Zolang Crespo maar goals maaktquote:
Toch maar even 0 punten gehaald gister.. Dat had veel erger gekund.. Grosso NP = 0, De Rossi 2 -3 +1 = 0quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Yeehaa... Mijn verdediger Grosso staat niet opgesteld en middenvelder De Rossi heeft het veld al met rood verlaten![]()
Tevez speelt bij Argentinië, Argentinië speelde haar wedstrijd vrijdagmiddag, dus vóór Mexico-Angola en dus zaten die punten al bij de vorige stand inbegrepen. Dus nee, je hebt niet alwéér punten voor Tevez bijgekregenquote:Op zondag 18 juni 2006 15:59 schreef Nashje het volgende:
Huh. Heb ik er geen punten voor Tevez bijgekregen?
Geen probleem.. Let trouwens anders ook even op de wedstrijd die WeebI er boven vermeldt; als het goed is weet je ook wel welke wedstrijden daarvoor allemaal zijn gespeeld en welke nog niet..quote:Op zondag 18 juni 2006 16:03 schreef Nashje het volgende:
Ahja natuurlijk. Beetje slecht gelet op de datum. Thanks.
Doet die goed.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:33 schreef WeebI het volgende:
Vaduz speelt vals
Ik weet alleen nog niet hoe
ik heb er ook 2quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:04 schreef mbn het volgende:
Ik heb gewoon vier spelers die niet spelen. Stom van me. Desondanks een top tien-klassering, al is het op het randje.
Helemaal mee eens!!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
Goed werk weer Weeb!
Mooi. Duurt het een dag langer voordat ik slecht bericht krijg.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:57 schreef WeebI het volgende:
ik doe het ook niet. toch weer geen tijd
morgenavond wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |