ik ben nogal druk, maar ik zal zo eens kijken of het me luktquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:53 schreef Nashje het volgende:
Vanavond weer een update ?
Met het eerste deel van Vaduz' opmerking ben ik het helemaal eens.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Klasse hoe snel je bent met je updates, mooie stand ook wel.![]()
overheen gelezen, sorryquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:07 schreef Suijk het volgende:
Klasse WeebI, maar je hebt mijn oude team gebruikt! Mijn nieuwe staat hier: [WK in VBL] Fantasy Squad
Boumsong en Smicer zijn daarin vervangen door Sagnol en Cambiasso...
Klopt wel hoor..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:27 schreef stevengerrard het volgende:
Weebl ff vraagje hoor....Waarom krijgen sommige speler wel 3 extra punten omdat ze gewonnen hebben en andere spelers niet als ze winnen???
VB: Bij mij Gerrard heeft maar 2 (basis) - 1 (gele kaart) + 3 (goal) = 5 punten gekregen maar dan niet 3 voor de 2-0 winst...
en Stefmans: Robben (NED) | 2 (basis ) + 3 (goal) + 3 (winst) = 8
De punten bij die lijst zijn tot en met Tunesië - Saoudi Arabië (alle 1e groepswedstrijden dus) daarom heb je nog geen punten voor de 2e wedstrijd van Gerrard. Robben heeft in zijn eerste wedstrijd al wel 8 punten behaald.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:27 schreef stevengerrard het volgende:
Weebl ff vraagje hoor....Waarom krijgen sommige speler wel 3 extra punten omdat ze gewonnen hebben en andere spelers niet als ze winnen???
VB: Bij mij Gerrard heeft maar 2 (basis) - 1 (gele kaart) + 3 (goal) = 5 punten gekregen maar dan niet 3 voor de 2-0 winst...
en Stefmans: Robben (NED) | 2 (basis ) + 3 (goal) + 3 (winst) = 8
Laat Saviola maar mooi staan.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:46 schreef magnifor het volgende:
Beter gaat Tevez volgende wedstrijd in de basis beginnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |