Ik de week na volgende week.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:08 schreef blaaatkipje het volgende:
Voor de mensen die dit jaar 1ejaars zijn, in welke week hebben jullie intro? Volgende week of de week erna?
Ah ok dan kan ik wel mee, zal school dan ff bellen (loop wat achter in de aanmeldingsprocedure).quote:
Auke de Sloperquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:57 schreef mordradead het volgende:
Ik ook nog een weekje "vakantie" en dan maandag met de medestudenten van mijn opleiding naar Ameland (BCV ga ik doen, ik hoorde van een vriend van me dat de Chemie studenten ook naar Ameland gaan)
Wie zijn eigenlijk allemaal bekende leeuwarders?
DE FIK IN DAT PARKquote:Havank:
Leeuwarden is een kale, ellendige rotstad geworden, bewoond door klieren van mensen!
Niet de nieuwe Arriva trein? Die is ook roodquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:20 schreef skiczukie het volgende:
Stond er nou vandaag een Deutsche Bahn-trein op 'ons' prachtige NS-station?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Foto?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet de nieuwe Arriva trein? Die is ook roodom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omg.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Met dank aan skiczukie voor de prachtige OP
Nee, dezequote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:20 schreef skiczukie het volgende:
Stond er nou vandaag een Deutsche Bahn-trein op 'ons' sexy NS-stationnetje?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verrek, dat was hem. Ik zag hem vanuit Achmea-gebouw nummer 1. Maar geen geel meer dus?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, deze
[afbeelding]
Dei gaat de wadlopers en Buffels vervangenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:57 schreef mordradead het volgende:
Wie zijn eigenlijk allemaal bekende leeuwarders?
Beetje overdrijven kan geen kwaad. Er stonden mooie foto's in.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Omg.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij werkt bij Achmea?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:28 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Verrek, dat was hem. Ik zag hem vanuit Achmea-gebouw nummer 1. Maar geen geel meer dus?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Of Wadloper, gaat die alleen naar Harlingen ofzo? Ik ben niet echt op de hoogte van de laatste ontwikkeling.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop