Ach hulde, je moet toch ergens op besparen als je Henry wilt hebbenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:58 schreef methodmich het volgende:
Hulde voor PogueMahone en zijn Togolese middenvelder!
die hebben geen 0 punten, maar geen puntenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:49 schreef Suijk het volgende:
Dus de spelers met 0 punten staan eigenlijk nog tussen nr. 9 en nr. 10.
Ik zet Heitinga er wel ipv Burdisso. We gaan niet moeilijk doen om kleinigheden natuurlijkquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed werk WeebI.
Shit, ik zie een fout van mij. Heb last minute Heitinga nog vervangen voor Burdisso waardoor ik drie Argentijnen heb, waar er maar 2 mogen.![]()
Kan dat nog terug of kan ik het schudden nu?
Oke, thanks.quote:Op zondag 11 juni 2006 11:30 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik zet Heitinga er wel ipv Burdisso. We gaan niet moeilijk doen om kleinigheden natuurlijk
neu, gelijkspel krijg je maar 1 puntje voorquote:
Bij hem heeft alleen Zurawski gespeeld, en die heeft -1 punten behaald.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
WeebI, Mich heeft toch 0 punten na gisteren of hou ik ergens geen rekening mee?
Je vergeet nog de bondscoach Leo Beenhakker die gelijkspeelt, dus +1. -1 +1 maakt totaal 0 punten na de zaterdagquote:Op zondag 11 juni 2006 19:19 schreef WeebI het volgende:
[..]
Bij hem heeft alleen Zurawski gespeeld, en die heeft -1 punten behaald.
methodmich - (-1)
Isaksson (SWE)
Carvalho (POR)
Jankulovski (CZE)
Boulahrouz (NED)
Degen (SUI)
Deco (POR)
Babic (CRO)
Muntari (GHA)
Mantorras (ANG)
Trezeguet (FRA)
Zurawski (POL) | 2 - 3 = -1
ohja..quote:Op zondag 11 juni 2006 20:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je vergeet nog de bondscoach Leo Beenhakker die gelijkspeelt, dus +1. -1 +1 maakt totaal 0 punten na de zaterdag![]()
Don Leo natuurlijkquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |