Ik de week na volgende week.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:08 schreef blaaatkipje het volgende:
Voor de mensen die dit jaar 1ejaars zijn, in welke week hebben jullie intro? Volgende week of de week erna?
Ah ok dan kan ik wel mee, zal school dan ff bellen (loop wat achter in de aanmeldingsprocedure).quote:
Auke de Sloperquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:57 schreef mordradead het volgende:
Ik ook nog een weekje "vakantie" en dan maandag met de medestudenten van mijn opleiding naar Ameland (BCV ga ik doen, ik hoorde van een vriend van me dat de Chemie studenten ook naar Ameland gaan)
Wie zijn eigenlijk allemaal bekende leeuwarders?
DE FIK IN DAT PARKquote:Havank:
Leeuwarden is een kale, ellendige rotstad geworden, bewoond door klieren van mensen!
Niet de nieuwe Arriva trein? Die is ook roodquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:20 schreef skiczukie het volgende:
Stond er nou vandaag een Deutsche Bahn-trein op 'ons' prachtige NS-station?
Foto?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet de nieuwe Arriva trein? Die is ook rood
Omg.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Met dank aan skiczukie voor de prachtige OP
Nee, dezequote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:20 schreef skiczukie het volgende:
Stond er nou vandaag een Deutsche Bahn-trein op 'ons' sexy NS-stationnetje?
Verrek, dat was hem. Ik zag hem vanuit Achmea-gebouw nummer 1. Maar geen geel meer dus?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, deze
[afbeelding]
Dei gaat de wadlopers en Buffels vervangen
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:57 schreef mordradead het volgende:
Beetje overdrijven kan geen kwaad. Er stonden mooie foto's in.quote:
Jij werkt bij Achmea?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:28 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Verrek, dat was hem. Ik zag hem vanuit Achmea-gebouw nummer 1. Maar geen geel meer dus?Of Wadloper, gaat die alleen naar Harlingen ofzo? Ik ben niet echt op de hoogte van de laatste ontwikkeling.
Wadlopers vanuit Leeuwarden naar Stavoren(Sneek), Harlingen en Groningen, maar ze worden allemala vervangen door deze nieuwe rode dingen. De Buffels worden ook vervangen door deze dingen. Koplopers blkijven wel rijden, maar worden opgeknapt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:28 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Verrek, dat was hem. Ik zag hem vanuit Achmea-gebouw nummer 1. Maar geen geel meer dus?Of Wadloper, gaat die alleen naar Harlingen ofzo? Ik ben niet echt op de hoogte van de laatste ontwikkeling.
Bedoel je niet eerder de stoptrein uit grunn naar leeuwarden? Dat is nog eens een k*ttrein.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:19 schreef skiczukie het volgende:
Een betere trein naar Groningen zou niet verkeerd zijn. Elke dag worden wij HBO-Leeuwarders die naar Groningen moeten in twee wagonnetjes gedrukt.![]()
De trein van Leeuwarden naar Groningen is dezelfde trein als die van Groningen naar Leeuwarden hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:43 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Bedoel je niet eerder de stoptrein uit grunn naar leeuwarden? Dat is nog eens een k*ttrein.
Alleen kan je smorgens van leeuwarden naar grunn makkelijk een plaatsje vinden in de trein. Maar wanneer je smiddags van grunn naar leeuwarden gaat gewoon stamvol is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De trein van Leeuwarden naar Groningen is dezelfde trein als die van Groningen naar Leeuwarden hoorDat ding kan twee kanten oprijden
Ik weet wel het een en ander van die treintjes, daar ligt het niet aan, jou verhaal van zonet klopt gewoon niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:49 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Alleen kan je smorgens van leeuwarden naar grunn makkelijk een plaatsje vinden in de trein. Maar wanneer je smiddags van grunn naar leeuwarden gaat gewoon stamvol is.
En blijkbaar reis je niet vaak genoeg met de trein, anders had je al lang geweten dat de treinen niet altijd dezelfde lengte hebben. Er wordt op die traject regelmatig stukken aan- en losgekoppeld.
Materieel is het wel dezelfde trein, maar de beleving is niet hetzelfde.
Helaas lig ik daar niet wakker van.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet wel het een en ander van die treintjes, daar ligt het niet aan, jou verhaal van zonet klopt gewoon niet.
Contact gemeente Leeuwardenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:55 schreef Merson het volgende:
Op Leeuwarden.nl kan je helemaal nergens vinden wanneer het gemeentehuis open is, of waar het staat. Allemaal foutmeldingen krijg ik.
Weet iemand dat zo? Wil me maandag namelijk in gaan schrijven.
Ik meende dat het zo'n kwartier was. Maar dat het niet mocht van de overheid. Het mag namelijk niet langer worden. Dus het zal waarschijnlijk ongeveer hetzelfde worden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:59 schreef LomarVe het volgende:
Is nu al bekend hoeveel langer nu precies de reistijd gaat worden tussen Noorden en Randstad? (voor de noob: nieuwe dienstregeling NS per 10 dec 06)
Stadskantoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:05 schreef Phoenixjuh het volgende:
http://www.leeuwarden.nl/live/contact.pag
Staat in het Centrum, achter het postkantoor waar je kunt parkeren. Gewoon centrum uitlopen, en je komt het gemeentehuis tegen. Heeft een plein voor de deur.
Ah, thanks. Ik vind 2.20u voor een concertje Paradiso lang genoeg reizen. (moet trouwens altijd overnachten, aangezien ik de laatste trein nooit haal..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:25 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Ik meende dat het zo'n kwartier was. Maar dat het niet mocht van de overheid. Het mag namelijk niet langer worden. Dus het zal waarschijnlijk ongeveer hetzelfde worden.
Ach ja, je kunt nog altijd een discotheek instappen en feesten tot smorgens vroeg.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:06 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Ah, thanks. Ik vind 2.20u voor een concertje Paradiso lang genoeg reizen. (moet trouwens altijd overnachten, aangezien ik de laatste trein nooit haal..)
Ah, in welk wijk woon je?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:21 schreef kippiej het volgende:
Jeah ik woon nu in een kamer in Leeuwarden!
Vandaag dus alle shit verhuisd, inclusief computer, fiets, en allerlei andere troep! Volgende week begint de intro van mn school, dus tot die tijd gewoon chillen en akklimatiseren![]()
None taken, maar leg eens uit?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:10 schreef Phoenixjuh het volgende:
No offense, maar daar bij de Achmea werken wel een aantal echte losers.
Nou ja, het is natuurlijk een beetje inside-information, dus denk niet dat het netjes is als ik daar over loop te praten. Maar laat ik het zo zeggen, als je carriere wilt maken, dan moet je ze maar overslaan. Ze willen niet echt dat je doorstroomtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Welkom in Leeuwarden, trouwens.
[..]
None taken, maar leg eens uit?
geen idee, maar ik ben net bezig met een sollicitatiebrief voor een grafisch adviesbureau in Leeuwarden, maar dat zal wel over de top zijn?quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:09 schreef skiczukie het volgende:
Ik moet eigenlijk iets printen, maar mijn printer is kapot. Hebben wij in Leeuwarden een internetcafé waar je ook kan printen?
weet dat er een internetcafe zit boven een videotheek aan de schrans (spoor over en de eerste aan de rechterkant dacht ik).quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:09 schreef skiczukie het volgende:
Ik moet eigenlijk iets printen, maar mijn printer is kapot. Hebben wij in Leeuwarden een internetcafé waar je ook kan printen?
Is dat niet in Groningen? Of is dat de Drie Gezusters?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik was laatst in de kroeg "De twee gezusters". Daar loopt een serveerstertje met een abnormaal mooie kont. Je zag ook alle mannelijke ogen daar haar achterwerk volgen als ze heen en weer loopt.![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Is dat niet in Groningen? Of is dat de Drie Gezusters?
dat is idd de 3 gezusters, 2 gezusters zit in een zijstraat bij de dikkevandale/desalon dacht ik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Is dat niet in Groningen? Of is dat de Drie Gezusters?
Twi(eigenaresse internetcafe) heeft vast geen copiermachine, eindje verder bij de AH wel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:42 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
weet dat er een internetcafe zit boven een videotheek aan de schrans (spoor over en de eerste aan de rechterkant dacht ik).
prin-ter.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:26 schreef franka het volgende:
[..]
Twi(eigenaresse internetcafe) heeft vast geen copiermachine, eindje verder bij de AH wel.
En anders bij de bieb vast wel
Bilgaard, ik zit daar in de buurt op school.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:37 schreef kippiej het volgende:
Bilgaard!
Veel sjappies hierzo, maar stond net ff op het balkon en dr is echt volop geouwehoer en commotie in de achtertuinen hierzo.
echte paupers zitten in de wielenpôllequote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:46 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Bilgaard, ik zit daar in de buurt op school.
Best wel een pauperwijk, niet?
Ach, heel Leeuwarden is pauper.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:09 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
echte paupers zitten in de wielenpôlle
En van de junks stikt het ook. Toen ik in de Annie Westlandflat woonde lagen ze gewoon voor de voordeur, de gang stonk naar die gasten en overal bloed in het trappenhuis.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:30 schreef blaaatkipje het volgende:
een echte stad heeft junks![]()
Welke studentenvereniging heeft van die donkerblauwe/gele truien? Ziet er niet uit!
En hij staat nu nog in de fik ook...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:46 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Bilgaard, ik zit daar in de buurt op school.
Best wel een pauperwijk, niet?
Ik gok dat dit de Chinees was:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:51 schreef skiczukie het volgende:
Heftig. Heeft de chinees het wel overleeft?
*nogmaals mental note om niet op huisjes in die buurt te reageren*quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En van de junks stikt het ook. Toen ik in de Annie Westlandflat woonde lagen ze gewoon voor de voordeur, de gang stonk naar die gasten en overal bloed in het trappenhuis.
Niets heeft het overleeft, en al helemaal de dieren in pet's place niet. En de bieb is weg. Die heb ik als kind helemaal doorgelezen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:51 schreef skiczukie het volgende:
Heftig. Heeft de chinees het wel overleeft?
postkantoortje, kapper, reisburo.quote:Even denken.. van der Velde, Blokker, Boekenvoordeel, Kruidvat, DA, Albert Heijn, Edah, Trekpleister, tapijtenzaak, bakker, juwelier, Gall en Gall, kaas en noten zaak (hoe het ook heet). Er zat ergens ook nog een cafe/restaurant. Zat er ook niet een groenteboer?
Winkelcentrum in leeuwarden staat compleet in de fik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:46 schreef El_Rolando het volgende:
In GC staat een topic over de brand.
Poeisz aan de archipelweg volgens mij of de superdeboer bij hoeksterend/voorstreekquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:11 schreef kippiej het volgende:
Teringzooi, dat is mijn dichstbijzijnde winkelcentrum
Welke supermarkt is nu het dichtst bij de mondriaanstraat?
Of Cambuurplein.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:16 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Poeisz aan de archipelweg volgens mij of de superdeboer bij hoeksterend/voorstreek
whehe zou ik maar doen ja anders is het nog een best stukje wandelen (maar fietsen is toch niet erg?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:45 schreef kippiej het volgende:
Renkerdekenker, dan moet ik dus altijd met de fiets dus
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:57 schreef mordradead het volgende:
Ik kom echt nóóit in de Noa dus ik kan het niet geweest zijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:17 schreef bersenka het volgende:
[..]
was jij deze donderdag toevallig in noa?
En gelukkig wordt die trein naar Sneek binnenkort afgeschaft.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:40 schreef Tommeke het volgende:
2 mooie dingen in Lwd, de treinen naar Sneek en Groningen
Jou naam is Klok Klepelsma?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:24 schreef criplejim het volgende:
wtf dat hele winkelcentrum is weg? Vroeger altijd in pauzes enzo daar naar toe, heb ook helemaal niks in het nieuws gehoord ofzo.
En wordt de trein naar Sneek serieus afgeschaft? Wat komt er dan in de plaats?
Volgens mij wel, treden binnenkort in romein op.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:50 schreef LomarVe het volgende:
Komt Luie Hond niet uit L'wden trouwens?
Een van de gasten die vroeger bij Kinki knipte, werkt sinds kort bij die kapper naast Silbermann op de hoek van de Oosterstraat.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:50 schreef LomarVe het volgende:
Iemand die een goede kapper kan aanraden? Ik ging voorheen 1-2 keer per jaar even bij Kinki langs, maar aangezien bij de laatste beurt (in Groningen!) de haartjes kort zijn geknipt moet ik even iets vaker, en dat wordt me wat te duur. Maar het probleem is dat ik veel kappers niet half vertrouw. Help?
Komt Luie Hond niet uit L'wden trouwens?
Ah oui! Nou je 't zegt begint het me te dagen, dat heeft iemand me al eens verteld. Kapper Bas dacht ik. Duidelijk te ver in mijn langer termijngeheugen geschoven. Thanks.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Een van de gasten die vroeger bij Kinki knipte, werkt sinds kort bij die kapper naast Silbermann op de hoek van de Oosterstraat.
Vertel.. ben bij beide nog nooit geweest. (ga ik ook niet doen denk ik, maar je maakt me nieuwsgierigquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:19 schreef skiczukie het volgende:
Kapper Bas.Ben ik ook een paar keer geweest, maar ik loop liever door naar die Iraniër tegenover Radio Matrix.
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:37 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Vertel.. ben bij beide nog nooit geweest. (ga ik ook niet doen denk ik, maar je maakt me nieuwsgierig)
Edwin woont er niet meerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Auke de Sloper
Edwin Rutte (? Ome Willem)
Escher
Hij doet wat ik wil, kost een tientje en lult niet teveel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:39 schreef LomarVe het volgende:
Haha, wat voor jou de reden is om liever naar de Iranier te gaan.
En knipt voor geen meter. Maar dan betaal je ook niks.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hij doet wat ik wil, kost een tientje en lult niet teveel.![]()
Hij knipt prima.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:34 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
En knipt voor geen meter. Maar dan betaal je ook niks.
Ja, als je een pet op doet knipt/tondeust iedereen prima. Ik kwam er trouwens achter dat toch wel een aantal kappers meer vragen voor het gebruikelijke wassen/knippen/fohnen dan Kinki. Dus aangezien ik toch een dagje Groningen doe volgende week..quote:
Het is dan ook een mannenkapper.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:13 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Ja, als je een pet op doet knipt/tondeust iedereen prima. Ik kwam er trouwens achter dat toch wel een aantal kappers meer vragen voor het gebruikelijke wassen/knippen/fohnen dan Kinki. Dus aangezien ik toch een dagje Groningen doe volgende week..
Exactly my thoughts! Ik ben ondertussen een verwoede verzamelaar van de Vera krant, legendarisch stukje papier, en ditto voor de venue zelf. Ik hoop van harte dat Romein ook een vergelijkbare reputatie mag opbouwen. Ik loop al aardig lang tegen mezelf te zaniken wat een schande het is dat we geen fatsoenlijk podium hebben en dat terwijl er op MBO Pop&Media en HBO Popakademie gevestigd zijn in de stad.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:13 schreef mordradead het volgende:
Zo, dat ziet er netjes uit zeg... nu maar hopen dat er allerlei leuke bandjes komen als in Vera bijvoorbeeld!
Weekendbaantje?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:28 schreef mordradead het volgende:
Infadels zelfs!!! die waren ook super op Lowlands, nu maar kijken of ik af en toe vrij kan krijgen
Och gut ja, Racoon in Schaaf. Was wel aardig. Maar de sfeer zat er veeel beter in tijdens hun optreden in Sneek. Serieus.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:35 schreef mordradead het volgende:
En nog eens in de avond ooken de jongen waar ik de dagen mee regel is een vriend van me met dezelfde muzieksmaak. (was met hem ooit nog een keer naar Racoon geweest in Schaaf) maarja, de Infadels wil ik zeker wel zien!!!
Jaaaaaquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:12 schreef LomarVe het volgende:
Het kwam een beetje traag bij mij aan, die melding van Luie Hond in Romein, maar ik heb 'm in de smiezen.. hebben jullie de site al gezien? http://www.poppodiumromein.nl/![]()
![]()
![]()
Zuco 103, Johan, The Infadels etc.!We're back in business.
![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:12 schreef mordradead het volgende:
Ik moet voor school een (gedeelte) van Huizum West maken als maquette, nog meer mensen van NHL hier?
Ik studeer ook aan de NHL, maar hoef geen maquette te makenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:12 schreef mordradead het volgende:
Ik moet voor school een (gedeelte) van Huizum West maken als maquette, nog meer mensen van NHL hier?
Ik ookquote:Op donderdag 14 september 2006 15:49 schreef mordradead het volgende:
Ik zit op Tesselschadestraat, ik hoorde van iemand dat verzorging ook deze kant op komt en dat kunnen we hier wel gebruiken zeg
Ik studeer maatschappijleer, dus ik word ook op het Friesland College in aldlan gedroptquote:Op donderdag 14 september 2006 15:42 schreef blaaatkipje het volgende:
welke studie doe je marc0ooo? Ik kom ik het oude gebouw van het FC in aldlanHad veel liever op de tesselschadestraat gezeten... *grmbl*
Hee gaaf dat deed ik vorig jaarquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:45 schreef Marc0oo het volgende:
[..]
Ik studeer maatschappijleer, dus ik word ook op het Friesland College in aldlan gedropt![]()
ooooh dacht dat je eerstejaars wasquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:26 schreef Marc0oo het volgende:
Hehe, ik neem aan dat je in het eerste jaar bent gestopt?
Ik heb inmiddels het derde jaar bereikt, dus als het goed is heb ik die boeken hier al ergens liggen![]()
Paupers zitten in alle wijken van Leeuwarden, behalve misschien in Zuiderburen. Ik kom voor mijn werk in alle wijken van 058 en je hebt ze echt overal! Het is ook de armste stad van NL geloof ik.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:09 schreef Gnittoo het volgende:
echte paupers zitten in de wielenpôlle
Ik geloof je zo.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:23 schreef LSS het volgende:
[..]
Paupers zitten in alle wijken van Leeuwarden, behalve misschien in Zuiderburen. Ik kom voor mijn werk in alle wijken van 058 en je hebt ze echt overal! Het is ook de armste stad van NL geloof ik.
Dit topic gaat over Leeuwarden en de wijken, niet over stomme kutdorpjes.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
tsssk, er is ook 058 buiten Leeuwarden hooren de meeste van die dorpjes zin te klein om ook maar een halve tokkie te bevatten
Als ik een scheet laat, ruiken ze het in Leeuwarden, ik vind dat wij er ook een beetje bij horen, als voorsteden zijnde. Ik woon dichter bij het centrum dan de gemiddelde Zuiderbuurlingquote:Op woensdag 27 september 2006 23:27 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dit topic gaat over Leeuwarden en de wijken, niet over stomme kutdorpjes.
Lekkum zeker?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik een scheet laat, ruiken ze het in Leeuwarden, ik vind dat wij er ook een beetje bij horen, als voorsteden zijnde. Ik woon dichter bij het centrum dan de gemiddelde Zuiderbuurling
En ik werk gvd al bijna zeven jaar voor Achmea en ik krijg het niet voor elkaar om even een half uurtje in die panoramazaal rond te lopen.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik werk voor ISS bij Achmea en moest gisteravond de panorama verdieping steriel maken en dacht maak effe wat foto's!
Wij mochten met ISS ook eens op een avond kijken, dat is pas erg gaaf. Al die lichtjes, erg mooi.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En ik werk gvd al bijna zeven jaar voor Achmea en ik krijg het niet voor elkaar om even een half uurtje in die panoramazaal rond te lopen.En ik ken alle mensen van de beveiliging en het Facilitair Bedrijf.
Wel grappig dat mijn huis op één van de foto's staat... maar da's dan weer niet zo moeilijk als je in de binnenstad woont.
Ik heb ergens nog een rijtje foto's liggen van jaaaren geleden, zal ze binnenkort even opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |