Ten Cate heeft in eerste instantie nee gezegdtegen Ajax..quote:Op zondag 21 mei 2006 22:43 schreef S-Two het volgende:
Ik hoop dat ik Studio Voetbal later nog kan zien. Wordt er nog wat nuttigs gemeld?
Die dochter en die vrouwquote:Op zondag 21 mei 2006 22:46 schreef TimmyAsd het volgende:
Maar vrouw en dochter hebben uiteindelijk toch gezegd dat hij nietvoor hun in Spanje moest blijven..
En Ajax schijnt een droom voor hem te zijn..
Ogararu, Davids en ?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:52 schreef TimmyAsd het volgende:
Ten Cate denkt aan 3 aankopen, waarvan een roemeen al bijna rond zou zijn..
Welke 3 zijn het dan?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet in Davids zijn komst...
Hongaar. Van HTK Boedapest.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat volgde ik ook even niet. 17 jarige Bulgaar idd.
quote:Op zondag 21 mei 2006 23:02 schreef Nashje het volgende:
Ik zou het niet raar vinden als Davids bij die 3 zit.
Ogararu, Davids en Gabri. Hebben allen iets met Ten Cate te maken, niks met Van Geel.
Als die 3 komen, moet PSV wel heel hard gaan kopen willen ze een kans maken lijkt mequote:Op zondag 21 mei 2006 23:02 schreef Nashje het volgende:
Ik zou het niet raar vinden als Davids bij die 3 zit.
Ogararu, Davids en Gabri. Hebben allen iets met Ten Cate te maken, niks met Van Geel.
quote:Ook bevestigde Ten Cate de interesse voor Gabri en een 17-jarige Hongaarse spits. Waarschijnlijk gaat het om Nemeth Krisztian of Kozmor Akos, beiden spelend voor MTK Boedapest.
Wat?quote:Op zondag 21 mei 2006 23:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze waren al rond met die speler. Zonder de inbreng van Ten Cate, die hem 1x heeft zien spelen toevallig tegen Heerenveen.
Jeps!quote:Op zondag 21 mei 2006 23:04 schreef golfer het volgende:
Ten Cate melde toch nog even tussen neus en lippen door dat Alphons Groenendijk zijn andere assistent naast Hennie Spijkerman wordt?
Dat was die Hongaar en ze hadden het over MTK Budapest.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat?. Ogararu mag Ten Cate wel en de voorzitter van Steau heeft goeie banden met Ten Cate, ofzoiets.
Was al bekendquote:Op zondag 21 mei 2006 23:04 schreef golfer het volgende:
Ten Cate melde toch nog even tussen neus en lippen door dat Alphons Groenendijk zijn andere assistent naast Hennie Spijkerman wordt?
Hmm, vreemd, maar wel nog beter nieuws. Want dan moet Davids bijna wel bij zijn 3 aankopen horen. Davids, Gabri en die Hongaar. Het zou mij niks verbazenquote:Op zondag 21 mei 2006 23:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat was die Hongaar en ze hadden het over MTK Budapest.
Dat hoorde ik tenminste
Hij zei iig wel zeker dat hij die Roemeen maar 1 keer heeft zien spelen.
Volgens mij wel hoor, vond trouwens dat Ten Cate wel erg in de verdediging ging, moet hij geen gewoonte van maken....Verder heb ik er alle vertrouwen inquote:Op zondag 21 mei 2006 23:11 schreef Badabingea het volgende:
Overigens, heeft Perez een goeie voorzet, want de ballen moeten wel op Huntelaar komen...
Zal wel Davids, Ogaruru en Defour mee bedoeld worden. Met die Hongaar en Gabri als extraatje.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:14 schreef F1Bas het volgende:
Die Hongaar zal denk ik niet tot die drie aankopen behoren, van Geel zei laatst dat de spits positie al volledig bezet was. Een 17-jarige spits zal wel eerst rijpen in Jong Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |