In welke taal is het?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:16 schreef Justsa00 het volgende:
Hallo, ik zoek een franstalig liedje over een zwerver in frankrijk.
bij voorbaat dank.
edit: de zwerver is in Parijs en het liedje wordt door een rapper gezongen gerapt.

Lees die quote nog eens goed?quote:

www.pandora.comquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:52 schreef crossover het volgende:
Wie kent er die site waar je een artiest invult en dan komen er een boel andere artiesten tevoorschijn die ook in de zelfde stijl muziek maken?
(Niet last.fm)

Dat is niet echt wat ik bedoel, ik kan er ook geen andere bands mee vinden..quote:

Song For Whoeverquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:10 schreef Dandilion het volgende:
ik zoek een nummer van de band " the house martins", die later "beautyful south" zijn gaan heten.
ze komen uit engeland, in de jaren 80 waren ze bekend.
ze zijn bekend met het nummer happy hour en caravan of love,
een regel uit het liedje gaat : i love you from the bottom of my pencil case
bedankt!

Als je in dat 'blauwe schermpje' (wat eerst laad) je artiest of nummer invoert, en dan ff wacht (hij moet sowieso eerst inladen) dan krijg je allerlei artiesten die ongv t zelfde maken qua stijl.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat is niet echt wat ik bedoel, ik kan er ook geen andere bands mee vinden..
Met die site die ik bedoel kreeg je echt zo'n brainstorm effect met allemaal streepjes die naar bolletjes leiden en hoe groter dat bolletje hoe dichter de band er in de buurt kwam.

Fedde La Grand- Hands up For Detroitquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:32 schreef Dandilion het volgende:
dank je
inmiddels al zelf gevonden!
met het uitgaan hoor ik reglematig een leuk dansnummertje voorbij komen met detroit erin, stevige beats. wie weet wie dit zijn en de titel? bedankt!

Ik heb die artiesten die jij daar noemt niet gezien in dat scherm. Ik krijg alleen een station genaamd naar de band waarop ik zocht en dan kan ik een nummer luisteren..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:33 schreef Koepert het volgende:
[..]
Als je in dat 'blauwe schermpje' (wat eerst laad) je artiest of nummer invoert, en dan ff wacht (hij moet sowieso eerst inladen) dan krijg je allerlei artiesten die ongv t zelfde maken qua stijl.
K heb t even voor je geprobeerd met Pennywise (gezien je avatar)
- Bad Religion
- NOFX
- DEK (Don't Even Know)
Dat zijn inderdaad bandjes die een vergelijkbare muziekstijl aanhouden, maar idd ze zoeken wel op nummers die op andere nummers van andere bands lijken en niet echt dat brainstorm-effect

Ja en dan kun je op volgende klikken (rechtsboven in t blauwe vak) en dan krijg je andere nummers in vergelijkbare stijl van andere bands. (ja of het is zo'n alternatief bandje dat Pandora t niet kent, maar dat is mij nog niet gebeurd)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb die artiesten die jij daar noemt niet gezien in dat scherm. Ik krijg alleen een station genaamd naar de band waarop ik zocht en dan kan ik een nummer luisteren..

Cleopatra? => http://en.wikipedia.org/wiki/Cleopatra_(band)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:22 schreef BlueCurl het volgende:
Er is een nummer met drie (donkere) zusjes... ten tijde ook van 3T die twee hit nummers gemaakt hebben... zo ongeveer tussen de 10 en 14 schat ik ze...
ik kan me in de clip herinneren dat ze op een bed sprongen en dat je dan de benede buurvrouw ook dingen zag dreunen enzo.
maar ik heb geen idee meer hoe ze heten en ben er ff naar opzoek...

dat klopt tnxquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:36 schreef Mark het volgende:
[..]
Cleopatra? => http://en.wikipedia.org/wiki/Cleopatra_(band)

aha de filmtitel is helderquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:08 schreef Barbaaf het volgende:
Hier vroeg ik om een nummer, ondertussen heb ik een stukje gecaptured:
s_of_us.wav 4,8 MB
s_of_us.rar 3,4 MB
Dus als iemand zou willen luisteren![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |