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:28 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja? Ik zeg toch dat hij waarschijnlijk bij de 3 versterkingen hoort.
Ah, dat zou kunnen.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik bedoel: Ten Cate wil 3 aankopen doen. Dus Defour valt daar niet onder, daar houd Van Geel zich weer mee bezig.
Ah, op die fiets.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik bedoel: Ten Cate wil 3 aankopen doen. Dus Defour valt daar niet onder, daar houdt Van Geel zich weer mee bezig.
Idd, nog drie aankopen totaal.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:38 schreef Radegast het volgende:
Van Geel en Ten Cate werken niet langs elkaar heen hoor.
Volgens mij waren Defour en Pocognoli al ver in stadium, dus daar Ogararu nog bij. Waarom begint ie dan over die Hongaar als er maar 3 bijkomen? En beetje weinig middenvelders.quote:
Dat zou wel vrij ziek zijn. Dan ben je 10 keer beter dan vorig jaar hoor.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:49 schreef marsu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk het niet. Zo'n primeur wil Jack niet laten schieten.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens is er ook het idee dat Davids morgen wel eens gepresenteerd kan worden.
Er is bij Studio Voetbal totaal niet over gepraat, terwijl je daar echt wel een vraag over had kunnen verwachten plus Van Gelder zei op het eind "laten we er maar over ophouden (transfers en versterkingen) anders heb je morgen niets meer op de persconferentie."
Het zou zo maar kunnen
Dat idee kreeg ik ook wel een beetje ja.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens is er ook het idee dat Davids morgen wel eens gepresenteerd kan worden.
Er is bij Studio Voetbal totaal niet over gepraat, terwijl je daar echt wel een vraag over had kunnen verwachten plus Van Gelder zei op het eind "laten we er maar over ophouden (transfers en versterkingen) anders heb je morgen niets meer op de persconferentie."
Het zou zo maar kunnen
Dan sta ik te springen van blijheidquote:Op zondag 21 mei 2006 23:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het zou zo maar kunnen
De wens is de vader van de gedachte...quote:Op zondag 21 mei 2006 23:53 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik ook wel een beetje ja.
Ik heb geen AT5quote:Op zondag 21 mei 2006 23:54 schreef jna het volgende:
Morgen wel naar school dus kan de persconferentie niet live kijken![]()
Als dat zo is, gaat hier de vlag uit.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:57 schreef Nashje het volgende:
Scherp BliksemSchigt. Vreemd dat er niks over Edje is verteld idd. Meestal staan Jack en Hugo te wachten om met vreugde weer iets over Davids te vertellen. Nu is er he-le-maal niks over verteld.
Een deal tussen Henk en Studio Voetbal om de mond over Davids dicht te houden zodat het morgen extra feest is?
Potverdorie.
Transfergeruchten zijn toch altijd heerlijkquote:Op zondag 21 mei 2006 23:57 schreef Nashje het volgende:
Scherp BliksemSchigt. Vreemd dat er niks over Edje is verteld idd. Meestal staan Jack en Hugo te wachten om met vreugde weer iets over Davids te vertellen. Nu is er he-le-maal niks over verteld.
Een deal tussen Henk en Studio Voetbal om de mond over Davids dicht te houden zodat het morgen extra feest is?
Potverdorie.
Niet teveel letten op je Theo Maassen quotequote:Op zondag 21 mei 2006 23:58 schreef Radegast het volgende:
Laat je nou niet blij maken met een dooie mus.
Ja, but who gives a shitquote:Op maandag 22 mei 2006 00:00 schreef jna het volgende:
Zou het raar staan als ik sta te springen op school in Rotterdam omdat Davids komt?![]()
Ach, beetje speculeren kan geen kwaad. Ik zou het toch niet raar vinden als Davids morgen gespresenteerd wordt.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:58 schreef Radegast het volgende:
Laat je nou niet blij maken met een dooie mus.
Nu alweer vergeten dat hij jullie zo geliefde trainer Danny Blind als grofvuil behandeld heeftquote:Op maandag 22 mei 2006 00:00 schreef marsu het volgende:
[afbeelding]
De man die Ajax naar de Wereldtop leidt.
Nee hoor, ben ik 'm nog steeds dankbaar voor.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nu alweer vergeten dat hij jullie zo geliefde trainer Danny Blind als grofvuil behandeld heeft![]()
Nee, zeker niet. Dat is nog steeds erg jammer, maar hij deed het in het belang van Ajax ( denkt hij iig). En qua aankopen hebben we niet te klagen.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nu alweer vergeten dat hij jullie zo geliefde trainer Danny Blind als grofvuil behandeld heeft![]()
Nee, maar dat boeit me niet. Business.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Danny kwam kwam te kort.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een duim omhoog met knipoog en fluisterend "Edjuuuhhh"quote:Op maandag 22 mei 2006 00:03 schreef Nashje het volgende:
Wat was Ten Cate z'n blik eigenlijk toen Van Gelder zei: "laten we er maar over ophouden (transfers en versterkingen) anders heb je morgen niets meer op de persconferentie."
quote:Op maandag 22 mei 2006 00:05 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Een duim omhoog met knipoog en fluisterend "Edjuuuhhh"
quote:Op maandag 22 mei 2006 00:05 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Een duim omhoog met knipoog en fluisterend "Edjuuuhhh"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |