Ik denk dat hij zich prima vermaakt met die heuvels daarquote:Op zondag 21 mei 2006 14:03 schreef Brahimov het volgende:
Goede TT!![]()
Hoe zou het met Wombcat in de Vogezen gaan?
aha wat voor een scouting? land/zee?quote:Op zondag 21 mei 2006 14:05 schreef Remzz het volgende:
Zooo ben er ook weer, weekendje weggeweest met de Scouting
Mja, maar wel nat en koudquote:Op zondag 21 mei 2006 14:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich prima vermaakt met die heuevels daar
Shit, is het weekend al voorbij? Dan moet ik naar m'n werk...quote:Op zondag 21 mei 2006 14:05 schreef Remzz het volgende:
Zooo ben er ook weer, weekendje weggeweest met de Scouting
quote:Op zondag 21 mei 2006 14:01 schreef snellejelle het volgende:
ik heb beslag weten te leggen op een foto van de fiets van Wombcat
ohja, je hebt toch ook de Zeeverkenners? Of bestaat dat niet meer?quote:Op zondag 21 mei 2006 14:06 schreef snellejelle het volgende:
aha wat voor een scouting? land/zee?
en je goed vermaakt?
ik was vroeger een zevenkennerquote:Op zondag 21 mei 2006 14:19 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ohja, je hebt toch ook de Zeeverkenners? Of bestaat dat niet meer?
Vroeger dacht ik altijd dat het de Zeven-kenners waren. Dat die 7 belangrijke dingen kenden voor in het bos of op zee ofzo (1.knoop leggen, 2. etc)
niet al te mooi weer lijkt mij wel lekker bij het fietsen. zolang het maar niet regentquote:Op zondag 21 mei 2006 14:22 schreef Brahimov het volgende:
Echt lekker weer heeft Wombcat niet, zo te zien
http://www.smiba.fr/webcam-ballon-alsace.html
Digitale TV?quote:Op zondag 21 mei 2006 14:36 schreef maril het volgende:
Weet iemand van jullie dat? ik ben aan het kijken naar tv en tegelijk naar langs de lijn aan het luisteren en dat loopt dus niet samen, want tijdens het strafballen , had de spelelster bij langs de lijn al 10 sec van te voren gescoord dan dat ik op tv zie.
Nee, ik heb geen digitale tv of bedoelde je dat niet?quote:
Ja, want bij digiTV loopt het signaal - soms- seconden achter bij analoge TV. Maar radio en tv lopen wel vaker niet synchroon. 10 seconden is wel erg veel, echter...quote:Op zondag 21 mei 2006 14:47 schreef maril het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen digitale tv of bedoelde je dat niet?
moet je eens radio 1, of welke zender dan ook, via internet proberen te luisteren.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:14 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ja, want bij digiTV loopt het signaal - soms- seconden achter bij analoge TV. Maar radio en tv lopen wel vaker niet synchroon. 10 seconden is wel erg veel, echter...
Misschien is 10 sec ook wat overdreven van mij .quote:Op zondag 21 mei 2006 15:14 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ja, want bij digiTV loopt het signaal - soms- seconden achter bij analoge TV. Maar radio en tv lopen wel vaker niet synchroon. 10 seconden is wel erg veel, echter...
Wombcat fietst ook, in de Vogezen nog wel...quote:Op zondag 21 mei 2006 19:39 schreef komrad het volgende:
nee, klote weer en morgen heel de dag reizen
morgen naar ergens voorbij haarlem,quote:Op zondag 21 mei 2006 19:39 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Wombcat fietst ook, in de Vogezen nog wel...
waarheen reis je?
nog voortgang in het zoeken van een leuke baanquote:Op zondag 21 mei 2006 19:45 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hoi favoriete fok!keralles gaat z'n gangetje hier
neeuh, RG zal tussen de belgische dames en de russinnen gaanquote:Op zondag 21 mei 2006 19:48 schreef Brahimov het volgende:
Hingis heeft haar eerste toernooi sinds d'r comeback gewonnen. Rome nog wel. Kanshebster voor Roland Garros?
Uiteraardquote:Op zondag 21 mei 2006 20:18 schreef Bruce117 het volgende:
hé, jullie ook hier
Geen Hénin s.v.p.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:06 schreef komrad het volgende:
[..]
neeuh, RG zal tussen de belgische dames en de russinnen gaan
er is een groot verschil tussen wie ik denk dat er wint en wie ik wil dat er wintquote:
Net als met Nadal en Federer?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:24 schreef komrad het volgende:
[..]
er is een groot verschil tussen wie ik denk dat er wint en wie ik wil dat er wint
dan ben ik altijd voor federer en die wint (behalve op gravel) meestal ookquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:26 schreef komrad het volgende:
[..]
dan ben ik altijd voor federer en die wint (behalve op gravel) meestal ook
federer is gewoon een held. Zo extreem goed.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:26 schreef komrad het volgende:
[..]
dan ben ik altijd voor federer en die wint (behalve op gravel) meestal ook
Hopelijk is het warm en droogquote:Op zondag 21 mei 2006 20:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
federer is gewoon een held. Zo extreem goed.
Alleen op dat verrekte gemalen baksteen lukt het net niet.
Alhoewel hij daar ook gewoon goed is, is Nadal toch net een tandje beter.
Als het warm en droog is in Parijs dan is de kans op goed weer hier ook een stuk groter, dus doe maar.quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als het warm en droog is in Parijs dan is de kans op goed weer hier ook een stuk groter, dus doe maar.
Ook al is parijs ver
Volgens mij heeft Arcee zich nergens mee bemoeid, en volgens mij is het topic nog steeds geslotenquote:Op zondag 21 mei 2006 20:35 schreef komrad het volgende:
Bruce, is het eigenlijk nog goedgekomen tussen de GAM mods en de statsmakers (jij en arcee)
Mens erger je nietquote:Op zondag 21 mei 2006 21:00 schreef komrad het volgende:
welk themaforum??
trouwens Jelle, ullrich op 3 op de kronplatz, geloof je dat zelf?
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:58 schreef snellejelle het volgende:
hallo!
Ben je een paar uurtjes weg is er zomaar een nieuw themaforum
Het was inderdaad opvallend rustig, maar nu snap ik waaromquote:Op zondag 21 mei 2006 20:58 schreef snellejelle het volgende:
hallo!
Ben je een paar uurtjes weg is er zomaar een nieuw themaforum
Der Jan moet dat gaan lopen, als het ff tegenzitquote:Op zondag 21 mei 2006 21:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Mens erger je niet
ach wie weet. het kan nooit kwaad een verrassende naam te voorspellen
ik denk wel dat je gelijk hebt maar we zullen het woensdag zienquote:Op zondag 21 mei 2006 21:12 schreef komrad het volgende:
Jan bij een klimtijdrit met een gelijkmatig percentage van 4-5% dat geloof ik nog
maar op de kronplats met stukken >20% no way
woensdag vrij, dus lekker kijkenquote:Op zondag 21 mei 2006 21:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk wel dat je gelijk hebt maar we zullen het woensdag zien
Ben je niet meer te verleiden tot een post vandaagquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:47 schreef snellejelle het volgende:
topic idee voor jou TV
Voorspel wie de volgende post post. #91
Echt een compleet belachelijk topicquote:Op zondag 21 mei 2006 21:47 schreef snellejelle het volgende:
topic idee voor jou TV
Voorspel wie de volgende post post. #91
vertel het eensquote:Op zondag 21 mei 2006 22:03 schreef Remzz het volgende:
Ik kan je nu al vertellen wie de topposter daar word
dat ook. Ik zag jou en dook meteen de keuken in om wat in elkaar te flansenquote:Op zondag 21 mei 2006 22:13 schreef komrad het volgende:
ik dacht dat je hapjes voor me aan het maken was
mooi zo, nu nog even irgendwo gaan zoekenquote:Op zondag 21 mei 2006 22:14 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat ook. Ik zag jou en dook meteen de keuken in om wat in elkaar te flansen![]()
juist, dat is dan jouw taakquote:
*ting, *ting, *ting, *ting, *ting, *ting, *ting, *ting staat niet op de kaartquote:Op zondag 21 mei 2006 22:15 schreef komrad het volgende:
[..]
mooi zo, nu nog even irgendwo gaan zoeken
jij bent moe en zou weg gaanquote:Op zondag 21 mei 2006 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Morgen mijn sollicitatiegesprek bij de bankHeb er zin an
ting, ting, ting oude lingofinalegeluidjesquote:Op zondag 21 mei 2006 22:21 schreef MiLalaa het volgende:
ting ting ting?
ik heb nu een autootje dus ik kan idd langskomen komrad. En vis is lekker javeel beter dan vlees.
Succes bij je sollicitatiegesprek Vulture! Wat grappig dat je er zo'n zin in hebt
oh je bent je alvast aan het aanpassenquote:Op zondag 21 mei 2006 22:22 schreef komrad het volgende:
is wel een eindje rijden hoor Milalaa, ach ik zoek ook een andere baan en dat zal allicht dichterbij zijn
ohja met Francois Boulangerquote:Op zondag 21 mei 2006 22:24 schreef snellejelle het volgende:
ting, ting, ting oude lingofinalegeluidjes
Ik werd moe van dat topic en spelletjequote:Op zondag 21 mei 2006 22:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jij bent moe en zou weg gaan
wat een belachelijk topic he
Thanks, ja vind je het gek dat ik er zo'n zin in heb... ik ruik een nieuwe toekomstquote:Op zondag 21 mei 2006 22:21 schreef MiLalaa het volgende:
Succes bij je sollicitatiegesprek Vulture! Wat grappig dat je er zo'n zin in hebt
logisch! hoe laat is het? dan ga ik voor je duimenquote:Op zondag 21 mei 2006 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Thanks, ja vind je het gek dat ik er zo'n zin in heb... ik ruik een nieuwe toekomst
15.30 gesprek, steek maar een kaarsje aanquote:Op zondag 21 mei 2006 22:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
logisch! hoe laat is het? dan ga ik voor je duimen
ik heb dinsdag afdelingsoverleg. dan wordt er eindelijk precies duidelijk wat ik straks moet gaan doen
das goed! Ik vind het nooit leuk (tenminste voorzover ik soll.gesprekken heb gehad), want ben dan zenuwachtig.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Thanks, ja vind je het gek dat ik er zo'n zin in heb... ik ruik een nieuwe toekomst
ik zet het direct in mijn werk outlookquote:Op zondag 21 mei 2006 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
15.30 gesprek, steek maar een kaarsje aan
Eigen bedrijfje misschien? Een broodjeszaak alla Yvonne van G.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:34 schreef MiLalaa het volgende:
Ik moet nog even hard nadenken over m'n nieuwe toekomst. Ik ben op zoek naar een geniaal idee.
quote:Op zondag 21 mei 2006 22:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zet het direct in mijn werk outlook
staatsloterij winnen, dan zijn je opties wat groterquote:Op zondag 21 mei 2006 22:34 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
das goed! Ik vind het nooit leuk (tenminste voorzover ik soll.gesprekken heb gehad), want ben dan zenuwachtig.
Ik moet nog even hard nadenken over m'n nieuwe toekomst. Ik ben op zoek naar een geniaal idee.![]()
zeg, je wil me toch niet vergelijken met Yvonne van G ???quote:Op zondag 21 mei 2006 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Eigen bedrijfje misschien? Een broodjeszaak alla Yvonne van G.
Maak er dan in ieder geval een hapjeszaak vanquote:Op zondag 21 mei 2006 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eigen bedrijfje misschien? Een broodjeszaak alla Yvonne van G.
talent does what it can, genius does what it mustquote:Op zondag 21 mei 2006 22:34 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
das goed! Ik vind het nooit leuk (tenminste voorzover ik soll.gesprekken heb gehad), want ben dan zenuwachtig.
Ik moet nog even hard nadenken over m'n nieuwe toekomst. Ik ben op zoek naar een geniaal idee.![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 22:37 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zeg, je wil me toch niet vergelijken met Yvonne van G ???![]()
Hoewel een taart-shop me best leuk lijkt![]()
Taartquote:Op zondag 21 mei 2006 22:37 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zeg, je wil me toch niet vergelijken met Yvonne van G ???![]()
Hoewel een taart-shop me best leuk lijkt![]()
eigenlijk geen idee. sowieso iets met toerisme. ik denk online touroperator of online reisbureau/portalquote:Op zondag 21 mei 2006 22:40 schreef MiLalaa het volgende:
Als je een eigen bedrijfje zou starten, waarin?
technisch adviesbureauquote:Op zondag 21 mei 2006 22:40 schreef MiLalaa het volgende:
Als jullie een eigen bedrijfje zouden starten, in wat dan?
leukquote:
wat technisch dan? Technisch auto, vliegtuig, schip, kleine apparaatjes, etc?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:45 schreef komrad het volgende:
technisch adviesbureau
je weet toch wel wat ik doequote:Op zondag 21 mei 2006 22:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wat technisch dan? Technisch auto, vliegtuig, schip, kleine apparaatjes, etc?
oh! Leuk! en beter dan computerspelletjesprogrammeurquote:
dat lijkt me echt een heeel leuk tijdschrift te worden!quote:Op zondag 21 mei 2006 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou mijn eigen tijdschrift beginnen denk ik
Wat een compliment.. maar je hebt gelijkquote:Op zondag 21 mei 2006 22:56 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat lijkt me echt een heeel leuk tijdschrift te worden!![]()
hmmmmquote:Op zondag 21 mei 2006 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een compliment.. maar je hebt gelijkalleen maar foto's van mezelf en stukjes over mezelf
ja sorry, ik ben dan ook geweldigquote:
Misschien is hij jou wel zatquote:Op maandag 22 mei 2006 13:59 schreef XL het volgende:
Misschien is hij twee weken op vakantie, mitt.
Naaaah, vast niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:33 schreef XL het volgende:
Zouden er dan echt mensen, behalve popo, zijn die mij niet leuk vinden?![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Goodevening
Net lekker gesquasht, even de stress van me af slaan. Sollicitatiegesprek ging goed
lekker informeel, duurde een uurtje dus da's wel een mooie tijd. hoor het voor volgende week of het doorgaat ja of nee... maar ik neig naar een ja
quote:
Tennissen doen we morgenavond weerquote:Op maandag 22 mei 2006 20:44 schreef Brahimov het volgende:
Dat squashen is dan inderdaad lekker, ff de spanning wegmeppen. Tennis is daar ook erg geschikt voor; na een drukke dag even ballen. Prettig![]()
Die van MiLalaa misschien? (voeg wink-smiley in)quote:Op maandag 22 mei 2006 20:37 schreef komrad het volgende:
Vulture, wat voor een baan?
ik wil ook weer tennissenquote:Op maandag 22 mei 2006 20:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tennissen doen we morgenavond weer![]()
Ik krijg nog een sportlichaam
Zeker van nietquote:Op maandag 22 mei 2006 20:52 schreef komrad het volgende:
de vraag is nog maar of Milalaa daar rouwig om zou zijn
het is een beetje traag ja, en hij blijft af en toe hangenquote:
Dank voor het aanbod!quote:Op maandag 22 mei 2006 20:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het is een beetje traag ja, en hij blijft af en toe hangen
waar woon je Brahimov, misschien kunnen we keer een baantje huren?
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:58 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dank voor het aanbod!![]()
Ik huis in Groningen, maar zit momenteel met een kaduke tussenwervelschijf, dus tennissen is helaas onmogelijk. Hopelijk groeit alles een beetje goed vast, dan kan het over een jaartje of zo weer
Het is veels te buiig om te fietsen, toch?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:01 schreef komrad het volgende:
pijnlijk brahimov.
Net weer ff stukje gefietst maar begon weeer te regenen.
quote:
Yep, vooral binnenquote:Op maandag 22 mei 2006 21:10 schreef komrad het volgende:
dus je fietst veel atm?
tv tip voor zo: beauty and the nerd, echt te erg
Den Boschquote:
Ben je Bosschenaar, net als Vulture?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:12 schreef komrad het volgende:
[..]
Den Bosch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en mijn favo stekje: de vestingwal Zuid
ben jij een oeteldonker?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:12 schreef komrad het volgende:
[..]
Den Bosch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en mijn favo stekje: de vestingwal Zuid
ik was gisteren in Ommen bij familie op de camping, als dat synoniem staat voor het hele Noorden qua wonen dan wil ik er nog niet dood gevonden wordenquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik was gisteren in Ommen bij familie op de camping, als dat synoniem staat voor het hele Noorden qua wonen dan wil ik er nog niet dood gevonden worden
Hoiquote:Op maandag 22 mei 2006 22:50 schreef MiLalaa het volgende:
Hoi. Ik ga morgenavond weer tennissen. Ik vrees alleen dat ik wegwaai, beetje jammer
Ben altijd goed geweest in nutteloze kennisquote:Op maandag 22 mei 2006 23:02 schreef MiLalaa het volgende:
M'n schouder? Had ik daar last van?
Ooooh toen, ja dat is wel weer over. Oplettend hoor BrahiVandaag verdraaide ik me trouwens wel heel raar waardoor m'n nek nu pijnlijk is. Maar dat is morgen ook vast wel weer over.
Computers doen nooit raar, dat zijn diegene die ze bedienenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:05 schreef Brahimov het volgende:
FOK! doet raar...
computers doen ALTIJD raarquote:Op maandag 22 mei 2006 23:08 schreef Bruce117 het volgende:
Computers doen nooit raar, dat zijn diegene die ze bedienen
OK. Was niet pushy bedoeld, hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 23:09 schreef MiLalaa het volgende:
Ach so.
Nee nog geen tijd voor gehad.. als er iets spannends is geef ik een gil. Kan nog ff duren..
FF heeft het opgegeven, IE houdt volquote:Op maandag 22 mei 2006 23:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
28 van gisteren was wel leukquote:Op maandag 22 mei 2006 23:14 schreef Brahimov het volgende:
Het gaat toch nog 26 worden vandaag. Tja, MEN...![]()
Aantal posts per dag; ik heb een hinderlijke moet-machten-van-2 posten dwangneurose ontwikkeld, lately.... Gisteren en eergisteren bv 256quote:Op maandag 22 mei 2006 23:16 schreef MiLalaa het volgende:
wat 26?
Je doet eng Brahim... overdosis Fok?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:18 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Aantal posts per dag; ik heb een hinderlijke moet-machten-van-2 posten dwangneurose ontwikkeld, lately.... Gisteren en eergisteren bv 256
Komt door m'n geboortedatum, denk ik![]()
Die is inderdaad wel erg mooi.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je doet eng Brahim... overdosis Fok?
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Paul de Leeuw in de herhaling, hij blijft legendarisch leuk
quote:
aha. Dat lijkt me inderdaad wel hinderlijk. Nou, uhh, veel plezier en succes ermeequote:Op maandag 22 mei 2006 23:18 schreef Brahimov het volgende:
Aantal posts per dag; ik heb een hinderlijke moet-machten-van-2 posten dwangneurose ontwikkeld, lately.... Gisteren en eergisteren bv 256
Komt door m'n geboortedatum, denk ik![]()
Thx! Misschien kom ik nog eens bij Oprah, of hoe de vaderlandse variant ook heet...quote:Op maandag 22 mei 2006 23:21 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
aha. Dat lijkt me inderdaad wel hinderlijk. Nou, uhh, veel plezier en succes ermee![]()
in mijn geval niet, rotte accuquote:Op maandag 22 mei 2006 23:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Eindelijk!quote:
Whehe. Je wordt nu onderdeel van het plebs. Whehe.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:20 schreef placebeau het volgende:
ah, daar zijn we weer.
Net mijn allerlaatste les ooit gehad. (pinkt een traantje weg)
daar ga je danquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:20 schreef placebeau het volgende:
ah, daar zijn we weer.
Net mijn allerlaatste les ooit gehad. (pinkt een traantje weg)
jamaar, vanaf volgend jaar krijg ik er geld voor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Whehe. Je wordt nu onderdeel van het plebs. Whehe.
Leraar. Mooi beroep hoor. Veel vakantiesquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:23 schreef placebeau het volgende:
[..]
jamaar, vanaf volgend jaar krijg ik er geld voor.
Vanaf september, ja.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Leraar. Mooi beroep hoor. Veel vakanties
Volgend jaar jaar of na de zomert?
leraar wiskunde?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:29 schreef placebeau het volgende:
[..]
Vanaf september, ja.
Ik zal wel blijven in schooljaren rekenen nu
nee hoor, ik geef ook wiskunde, op wat lager niveau danquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:31 schreef placebeau het volgende:
[..]
Iets mis mee? We zijn gegeerd op de markt hoor.
ah, cool.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:32 schreef mitt het volgende:
[..]
nee hoor, ik geef ook wiskunde, op wat lager niveau dan
kleine kinderen, middenbouw van het basisonderwijs.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:33 schreef placebeau het volgende:
[..]
ah, cool.
Aan de eerste graad van het middelbaar dan?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:32 schreef mitt het volgende:
[..]
Oh, dus dat is een Trout-mepper.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:34 schreef mitt het volgende:
[..]
kleine kinderen, middenbouw van het basisonderwijs.
Mooi, mooi.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:34 schreef mitt het volgende:
[..]
kleine kinderen, middenbouw van het basisonderwijs.
Verdient dat serieus echt zo goed?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:39 schreef placebeau het volgende:
[..]
Mooi, mooi.
Lager onderwijs lijkt me eigenlijk veel toffer, maar goed, ik verdien meer.
1500 om te beginnen heb ik me laten wijsmaken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Verdient dat serieus echt zo goed?
Wat een grapquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:06 schreef placebeau het volgende:
[..]
1500 om te beginnen heb ik me laten wijsmaken.
Tjonge, kom je daar je bed voor uit? en dan moet je nog met kinderen aan de slag ook.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:06 schreef placebeau het volgende:
[..]
En dat elk jaar?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:06 schreef placebeau het volgende:
[..]
En Audreyquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:12 schreef snellejelle het volgende:
hallo there
net naar DaVinci code geweest, best leuke film maar niet super
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond, net terug van de tennistraining
Hoe is het hier, wat is de talk of the town vanavond?
spammertquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:45 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Lekker gebald?
Help, ik heb een wiepostdevolgendepost-verslaving![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
spammert
Ja hoor, ging wel lekker het tennis... alleen heb ik gemerkt dat de volley een slag is die ik beter nog even kan vermijden in wedstrijden
Ja die instapbeweging was nog het leukst... ik ben linkshandig, ik moest de backhandvolley spelen dus met links instappen, ik zeg het hardop, de bal wordt gespeeld en ik stap met rechts inquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:57 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Racket voor je houden, niet te veel achterzwaai, rustige instapbeweging. Niet net doen alsof je een wesp verjaagt![]()
of zo
Oefening baart kunstquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die instapbeweging was nog het leukst... ik ben linkshandig, ik moest de backhandvolley spelen dus met links instappen, ik zeg het hardop, de bal wordt gespeeld en ik stap met rechts in![]()
bal in het net
Haai!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:01 schreef MiLalaa het volgende:
Haai ik heb ook getennist. 2 uur lang, dubbelspel. Ging gelukkig beter dan de dramatische vorige keren.![]()
Ik ben net zo grootquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:01 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Oefening baart kunst![]()
Ik vond vooral ballen die keihard op me af werden gespeeld een probleem![]()
oh, en ballen die ik van m'n tenen moest plukken (ben 193 cm hoog )
Dat is nu juist de ellende, van die lange keepers aan het net.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:01 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Oefening baart kunst![]()
Ik vond vooral ballen die keihard op me af werden gespeeld een probleem![]()
oh, en ballen die ik van m'n tenen moest plukken (ben 193 cm hoog )
Ik was D2, ben/was nu 8 geloof ikquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben net zo groot![]()
Binnenkort dus mijn eerste toernooi, heb er echt zin in... wat is jullie sterkte... ik ben nog een 9
nou, dat ging inderdaad goed vandaag! Stond versteld van mezelf aan het net.quote:
thanks... ik zie op het sportjournaal dat we de Spelen van 2028 gaan binnenhalenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:04 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik was D2, ben/was nu 8 geloof ik
Succes alvast!![]()
Reach is geen probleem inderdaadquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:03 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is nu juist de ellende, van die lange keepers aan het net.
Beter!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:04 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nou, dat ging inderdaad goed vandaag! Stond versteld van mezelf aan het net.
Had alleen beetje last van het ondergaande zonnetje bij de service maar verder was het goed voor m'n tenniszelfvertrouwen![]()
Sharapova-kreten?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:07 schreef MiLalaa het volgende:
ik ben vooral goed in het gillen gevenhelaas.
Volgens mij zijn ze luitjes op de andere banen wel beetje gek geworden![]()
als je nou heel hard gaat trainen kan je nog meedoen, als... uhmm welke sporten worden nog gedaan door 40+ers? Rodelen enzo, maar dan op z'n zomerspelens... Kogelstoten?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:05 schreef TheVulture het volgende:
thanks... ik zie op het sportjournaal dat we de Spelen van 2028 gaan binnenhalen
dan ben ik 48
foto van Milalaa pleasequote:
Kleiduivenschietenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:09 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
als je nou heel hard gaat trainen kan je nog meedoen, als... uhmm welke sporten worden nog gedaan door 40+ers? Rodelen enzo, maar dan op z'n zomerspelens... Kogelstoten?
Boogschieten?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:09 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
als je nou heel hard gaat trainen kan je nog meedoen, als... uhmm welke sporten worden nog gedaan door 40+ers? Rodelen enzo, maar dan op z'n zomerspelens... Kogelstoten?
soms uit enthousiasme, vanwege een rare bal of gekke rally. Maar ook wel vanwege inspanning ja.. het gaat automatischquote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:11 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
soms uit enthousiasme, vanwege een rare bal of gekke rally. Maar ook wel vanwege inspanning ja.. het gaat automatischmaar helpt wel!
ik moest er ook meteen aan denken hoe oud ik dan wel niet ben, 47quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
thanks... ik zie op het sportjournaal dat we de Spelen van 2028 gaan binnenhalen
dan ben ik 48
broekiequote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik moest er ook meteen aan denken hoe oud ik dan wel niet ben, 47
scream like a bitchquote:
schelen wij dan precies een jaarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]wel van de eerste twee weken van '81
![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik wist dat die functie op mijn telefoon ooit handig zou zijn
ja, die functie zit er echt op
alt 140quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:18 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Now that's a first!
* un peu de silence, s'il vous plait
met dakje
1 jaar en drie dagenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
schelen wij dan precies een jaar
Ik ben 11 januari jarig
kijktip: Ned 3
Haaiquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:20 schreef MiLalaa het volgende:
oh nee Bert Visser vind ik echt een wreed irritant persoon, blugh
Mede Groningerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:20 schreef MiLalaa het volgende:
oh nee Bert Visser vind ik echt een wreed irritant persoon, blugh
een maand later was je een Valentijnskindquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
1 jaar en drie dagen
Bert Visscher
Als dit al te banken viel, pfap, dan denk ik toch echt dat de post van Spooky de bankpost was. Kun jij niet aan een FA vragen of de msn-loggers een eigen kleurtje of tag krijgen, dan ga ik de punten wel bijhouden.quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:26 schreef pfaf het volgende:
En bank!
Gewoon deze zonder PI.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:33 schreef XL het volgende:
[..]
Als dit al te banken viel, pfap, dan denk ik toch echt dat de post van Spooky de bankpost was. Kun jij niet aan een FA vragen of de msn-loggers een eigen kleurtje of tag krijgen, dan ga ik de punten wel bijhouden.
Raar als ik het weer niet snap?quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:33 schreef XL het volgende:
[..]
Als dit al te banken viel, pfap, dan denk ik toch echt dat de post van Spooky de bankpost was. Kun jij niet aan een FA vragen of de msn-loggers een eigen kleurtje of tag krijgen, dan ga ik de punten wel bijhouden.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:13 schreef zjroentje het volgende:
Moest ik gisteren ¤32.30 pinnen in het snookercentrum, had die kerel ¤321.30 op z'n apparaatje ingetikt. Kwam er ook pas achter toen ik op OK drukte. Verbazingwekkend genoeg had ik ook nog zoveel knaken op m'n rekening, en loop ik nu met ¤289 euro cash op zak. Hij had uiteindelijk nog 4 euro in z'n kassa ...
3 maal 3 is neeheege...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:32 schreef mitt het volgende:
[..]
Dat zou wel raar zijn ja, want ik heb het pasgeleden uitgelegd alleen ging het toen over blauwe.quote:
Volgens mij stuit hij op iets hards, want hij gaat er niet echt dieper in!quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:15 schreef zjroentje het volgende:
Je komt nog eens wat tegen op het web, als je voor je studie bezig bent.
[afbeelding]
oppassen met die snookergasten, onbetrouwbaarquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:13 schreef zjroentje het volgende:
Moest ik gisteren ¤32.30 pinnen in het snookercentrum, had die kerel ¤321.30 op z'n apparaatje ingetikt. Kwam er ook pas achter toen ik op OK drukte. Verbazingwekkend genoeg had ik ook nog zoveel knaken op m'n rekening, en loop ik nu met ¤289 euro cash op zak. Hij had uiteindelijk nog 4 euro in z'n kassa ...
Tenniskantine taferelen. Zo bezopen zijn dat je een kwartier naar je portemonnee hebt gezocht en dan 3 euro moeten afrekenen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:05 schreef zjroentje het volgende:
Haagse Bert is normaliter volkomen betrouwbaar.![]()
Alleen was het nu zo'n jonge gast, die er bijna nooit is. Het leukste is nog de oude knakker van de toko, die vergeet bijna alles op de rekening te zetten. We love Koos.
Bij mij kan dat niet... ik heb nooit genoeg om 20 euro teveel te betalen!quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:07 schreef mitt het volgende:
Wij hebben er eentje lopen die altijd met geld loopt te sjoemelen.
Geeft ie 20 euro te weinig terug ofzo
Koos ook, maar dan is ons voordeel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:07 schreef mitt het volgende:
Wij hebben er eentje lopen die altijd met geld loopt te sjoemelen.
Geeft ie 20 euro te weinig terug ofzo
Ik was graag nog een paar uur blijiven tukken.quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:50 schreef zjroentje het volgende:
Tentamens pas over 3 weken ofzo. En half tien is echt niet vroeg hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |