Junk!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:57 schreef kippiej het volgende:
Tevens hebben wij hier in 079 slechts 1 coffeeshop, en daar in 058 ergens rond de 15 ofzo
Ik vind Repelsteeltje niet écht gezellig, het is gewoon een maffe tent, maar ik heb er maar een enkele keer relaxed gezeten, of Photoplay gespeeld. De Kikker kan je wel überrelaxed hangen, op die geweldige banken. Oz is inderdaad top, maar de Zone, Relax, America en FlowerPower ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:26 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Junk!
De Os is een hele goede waar je kan halen wat je wil (wordt gewogen), Repelsteeltje is naar mijn mening een van de gezelligste en helaas duurste, Downtown is ook leuk, Flower Power is geweldig als je laat nog drugs wil, is tot 2:00 geopend, en donderdag-zaterdag (geloof ik) tot 3:00. Tot zover de Smokers Guide.
Nee, dat is Richard, oud klasgenootje van mij en de zoon van de eigenaar of de eigenaar van het Rennershuis.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Is dat dezelfde gast als dat busje van het Rennershuis dat 's nachts vaak door de binnenstad rijdt?
Wónen daar mensen dan? Da's toch een industrieterrein?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:33 schreef boezoeh het volgende:
Ik represent de HEMRIK!!!!
VENUSWEG POWERRRRRRRRRRRR!!!!!
Ah. De hond van de jachthaven is eng. DIe wil je bijten als je de hijskraandaar op de foto probeert te zetten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:39 schreef boezoeh het volgende:
Yep achter de praxisstaan een aantal huizen met een loods ervoor..
De huizen zie je daardoor niet goed als je er gewoon langs rijd.
Aan de jachthaven bij de froskepole
Er wonen ongeveer 35 mensen op de hemrik.
Heeft nog een groot bericht van in de krant gestaan. Omdat er op een deel van de hemrik mensen wonen bij hun bedrijf waar dit niet mag. Deze moeten het huis slopen of als kantoor gaan gebruiken.
Gelukkig hebben mijn ouders het juiste plekje uitgekozen waar je wel mag wonen.
Binnenkort als FVC weggaat worden daar ook allemaal huizen gebouwd met bedrijf erbij zodat het wat drukker word op de hemrik
Ik vind het er puik. Maar ik ben dan ook een industrieterreinenfetishist.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:54 schreef boezoeh het volgende:
Tja ik heb het toch normaal niet zo met buren..
Dit is heerlijk wonen! lekker rustig en gewoon in de stad..
Je zou denken industrie terrein dat er veel overlast is van bedrijven.. Dit is niet zo hoort echt helemaal niks.. En helemaal nu niks met de bouwvak. Je ziet geen kop!
Beter kun je naar mijn mening niet wonen in leeuwarden. En zo ja.. dan hoor ik het graag!
hahah ik ken zequote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah. De hond van de jachthaven is eng. DIe wil je bijten als je de hijskraandaar op de foto probeert te zetten.
Jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:42 schreef blaaatkipje het volgende:
is dat niet havankpark mordradead?
LoL de mijne loopt heel langzaam leegquote:
Bij mij was het m'n eigen schuldquote:
zo!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:12 schreef mordradead het volgende:
[..]
Bij mij was het m'n eigen schuldik moest net lege flessen wegbrengen en omdat ik te lui was om 2x te lopen flink gestapeld... laat ik een fles vallen pats, kapot ik dat zo wegschoppen en nadenkenk: "nou, daar moet ik straks niet langsfietsen"
Ik fietste zonet dus terug.... kom ik langs de konmar en ik voelde al dat hij wat zacht werd.... maar gewoon doorgefietst als een echte bikkel!!!!! Morgen maar op de fiets van m'n oude vader en anders maar op de andere fiets van mezelf naar het werk en 's middags even band plakken
Edit: morgen komt Erik-Jan terug... Sander zeker ook? vast wel aangezien hij meegaat naar Lowlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |