Je bent écht niet straat hè, Nolius?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:18 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ow ja, hij vertelde over dat Wesly-feest laatst
Dat wist je nog goed, BrauN
Dat schrééuwt gewoon Stappegoor!quote:S.T.A-to da double P, E gizzle. Fo shizzle.
Ey, ik heb er alleen maar op school gezeten. Verder kom ik er nooitquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je bent écht niet straat hè, Nolius?
[..]
Dat schrééuwt gewoon Stappegoor!
Inderdaad, duidelijk whiggah Stappegoor taalquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je bent écht niet straat hè, Nolius?
[..]
Dat schrééuwt gewoon Stappegoor!
Maar je ziet toch wat ie zegt, loel! Hij zegt 'Stappegoor' op een neger manier!quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:36 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ey, ik heb er alleen maar op school gezeten. Verder kom ik er nooit
Negersquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Maar je ziet toch wat ie zegt, loel! Hij zegt 'Stappegoor' op een neger manier!
Zie het dan.
Verdipleinclanquote:
Momenteel staan er wat van die figuren te 'freestylen'. Grote ghettoblaster bij zich, mic er op aangesloten en dan die rhymz spitten.quote:
Tofquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Momenteel staan er wat van die figuren te 'freestylen'. Grote ghettoblaster bij zich, mic er op aangesloten en dan die rhymz spitten.
Echt té gaar. En veel te hard... Als het tekstueel nou nog iets voorstelde kon ik er nog wel mee leven, maar het is echt te schraal voor worden.
dus bij het vroeger beruchte schotelpleintje?quote:Op zondag 28 mei 2006 12:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik woon tussen de Hoefstraat en de Ringbaan Noord. Dat kleine nieuwbouwwijkje bij de fietsenhandel van Spijkers.
Wilhelminapark.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:49 schreef bladerunnereric het volgende:
en wie weet waar dit is.
[afbeelding].
Enige ander plek zou die toko aan de spoorlaan kunnen zijn als die er nog zit, maar da's binnenquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:29 schreef bladerunnereric het volgende:
klopt en of je daar uberhaupt nog hobbymatig rondt kunt lopen op een laat tijdstip is te betwijfelen.
wat voor hobby dan ook.
tilburg is ook behalve verder uit zijn jasje gegroeid kwa huizen maar ook kwa Criminaliteit.
want?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dus, velen van jullie zie ik waarschijnlijk rond een uur of half acht vanavond.
Zijn daar studentenwoningen? Nooit geweten.quote:
2, 3, 4, 5, juni Elfde editie Tilburg Hap Stap Festival. vermoed ik?quote:
Foto!quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Momenteel staan er wat van die figuren te 'freestylen'. Grote ghettoblaster bij zich, mic er op aangesloten en dan die rhymz spitten.
Echt té gaar. En veel te hard... Als het tekstueel nou nog iets voorstelde kon ik er nog wel mee leven, maar het is echt te schraal voor worden.
Die ken ik nog! Zeker.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:29 schreef flugeltje het volgende:
Wie hier kennen Rooie Stien, Zot Joke en Rooie Theo nog?
[afbeelding]
Zot Joke
[afbeelding]
Rooie Stien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |