abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40640494
Mja, ik heb iig wel gezien dat er meer uitgaansgelegenheid is dan hier, in Zoetermeer. Hier is het in ieder geval om te huilen.

Tevens hebben wij hier in 079 slechts 1 coffeeshop, en daar in 058 ergens rond de 15 ofzo
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_40655706
tsja maar in zoetermeer kun je zo met de trein naar rotterdam of den haag of kun je lekker snowboarden
Maar ok als ik tussen die 2 mocht kiezen zou ik wel voor Leeuwarden gaan.
How rude!
pi_40655908
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 12:57 schreef kippiej het volgende:

Tevens hebben wij hier in 079 slechts 1 coffeeshop, en daar in 058 ergens rond de 15 ofzo
Junk!

De Os is een hele goede waar je kan halen wat je wil (wordt gewogen), Repelsteeltje is naar mijn mening een van de gezelligste en helaas duurste, Downtown is ook leuk, Flower Power is geweldig als je laat nog drugs wil, is tot 2:00 geopend, en donderdag-zaterdag (geloof ik) tot 3:00. Tot zover de Smokers Guide.
pi_40656153
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 20:26 schreef Nevermind het volgende:

[..]

Junk!

De Os is een hele goede waar je kan halen wat je wil (wordt gewogen), Repelsteeltje is naar mijn mening een van de gezelligste en helaas duurste, Downtown is ook leuk, Flower Power is geweldig als je laat nog drugs wil, is tot 2:00 geopend, en donderdag-zaterdag (geloof ik) tot 3:00. Tot zover de Smokers Guide.
Ik vind Repelsteeltje niet écht gezellig, het is gewoon een maffe tent, maar ik heb er maar een enkele keer relaxed gezeten, of Photoplay gespeeld. De Kikker kan je wel überrelaxed hangen, op die geweldige banken. Oz is inderdaad top, maar de Zone, Relax, America en FlowerPower ook. Als ze nog zo zijn als een paar geleden dan. Ik kom er nooit meer.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 20:47:21 #280
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_40656919
Os (of Oz wat jullie willen) is wel een chille tent, dichtbij m'n werk
Bernie en ik zijn tof.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 22:04:44 #281
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_40660966
Ik ben in MCL-Noord geboren en heb daarna maar liefst zéven jaren in Bilgaard / de Kei gewoond...... Rara waarom we daar weg gegaan zijn....

Niet discriminerend bedoeld: toen ik weg ging was ik samen met 2 klasgenootjes als enigste "Nederlander" over...

Dat wil niet zeggen dat ik niet met de rest kon opschieten Vooral de Grieken waren aardig.

Maar idd. die buurten in de wijk zijn echt gaar...... Vooral die grote flatten, ik meende mij de naam Jokse nog te herinneren?
Nothing is what it seems
  woensdag 9 augustus 2006 @ 22:07:22 #282
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_40661096
Vriend van me woont in Bilgaard aan de rand van het Leeuwarder bos in een huisje.... ideaal mooi wonen daar lekker rustig stuk en leuk uitzicht
Bernie en ik zijn tof.
pi_40663040
is dat niet havankpark mordradead?
How rude!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 23:20:58 #284
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_40665020
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Is dat dezelfde gast als dat busje van het Rennershuis dat 's nachts vaak door de binnenstad rijdt?
Nee, dat is Richard, oud klasgenootje van mij en de zoon van de eigenaar of de eigenaar van het Rennershuis.

volgend jaar wordt er een nieuw appartementencomplex opgeleverd (www.dfactory.nl) op achter de hoven (voormalig terrein van machinefabriek douna en praktisch naast het huidge politiebureau binnenstad). een deel van dit complex is door beleggers gekocht. het gaat hier om studio's van, ik geloof 40m2. het zijn denk ik niet de goedkoopste plekken maar wel alles nieuw

[ Bericht 33% gewijzigd door Freeflyer op 09-08-2006 23:30:36 (aanvulling) ]
Neerkomen wel!
pi_40693489
Ik represent de HEMRIK!!!!

VENUSWEG POWERRRRRRRRRRRR!!!!!
LOL @ the Holocaust! 60 years later and we have to problems..
De VN is toch voor vrede? Waarom zijn de grote landen uit de VN dan de grootste wapenhandelaren?
Beetje scheef nietwaar?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:35:46 #286
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_40693585
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:33 schreef boezoeh het volgende:
Ik represent de HEMRIK!!!!

VENUSWEG POWERRRRRRRRRRRR!!!!!
Wónen daar mensen dan? Da's toch een industrieterrein?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_40693724
Yep achter de praxis staan een aantal huizen met een loods ervoor..
De huizen zie je daardoor niet goed als je er gewoon langs rijd.
Aan de jachthaven bij de froskepole

Er wonen ongeveer 35 mensen op de hemrik.
Heeft nog een groot bericht van in de krant gestaan. Omdat er op een deel van de hemrik mensen wonen bij hun bedrijf waar dit niet mag. Deze moeten het huis slopen of als kantoor gaan gebruiken.

Gelukkig hebben mijn ouders het juiste plekje uitgekozen waar je wel mag wonen.

Binnenkort als FVC weggaat worden daar ook allemaal huizen gebouwd met bedrijf erbij zodat het wat drukker word op de hemrik
De VN is toch voor vrede? Waarom zijn de grote landen uit de VN dan de grootste wapenhandelaren?
Beetje scheef nietwaar?
pi_40693913
Gezellige buurt zeker?
pi_40694088
Levendig.
How rude!
pi_40694186
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:39 schreef boezoeh het volgende:
Yep achter de praxis staan een aantal huizen met een loods ervoor..
De huizen zie je daardoor niet goed als je er gewoon langs rijd.
Aan de jachthaven bij de froskepole

Er wonen ongeveer 35 mensen op de hemrik.
Heeft nog een groot bericht van in de krant gestaan. Omdat er op een deel van de hemrik mensen wonen bij hun bedrijf waar dit niet mag. Deze moeten het huis slopen of als kantoor gaan gebruiken.

Gelukkig hebben mijn ouders het juiste plekje uitgekozen waar je wel mag wonen.

Binnenkort als FVC weggaat worden daar ook allemaal huizen gebouwd met bedrijf erbij zodat het wat drukker word op de hemrik
Ah. De hond van de jachthaven is eng. DIe wil je bijten als je de hijskraandaar op de foto probeert te zetten.
pi_40694266
Tja ik heb het toch normaal niet zo met buren..

Dit is heerlijk wonen! lekker rustig en gewoon in de stad..
Je zou denken industrie terrein dat er veel overlast is van bedrijven.. Dit is niet zo hoort echt helemaal niks.. En helemaal nu niks met de bouwvak. Je ziet geen kop!
Beter kun je naar mijn mening niet wonen in leeuwarden. En zo ja.. dan hoor ik het graag!
Beetje scheef nietwaar?
pi_40694319
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:54 schreef boezoeh het volgende:
Tja ik heb het toch normaal niet zo met buren..

Dit is heerlijk wonen! lekker rustig en gewoon in de stad..
Je zou denken industrie terrein dat er veel overlast is van bedrijven.. Dit is niet zo hoort echt helemaal niks.. En helemaal nu niks met de bouwvak. Je ziet geen kop!
Beter kun je naar mijn mening niet wonen in leeuwarden. En zo ja.. dan hoor ik het graag!
Ik vind het er puik. Maar ik ben dan ook een industrieterreinenfetishist.
pi_40694363
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ah. De hond van de jachthaven is eng. DIe wil je bijten als je de hijskraandaar op de foto probeert te zetten.
hahah ik ken ze ja het zijn niet de fijnste beesten aan de overkant nee.. maar soms wel grappig hoe ze de mensen daar aan het schrikken maken
Beetje scheef nietwaar?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:58:51 #294
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_40694428
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 22:42 schreef blaaatkipje het volgende:
is dat niet havankpark mordradead?
Ja

Maarja, het is er wel in de buurt.

Net weer gewerkt en gehoord dat DE GROOTSTE DILDO bij de christine le duc is verkocht!!!!!!!! wat een nieuws maar weer uit de stad zeg.

En ik heb een lekke band
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 23:05:22 #295
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_40694635
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:58 schreef mordradead het volgende:

[..]

En ik heb een lekke band
me too
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_40694897
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:05 schreef Heidi- het volgende:

[..]

me too
LoL de mijne loopt heel langzaam leeg dus hoef hem nog niet te plakken
Beetje scheef nietwaar?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 23:12:51 #297
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_40694954
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:05 schreef Heidi- het volgende:

[..]

me too
Bij mij was het m'n eigen schuld ik moest net lege flessen wegbrengen en omdat ik te lui was om 2x te lopen flink gestapeld... laat ik een fles vallen pats, kapot ik dat zo wegschoppen en nadenkenk: "nou, daar moet ik straks niet langsfietsen"
Ik fietste zonet dus terug.... kom ik langs de konmar en ik voelde al dat hij wat zacht werd.... maar gewoon doorgefietst als een echte bikkel!!!!! Morgen maar op de fiets van m'n oude vader en anders maar op de andere fiets van mezelf naar het werk en 's middags even band plakken

Edit: morgen komt Erik-Jan terug... Sander zeker ook? vast wel aangezien hij meegaat naar Lowlands
Bernie en ik zijn tof.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:32:33 #298
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_40705035
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:12 schreef mordradead het volgende:

[..]

Bij mij was het m'n eigen schuld ik moest net lege flessen wegbrengen en omdat ik te lui was om 2x te lopen flink gestapeld... laat ik een fles vallen pats, kapot ik dat zo wegschoppen en nadenkenk: "nou, daar moet ik straks niet langsfietsen"
Ik fietste zonet dus terug.... kom ik langs de konmar en ik voelde al dat hij wat zacht werd.... maar gewoon doorgefietst als een echte bikkel!!!!! Morgen maar op de fiets van m'n oude vader en anders maar op de andere fiets van mezelf naar het werk en 's middags even band plakken

Edit: morgen komt Erik-Jan terug... Sander zeker ook? vast wel aangezien hij meegaat naar Lowlands
zo! . Ik weet niet eens hoe het bij mij kwam, maar ik was het alweer vergeten, moest ik werken op de hemrik, rijden geen bussen naar toe, er was geen auto beschikbaar, handig! .

Ben benieuwd hoe EJ en Sanderrr 't hebben gehad

Ik ga niet naar lowlands trouwens ik ga verhuizen .

Doe Sander de groetjes van mij! (Marjoow )
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_40767528
leuk om weer eens wat over Leeuwarden te lezen. Ik heb er in de jaren 90 gewoond en vond vooral het uitgaan erg leuk. we startten altijd bij cafe e Tuinen" waar mooie Albert achter de tap stond. leuk ook omdat de mannen met je praatten zonder naar je tieten te staren vervolgens op naar Fire, beneden was altijd het leukst, veel wat ouder muziek kwam voorbij. de avond sloten we altijd af met een broodje bij de :pyramide". dan met taxi 121212 weer naar de schepenbuurt, die goeie oude tijd
  zondag 13 augustus 2006 @ 17:35:24 #300
141350 Twentyfour
PUT DOWN YOUR WEAPON
pi_40768864
Ik woon ook in Leeuwarden, heb eerst 14 jaar in camminghaburen gewoond en woon nou alweer 4 jaar in Zuiderburen, de nieuwbouwwijk. Wat vliegt de tijd toch voor bij he.

Trouwens heb ik het prima naar men zin hier in lwd, heb ook geen reden om leeuwarden te verlaten de komende jaren!
24, de beste serie ooit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')