Ik denk dat hij zich prima vermaakt met die heuvels daarquote:Op zondag 21 mei 2006 14:03 schreef Brahimov het volgende:
Goede TT!![]()
Hoe zou het met Wombcat in de Vogezen gaan?
aha wat voor een scouting? land/zee?quote:Op zondag 21 mei 2006 14:05 schreef Remzz het volgende:
Zooo ben er ook weer, weekendje weggeweest met de Scouting
Mja, maar wel nat en koudquote:Op zondag 21 mei 2006 14:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich prima vermaakt met die heuevels daar
Shit, is het weekend al voorbij? Dan moet ik naar m'n werk...quote:Op zondag 21 mei 2006 14:05 schreef Remzz het volgende:
Zooo ben er ook weer, weekendje weggeweest met de Scouting
quote:Op zondag 21 mei 2006 14:01 schreef snellejelle het volgende:
ik heb beslag weten te leggen op een foto van de fiets van Wombcat
ohja, je hebt toch ook de Zeeverkenners? Of bestaat dat niet meer?quote:Op zondag 21 mei 2006 14:06 schreef snellejelle het volgende:
aha wat voor een scouting? land/zee?
en je goed vermaakt?
ik was vroeger een zevenkennerquote:Op zondag 21 mei 2006 14:19 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ohja, je hebt toch ook de Zeeverkenners? Of bestaat dat niet meer?
Vroeger dacht ik altijd dat het de Zeven-kenners waren. Dat die 7 belangrijke dingen kenden voor in het bos of op zee ofzo (1.knoop leggen, 2. etc)
niet al te mooi weer lijkt mij wel lekker bij het fietsen. zolang het maar niet regentquote:Op zondag 21 mei 2006 14:22 schreef Brahimov het volgende:
Echt lekker weer heeft Wombcat niet, zo te zien
http://www.smiba.fr/webcam-ballon-alsace.html
Digitale TV?quote:Op zondag 21 mei 2006 14:36 schreef maril het volgende:
Weet iemand van jullie dat? ik ben aan het kijken naar tv en tegelijk naar langs de lijn aan het luisteren en dat loopt dus niet samen, want tijdens het strafballen , had de spelelster bij langs de lijn al 10 sec van te voren gescoord dan dat ik op tv zie.
Nee, ik heb geen digitale tv of bedoelde je dat niet?quote:
Ja, want bij digiTV loopt het signaal - soms- seconden achter bij analoge TV. Maar radio en tv lopen wel vaker niet synchroon. 10 seconden is wel erg veel, echter...quote:Op zondag 21 mei 2006 14:47 schreef maril het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen digitale tv of bedoelde je dat niet?
moet je eens radio 1, of welke zender dan ook, via internet proberen te luisteren.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:14 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ja, want bij digiTV loopt het signaal - soms- seconden achter bij analoge TV. Maar radio en tv lopen wel vaker niet synchroon. 10 seconden is wel erg veel, echter...
Misschien is 10 sec ook wat overdreven van mij .quote:Op zondag 21 mei 2006 15:14 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ja, want bij digiTV loopt het signaal - soms- seconden achter bij analoge TV. Maar radio en tv lopen wel vaker niet synchroon. 10 seconden is wel erg veel, echter...
Wombcat fietst ook, in de Vogezen nog wel...quote:Op zondag 21 mei 2006 19:39 schreef komrad het volgende:
nee, klote weer en morgen heel de dag reizen
morgen naar ergens voorbij haarlem,quote:Op zondag 21 mei 2006 19:39 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Wombcat fietst ook, in de Vogezen nog wel...
waarheen reis je?
nog voortgang in het zoeken van een leuke baanquote:Op zondag 21 mei 2006 19:45 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hoi favoriete fok!keralles gaat z'n gangetje hier
neeuh, RG zal tussen de belgische dames en de russinnen gaanquote:Op zondag 21 mei 2006 19:48 schreef Brahimov het volgende:
Hingis heeft haar eerste toernooi sinds d'r comeback gewonnen. Rome nog wel. Kanshebster voor Roland Garros?
Uiteraardquote:Op zondag 21 mei 2006 20:18 schreef Bruce117 het volgende:
hé, jullie ook hier
Geen Hénin s.v.p.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:06 schreef komrad het volgende:
[..]
neeuh, RG zal tussen de belgische dames en de russinnen gaan
er is een groot verschil tussen wie ik denk dat er wint en wie ik wil dat er wintquote:
Net als met Nadal en Federer?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:24 schreef komrad het volgende:
[..]
er is een groot verschil tussen wie ik denk dat er wint en wie ik wil dat er wint
dan ben ik altijd voor federer en die wint (behalve op gravel) meestal ookquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:26 schreef komrad het volgende:
[..]
dan ben ik altijd voor federer en die wint (behalve op gravel) meestal ook
federer is gewoon een held. Zo extreem goed.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:26 schreef komrad het volgende:
[..]
dan ben ik altijd voor federer en die wint (behalve op gravel) meestal ook
Hopelijk is het warm en droogquote:Op zondag 21 mei 2006 20:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
federer is gewoon een held. Zo extreem goed.
Alleen op dat verrekte gemalen baksteen lukt het net niet.
Alhoewel hij daar ook gewoon goed is, is Nadal toch net een tandje beter.
Als het warm en droog is in Parijs dan is de kans op goed weer hier ook een stuk groter, dus doe maar.quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als het warm en droog is in Parijs dan is de kans op goed weer hier ook een stuk groter, dus doe maar.
Ook al is parijs ver
Volgens mij heeft Arcee zich nergens mee bemoeid, en volgens mij is het topic nog steeds geslotenquote:Op zondag 21 mei 2006 20:35 schreef komrad het volgende:
Bruce, is het eigenlijk nog goedgekomen tussen de GAM mods en de statsmakers (jij en arcee)
Mens erger je nietquote:Op zondag 21 mei 2006 21:00 schreef komrad het volgende:
welk themaforum??
trouwens Jelle, ullrich op 3 op de kronplatz, geloof je dat zelf?
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:58 schreef snellejelle het volgende:
hallo!
Ben je een paar uurtjes weg is er zomaar een nieuw themaforum
Het was inderdaad opvallend rustig, maar nu snap ik waaromquote:Op zondag 21 mei 2006 20:58 schreef snellejelle het volgende:
hallo!
Ben je een paar uurtjes weg is er zomaar een nieuw themaforum
Der Jan moet dat gaan lopen, als het ff tegenzitquote:Op zondag 21 mei 2006 21:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Mens erger je niet
ach wie weet. het kan nooit kwaad een verrassende naam te voorspellen
ik denk wel dat je gelijk hebt maar we zullen het woensdag zienquote:Op zondag 21 mei 2006 21:12 schreef komrad het volgende:
Jan bij een klimtijdrit met een gelijkmatig percentage van 4-5% dat geloof ik nog
maar op de kronplats met stukken >20% no way
woensdag vrij, dus lekker kijkenquote:Op zondag 21 mei 2006 21:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk wel dat je gelijk hebt maar we zullen het woensdag zien
Ben je niet meer te verleiden tot een post vandaagquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:47 schreef snellejelle het volgende:
topic idee voor jou TV
Voorspel wie de volgende post post. #91
Echt een compleet belachelijk topicquote:Op zondag 21 mei 2006 21:47 schreef snellejelle het volgende:
topic idee voor jou TV
Voorspel wie de volgende post post. #91
vertel het eensquote:Op zondag 21 mei 2006 22:03 schreef Remzz het volgende:
Ik kan je nu al vertellen wie de topposter daar word
dat ook. Ik zag jou en dook meteen de keuken in om wat in elkaar te flansenquote:Op zondag 21 mei 2006 22:13 schreef komrad het volgende:
ik dacht dat je hapjes voor me aan het maken was
mooi zo, nu nog even irgendwo gaan zoekenquote:Op zondag 21 mei 2006 22:14 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat ook. Ik zag jou en dook meteen de keuken in om wat in elkaar te flansen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |