Klopt, dit was alweer een jaartje of drie geleden volgens mij.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:12 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Die foto is volgens mij toch algauw een paar jaar oud, of niet? Tenminste, ik zie een kraan rond de Friesland Bank staan..
Mja, het ziet er ook wat donker uit omdat het wat bewolkt is. Ik zal binnenkort eens met volle zon een panorama maken, dan ziet er een stuk mooier uit.quote:en wat staan er toch verdomd lelijke huizen in Leeuwarden als je zo via jou balkon kijkt![]()
Maar je hebt een mooi plekje om te wonen![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:49 schreef One_conundrum het volgende:
is het erg als ik hier zeg dat ik voor SC Heerenveen ben?
Ze hadden op mijn ondertitel ook al commentaar hierquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:49 schreef One_conundrum het volgende:
is het erg als ik hier zeg dat ik voor SC Heerenveen ben?
Schepenbuurt is aardig als je in de flat aan de ringweg zit, daar achter vind ik het minder.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:06 schreef AnnekeM het volgende:
* AnnekeM woont ook in Leeuwarden![]()
Achter de Hoven, maar ben op zoek naar een eigen appartement in Huizum-west.
Ben vandaag nog in de Schepenbuurt wezen kijken. Weet iemand of dat een beetje een leuke & nette buurt is? Daar komen geregeld appartementen vrij - 3 kamer + CV - tot 300 euro.
Hoi!quote:
Wat is het?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hoi!Heb jij nu ook zo'n lawaai van die rare wielertocht?
Nee gelukkig niet ik zit denk ik aan de goede kant? (woon vlakbij la veneziaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hoi!Heb jij nu ook zo'n lawaai van die rare wielertocht?
Veel leuke dingen de laatste tijd in Leeuwarden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
huh die wielertocht is morgen toch pas? ik wou daar foto's maken
ik heb vandaag trouwens het onkruid tussen de tegels weggehalad van de stoep van het Crystallic Centre![]()
Nee, ik neem mn camera niet mee naar mn werk. (Zit in een reïntegratieproject voor mensen met een bijstandsuitkering, niet al mn collega's zijn evenveel te vertrouwenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Veel leuke dingen de laatste tijd in Leeuwarden.Nog boten op de foto gezet?
lol!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb vandaag trouwens het onkruid tussen de tegels weggehalad van de stoep van het Crystallic Centre![]()
Ah, hij ging inderdaad over het Zaailand en de Nieuwestad en de Waag enzo. En ik woon 100 meter van de Waag.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:56 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet ik zit denk ik aan de goede kant? (woon vlakbij la venezia)
Morgen ook. Maar vanavond waren er ook al wielrenners bezig met een hele luide commentator.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
huh die wielertocht is morgen toch pas? ik wou daar foto's maken
Whehe dan moet het nu eigenlijk even gaan regenen als ze over de nieuwstad moetenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ah, hij ging inderdaad over het Zaailand en de Nieuwestad en de Waag enzo. En ik woon 100 meter van de Waag.
Over die gladde tegeltjes.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:16 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Whehe dan moet het nu eigenlijk even gaan regenen als ze over de nieuwstad moeten![]()
Yup, en gewoon via het Woonbedrijf.quote:100 meter van de Waag is echt HARTJE centrum![]()
Hoe groot en en wat betaal je?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Over die gladde tegeltjes.
[..]
Yup, en gewoon via het Woonbedrijf.
Tweekamerappartement, huiskamer 30 m2, 370 kaal.quote:
Juist, leedvermaakquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Over die gladde tegeltjes.
[..]
Yup, en gewoon via het Woonbedrijf.
http://www.exposure-festival.com dus..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:05 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
lol!
Daar is de 27e ofzo ook een feest dacht ik maar ben de naam vergeten
Pete philly en GEM spelen daar![]()
Ja hoor, ze hebben bijvoorbeeld ook dat gebouw aan de Grote Kerkstraat, naast de Beijerstraat.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:32 schreef blaaatkipje het volgende:
Via het woonbedrijf? Netjes, wist niet dat die zo vlakbij het centrum zaten.
Ja die ken ik, en achter de uuh eewal zit ook nog wat van het woonbedrijf volgens mij maar dichterbij dacht ik nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja hoor, ze hebben bijvoorbeeld ook dat gebouw aan de Grote Kerkstraat, naast de Beijerstraat.
Jan Evenhuisstraat ook niet meerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat die laatste niet meer bestaat.
Dat komt mij ook bekend voor.quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:02 schreef Loedertje het volgende:
Jan Evenhuisstraat ook niet meer
Heerlijk jaartje gehad daar .
Same herequote:Op woensdag 21 juni 2006 03:11 schreef APK het volgende:
heb ik daar ook part-time gewoond na 'de scheiding'.
Wat vond jij erger?quote:
Tot 1977 full time en tot '88 part time, toen ging mijn pa de pijp uit.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:56 schreef Loedertje het volgende:
Hebben jullie gen foto's van de Wietpolle en de Bruine Ster?
Oh ja, ik represent Zeeheldenbuurt/Molenpad achter het vliet zit datquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:41 schreef blaaatkipje het volgende:
moet Eibert wel even vertellen welke wijk hij represent (:')) héZuiderburen? Goutum?
Ooh dat is wel een aardig buurtje toch?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:51 schreef Eibert het volgende:
[..]
Oh ja, ik represent Zeeheldenbuurt/Molenpad achter het vliet zit dat![]()
Jawel hoor lekker rustig en dichtbij de stad en cambuurquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:52 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Ooh dat is wel een aardig buurtje toch?
Lekker buurtje. Staan die flats bij de Annie Westlandstraat er eigenlijk nog? Die zouden toch worden platgegooid?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:13 schreef JusNieuwegein het volgende:
Gister te horen gekregen dat ik per 1 juli een kamer op de Konvooistraat heb. Binnenkort dus ook import Leeuwarder
Die staan er nog. Worden geloof ik ergens in 2007 of zo afgebroken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Lekker buurtje. Staan die flats bij de Annie Westlandstraat er eigenlijk nog? Die zouden toch worden platgegooid?
Ik wist het, je hebt je accent behouden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:31 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® is geboren en getogen in Snits, maar heeft wel 4 jaar gestudeerd in Leeuwarden.
quote:
Haha, we kunnen er wel een fok! meet organiserenquote:
Voor minder ook welquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:25 schreef Zug-Chef het volgende:
Juist wel in Leeuwarden, als je gaat studeren hier wil je niet 's ochtends in een overvolle bus 4 haltes verderop uit het dorpje naar de stad willen....
En 's middags weer in een overvolle bus 4 haltes naar het dorpje...
Enig voordeel van de dorpjes er om heen, voor 4-500 e per maand kan je heel huis huren
Ik fiets de stad wel door, is al ver genoeg allemaal.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor minder ook wel
En bus mn aars, ik fiets wel.
en ik nooit in een flat, of in een ander hok met mensen die je niet kent en niet zlef uit hebt gekozen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik fiets de stad wel door, is al ver genoeg allemaal.Ik zoe echt nooit meer in zo'n kutdorp willen wonen.
![]()
Mensen leer je snel kennen. Trouwens, een buitenstaander wordt ook nooit in een dorp geaccepteerd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en ik nooit in een flat, of in een ander hok met mensen die je niet kent en niet zlef uit hebt gekozen.
elk zn eigen ding
Hangt van het dorp af. In St Jabik werden we idd niet geaccepteerd. In Cornjum welquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Mensen leer je snel kennen. Trouwens, een buitenstaander wordt ook nooit in een dorp geaccepteerd.
Wat jij een rukwijk vindt kan ik leuk vinden. Vrijheidswijk is tof, maar dat zullen maar weinig Leeuwarders met me eens zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:25 schreef Merson het volgende:
Wat die skickuzi en die zugchef zeggen dus.
Maar nu nog die wijken welke kut zijn. En waar die liggen op de kaart van Leeuwarden. Dat zou ik op prijs stellen.
Ok. Maar waar meerdere studenten wonen? Of is dat alleen in t centrum? En een wijk waar elke week iemand wordt omgelegd trekt mij niet echt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat jij een rukwijk vindt kan ik leuk vinden. Vrijheidswijk is tof, maar dat zullen maar weinig Leeuwarders met me eens zijn.
Wybrand de Geeststraat, Koepelkerk, Margaretha de Heerstraat daar in de buurt. Heb ik ook een jaar gewoond, leuke buurt, veel studenten. Maar wel duurder dan bijvoorbeeld Heechterp. Je zit praktisch in het centrum.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:27 schreef Merson het volgende:
[..]
Ok. Maar waar meerdere studenten wonen? Of is dat alleen in t centrum? En een wijk waar elke week iemand wordt omgelegd trekt mij niet echt.
Haha, dat is Auke Visser hij doet iets met oud ijzer. Of hij fietsen jat weet ik niet zijn huis is ook wel redelijk bekend met al die cambuur posters voor de ramen in de insulindestraatquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:29 schreef rubll het volgende:
Heechterp hier! Ik ben student en vind het prima wonen in heechterp. Misschien zijn er wel veel werklozen en allochtonen, maar ik heb echt nog nooit last van iemand gehad en woon hier nu al 2 jaar heel tevreden.
Er is alleen wel een ding waar ik me nog steeds van afvraag waar het op slaat; heel vaak (meerdere keren per week) rijdt er laat in de avond of midden in de nacht (tussen 23u en 4u) een witte bestelwagen met open laadruimte door de wijk die compleet is volgestampt met vooral heel veel fietsen, maar soms ook met wasmachines en andere meuk. Ik heb me al heel vaak afgevraagd wat die gast aan het doen was, want hij rijdt echt elke straat van de wijk door en remt vaak even af als ergens fietsen voor een huis staan... Kent iemand toevallig die gast of weet iemand wat hij aan het doen is? Ik heb al een paar keer op het punt gestaan om de politie te bellen omdat ik dacht dat hij fietsen aan het stelen was, maar ik heb hem nog nooit echt iets zien inladen.
Ik vond laatst ook dit filmpje en volgens mij is dit dezelfde kerel![]()
Is dat dezelfde gast als dat busje van het Rennershuis dat 's nachts vaak door de binnenstad rijdt?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:40 schreef Eibert het volgende:
[..]
Haha, dat is Auke Visser hij doet iets met oud ijzer. Of hij fietsen jat weet ik niet zijn huis is ook wel redelijk bekend met al die cambuur posters voor de ramen in de insulindestraat
een rood-witte Mercedes met open laadbake (in de Jelle Bijlsma kleuren, als dat je wat zegt)quote:Op maandag 10 juli 2006 13:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Is dat dezelfde gast als dat busje van het Rennershuis dat 's nachts vaak door de binnenstad rijdt?
Nee, dit is echt een grote bestelbus zonder open laadbak.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een rood-witte Mercedes met open laadbake (in de Jelle Bijlsma kleuren, als dat je wat zegt)
chauffeursevenementquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:15 schreef skiczukie het volgende:
Is er iets bijzonders op het Zaailand?
ik ga vanaf het nieuwe schooljaar ook in Leeuwarden wonenquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:27 schreef Merson het volgende:
[..]
Ok. Maar waar meerdere studenten wonen? Of is dat alleen in t centrum? En een wijk waar elke week iemand wordt omgelegd trekt mij niet echt.
ja iddquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:38 schreef Zug-Chef het volgende:
Dan woon je dus in een winkelstraat... succes
Wel lekker dichtbij station... al ligt dat er aan waar je woont op de verlengde schrans
Daar is het goed wonenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:13 schreef JusNieuwegein het volgende:
Gister te horen gekregen dat ik per 1 juli een kamer op de Konvooistraat heb. Binnenkort dus ook import Leeuwarder
Ik ook nog niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:43 schreef Maethor_Veleg het volgende:
In september ga ik hier studeren, en heb nog steeds geen huisje./kamer
quote:¤ 280.00 50.0 m2
Mooi appartement voorzien van alle luxe en gemakken. Eigen slaapkamer van 12 vierkante meter volledig in te richten naar eigen smaak. Gezamelijke woonkamer van 23 vierkante meter. Voor meer informatie bel xxxxxxx
Wijk / Adres: Nylan
Contactpersoon: xxxxx Aantal kamers: 3 Ingangsdatum: 20-07-2006
Telefoonnummer: xxxxxx Type huis: overig Periode: onbeperkt
Kijkavond:
Email: xxxxxx@chello.nl Faciliteiten:
Gemeubileerd
Gezamelijke ruimte
Wastafel op kamer
quote:205.00 10.0 m2
Het gaat om een gemeubileerde slaapkamer, woonkamer, keuken, balkon etc. die je deelt met mij, een gezellige 3e jaars hotelschoolstudente. Heb je interesse? Stuur dan even een mailtje over jezelf en dan hoor je meer over de kijkavond! Groetjes Laura!
Wijk / Adres: Schieringen / Hagedoornplein 1-2
Contactpersoon: Laura van der Kaaij Aantal kamers: 1 Ingangsdatum: 01-09-2006
Telefoonnummer: Type huis: studentenhuis Periode: tot 31-12-2006
Kijkavond:
Email: l_vd_kaaij@hotmail.com Faciliteiten:
Gemeubileerd
Gezamelijke ruimte
http://www.studentenkamer.nl/quote:Leeuwarden ¤ 375.00 25.0 m2
Nabij centrum en station in de wijk Huizum. Royale kamer en een aparte slaapkamer. Keuken, toilet en douche deel je met Wienneke (17 jr). Grote woonkamer met grote ramen. icl. g/w/e en ADSL. Echten een mooi studenten woning. BEL 058-2137121
Wijk / Adres: huizum / verlengde schrans
Contactpersoon: Erik www.acasol.nl Aantal kamers: 2 Ingangsdatum: 15-07-2006
Telefoonnummer: 0622034088 Type huis: studentenhuis Periode: onbeperkt
Kijkavond:
Email: sales@acasol.nl Faciliteiten:
Wastafel op kamer
Gewenst geslacht: v
Bij die eerste wil je dus niet, ex van een vriendin van me, spoort niet helemaalquote:Op zondag 23 juli 2006 23:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://www.studentenkamer.nl/
Dat is al geweest, of het nog doorgaat weet ik niet maar neem aan van niet, ik reed er gister langs en toen waren ze allemaal druk aan het volleyballenquote:Op maandag 24 juli 2006 00:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het Zaailand ligt opeens vol met zand. Gaan ze weer beachvolleyballen ofzo?
Volgens mij waren ze het vanochtend weer aan het opruimen. Druk in de weer met bulldozers en graafmachines in ieder geval.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:46 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Dat is al geweest, of het nog doorgaat weet ik niet maar neem aan van niet, ik reed er gister langs en toen waren ze allemaal druk aan het volleyballen![]()
Ah, dan moet ik daar zo dus ook langs met mn cameraquote:Op maandag 24 juli 2006 09:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze het vanochtend weer aan het opruimen. Druk in de weer met bulldozers en graafmachines in ieder geval.
Ik woonde vroeger in de Eksterstraat en ging altijd daar in de buurt spelenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:16 schreef LeoVulpes het volgende:
Vogeltjesbuurt meldt zich (Pelikaanstraat)
Pelikaankerk... daar woon ik recht tegenover.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger in de Eksterstraat en ging altijd daar in de buurt spelenvooral bij die kerk enzo
Wat grappig. Ik heb jarenlang in het huis precies aan de andere kant van de kerk gewoond. Roekstraat, dat hoekhuis.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:12 schreef LeoVulpes het volgende:
[..]
Pelikaankerk... daar woon ik recht tegenover.
Had hij nog een hoge rekening, of had hij geen wietplantage op de zolder?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:46 schreef Nevermind het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel Fokkers ik al thuis heb lastig gevallen met stroom van RWE
Ik werk nu bijna een week bij dat bedrijf, en we hebben al een redelijk deel van Leeuwarden gehad. Eindelijk leer ik de wijken een beetje kennen. In de Wielepolle zag ik ook nog een hoop bekenden van de probleemwijkenaflevering, heb zelfs nog binnen gezeten bij Johan![]()
Je collega die hier twee weken geleen was liet zich wel erg makkelijk afschepen hoor...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:46 schreef Nevermind het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel Fokkers ik al thuis heb lastig gevallen met stroom van RWE
Ik werk nu bijna een week bij dat bedrijf, en we hebben al een redelijk deel van Leeuwarden gehad. Eindelijk leer ik de wijken een beetje kennen. In de Wielepolle zag ik ook nog een hoop bekenden van de probleemwijkenaflevering, heb zelfs nog binnen gezeten bij Johan![]()
Hij betaalde maar 30 euro per maand en daar was hij erg blij meequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:06 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Had hij nog een hoge rekening, of had hij geen wietplantage op de zolder?
Hehe, zo makkelijk kom je niet van mij afquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je collega die hier twee weken geleen was liet zich wel erg makkelijk afschepen hoor...
"blablabla, stroom, blablaba
*wijst naar meterkast*
"we hebben al stroom"
"oh sorry meneer"
*gaat weer weg
Maar Ik ben bij een van de mijnen van RWE geweest in Duitsland, dat was GAAF
Vrijheidswijk dus.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:14 schreef kippiej het volgende:
Geen idee hoe de wijk heet ( kan ik wel opzoeken, iig in de mondriaanstraat in een pauperstudentenflat)
Junk!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:57 schreef kippiej het volgende:
Tevens hebben wij hier in 079 slechts 1 coffeeshop, en daar in 058 ergens rond de 15 ofzo
Ik vind Repelsteeltje niet écht gezellig, het is gewoon een maffe tent, maar ik heb er maar een enkele keer relaxed gezeten, of Photoplay gespeeld. De Kikker kan je wel überrelaxed hangen, op die geweldige banken. Oz is inderdaad top, maar de Zone, Relax, America en FlowerPower ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:26 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Junk!
De Os is een hele goede waar je kan halen wat je wil (wordt gewogen), Repelsteeltje is naar mijn mening een van de gezelligste en helaas duurste, Downtown is ook leuk, Flower Power is geweldig als je laat nog drugs wil, is tot 2:00 geopend, en donderdag-zaterdag (geloof ik) tot 3:00. Tot zover de Smokers Guide.
Nee, dat is Richard, oud klasgenootje van mij en de zoon van de eigenaar of de eigenaar van het Rennershuis.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Is dat dezelfde gast als dat busje van het Rennershuis dat 's nachts vaak door de binnenstad rijdt?
Wónen daar mensen dan? Da's toch een industrieterrein?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:33 schreef boezoeh het volgende:
Ik represent de HEMRIK!!!!
VENUSWEG POWERRRRRRRRRRRR!!!!!
Ah. De hond van de jachthaven is eng. DIe wil je bijten als je de hijskraandaar op de foto probeert te zetten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:39 schreef boezoeh het volgende:
Yep achter de praxisstaan een aantal huizen met een loods ervoor..
De huizen zie je daardoor niet goed als je er gewoon langs rijd.
Aan de jachthaven bij de froskepole
Er wonen ongeveer 35 mensen op de hemrik.
Heeft nog een groot bericht van in de krant gestaan. Omdat er op een deel van de hemrik mensen wonen bij hun bedrijf waar dit niet mag. Deze moeten het huis slopen of als kantoor gaan gebruiken.
Gelukkig hebben mijn ouders het juiste plekje uitgekozen waar je wel mag wonen.
Binnenkort als FVC weggaat worden daar ook allemaal huizen gebouwd met bedrijf erbij zodat het wat drukker word op de hemrik
Ik vind het er puik. Maar ik ben dan ook een industrieterreinenfetishist.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:54 schreef boezoeh het volgende:
Tja ik heb het toch normaal niet zo met buren..
Dit is heerlijk wonen! lekker rustig en gewoon in de stad..
Je zou denken industrie terrein dat er veel overlast is van bedrijven.. Dit is niet zo hoort echt helemaal niks.. En helemaal nu niks met de bouwvak. Je ziet geen kop!
Beter kun je naar mijn mening niet wonen in leeuwarden. En zo ja.. dan hoor ik het graag!
hahah ik ken zequote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah. De hond van de jachthaven is eng. DIe wil je bijten als je de hijskraandaar op de foto probeert te zetten.
Jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:42 schreef blaaatkipje het volgende:
is dat niet havankpark mordradead?
LoL de mijne loopt heel langzaam leegquote:
Bij mij was het m'n eigen schuldquote:
zo!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:12 schreef mordradead het volgende:
[..]
Bij mij was het m'n eigen schuldik moest net lege flessen wegbrengen en omdat ik te lui was om 2x te lopen flink gestapeld... laat ik een fles vallen pats, kapot ik dat zo wegschoppen en nadenkenk: "nou, daar moet ik straks niet langsfietsen"
Ik fietste zonet dus terug.... kom ik langs de konmar en ik voelde al dat hij wat zacht werd.... maar gewoon doorgefietst als een echte bikkel!!!!! Morgen maar op de fiets van m'n oude vader en anders maar op de andere fiets van mezelf naar het werk en 's middags even band plakken
Edit: morgen komt Erik-Jan terug... Sander zeker ook? vast wel aangezien hij meegaat naar Lowlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |