want?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dus, velen van jullie zie ik waarschijnlijk rond een uur of half acht vanavond.
Zijn daar studentenwoningen? Nooit geweten.quote:
2, 3, 4, 5, juni Elfde editie Tilburg Hap Stap Festival. vermoed ik?quote:
Foto!quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Momenteel staan er wat van die figuren te 'freestylen'. Grote ghettoblaster bij zich, mic er op aangesloten en dan die rhymz spitten.
Echt té gaar. En veel te hard... Als het tekstueel nou nog iets voorstelde kon ik er nog wel mee leven, maar het is echt te schraal voor worden.
Die ken ik nog! Zeker.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:29 schreef flugeltje het volgende:
Wie hier kennen Rooie Stien, Zot Joke en Rooie Theo nog?
[afbeelding]
Zot Joke
[afbeelding]
Rooie Stien
Dat is hipquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:35 schreef seilram het volgende:
Vind het niet topic waardig, dus vandaar hier maar even de vermelding.
In onze straat zijn een stel gasten hun auto oranje aan het lakken!!!![]()
Er is nog geen Oisterwijk topic en hij heeft posts nodigquote:
Die zullen er vast wel zijn, alleen vrees ik dat het niet zal lukken, daar er geen e-mail in je profiel vermeld staat.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:20 schreef Croupouque het volgende:
Mochten er nou leuke eenzame dames zijn die graag een beetje wegwijs gemaakt willen worden in de lessen van de lief...eh, ik bedoel: in de 'places to be' van Tilburg, dan ben ik graag jullie gids. Contacteer mij dan via de mail.
Kusje, Croupouque.
OOWSTUHWIJKquote:Op zondag 4 juni 2006 21:21 schreef existenz het volgende:
[..]
Er is nog geen Oisterwijk topic en hij heeft posts nodig![]()
Mijn MSN wel, dat is hetzelfde.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die zullen er vast wel zijn, alleen vrees ik dat het niet zal lukken, daar er geen e-mail in je profiel vermeld staat.
Ah, dat verklaart een boel.quote:
Nee, maar in tegenstelling tot wat de meesten hier denken heb ik wel degelijk een sociaal leven.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:21 schreef existenz het volgende:
Heeft BrauN weer een ban of zo?
Toch wel?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:58 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee, maar in tegenstelling tot wat de meesten hier denken heb ik wel degelijk een sociaal leven.
quote:Nee, maar in tegenstelling tot wat de meesten hier denken heb ik wel degelijk een sociaal leven.
quote:Aantal posts: 21004
Komen er voorlopig geen meer bij.quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:01 schreef yvonne het volgende:
BrauN, helemaal weg nu, mag mailen in 2007
Zijn we nog wel uitgenodigd voor zijn housewarmingparty ?quote:
Stad & Streek o.Oquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:37 schreef dolle_hond het volgende:
sta?
Stad en Streek... Ga je inlezenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:37 schreef dolle_hond het volgende:
sta?
M'n wát?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:43 schreef NightH4wk het volgende:
Flugeltje, wat is je broncode op http://forum.fok.nl/fok/post_reply/859875 ? Hier doet die pagina vreemd.
Volgens mij is er niets mis mee hoor... Ik zie gewoon alles hier.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:47 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Rechtermuisknop > View Source / Bekijk bron.Op die reply pagina.
hey braunquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:56 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
dolle_hond leest niet. dolle_hond post.
En daarbij vond ie het niet raar dat Conflict die actie deed en ineens blauw was?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:56 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
dolle_hond leest niet. dolle_hond post.
al die kleurtjes tegenwoordig, daar let ik met mijn slechte ogen niet meer opquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En daarbij vond ie het niet raar dat Conflict die actie deed en ineens blauw was?
Maar goed, ontopic maar weer.
Over een maandje weerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:16 schreef maril het volgende:
Ook dit is tilburg![]()
http://www.tilburgsekermis.com/
Rooie Stien is inmiddels dood.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:44 schreef NoSigar het volgende:
Wat is eigenlijk het verhaal van/achter die kerel met zijn caraïbische muziek in de Heuvelstraat eigenlijk?
Ik heb bijna twintig jaar in de binnenstad gewoond, en heb regelmatig op het punt gestaan om Jans Schellekens ernstig letsel toe te brengen, de irritante idioot; las desdtijds dat hij per maand een paar minstens duizen gulden ophaalde.. Ben Adje altijd uit de weg gegaan ('mafkees' roepende kleine donkere kerel) en vraag me af of Stien nog leeft.
leuk als je daar met de auto langsrijdt, keihard toeteren als die idioten weer over de weg zwalkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:17 schreef Chielus het volgende:
Al die klote kruimeldieven mogen trouwens allemaal zo opzouten, sinds dat ik vlakbij de Stichting Traverse woon is er in anderhalfjaar 5 x in mn auto ingebroken.
Janquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:44 schreef NoSigar het volgende:
Wat is eigenlijk het verhaal van/achter die kerel met zijn caraïbische muziek in de Heuvelstraat eigenlijk?
Ik heb bijna twintig jaar in de binnenstad gewoond, en heb regelmatig op het punt gestaan om Jans Schellekens ernstig letsel toe te brengen, de irritante idioot; las desdtijds dat hij per maand een paar minstens duizen gulden ophaalde.. Ben Adje altijd uit de weg gegaan ('mafkees' roepende kleine donkere kerel) en vraag me af of Stien nog leeft.
Das toch een inflatie van 10 %. Maar weiger mee te betalen aan zijn drugs/drank verslaving.quote:Op woensdag 21 juni 2006 07:11 schreef maril het volgende:
[..]
Jantoen de euro werd ingevoerd ging hij van de 1 gulden naar 0,50 eurocent
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |