Hij vindt 'm nietquote:Op zondag 21 mei 2006 20:25 schreef DJqbl5 het volgende:
In dit liedje op 2:40 hoe heet dat nummer?
http://rapidshare.de/file(...)occer_Song_.mp3.html
alvast bedankt
quote:404 Not Found
Misirlou - Pulp Fiction ?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:55 schreef Orealo het volgende:
Ik zoek een liedje van pulp fiction, je bij de intro krijgt
Ik kan wel wat sound tracks vinden, maar ik kan daar niet echt uit opmaken welk nummer het is, en van wie.
"Miserlou" van Dick Dale , bedoel je die?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:55 schreef Orealo het volgende:
Ik zoek een liedje van pulp fiction, je bij de intro krijgt
Ik kan wel wat sound tracks vinden, maar ik kan daar niet echt uit opmaken welk nummer het is, en van wie.
Ik weet niet hoe het nummer heet, maar dat filmpje...quote:Op zondag 21 mei 2006 12:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Niemand?quote:Op zondag 21 mei 2006 15:51 schreef JeroenV het volgende:
Ik zoek ook een dance-nummer. Komt een tekst als dit in voor:
'Through the wind and the rain become friends once again'.
Sander Kleinenberg draaide hem gisteren op Emporium.
quote:Op zondag 21 mei 2006 14:46 schreef Parvus het volgende:
Ik zoek een nieuw nummer van R Kelly, met een soort bel erin en een aanstekelijk deuntje hehe
Ja, dat is hem.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:29 schreef Mark het volgende:
Wilde gok op Jordy - Dur dur d'etre bebe
En dan heb je ook nog 2 Brothers on the 4th Floor - Living in cyberspace wat hetzelfde melodietje gebruikte....quote:Op maandag 22 mei 2006 08:45 schreef alvave het volgende:
Hoi ik zoek een remix van trans-x - living on video of pakito - living on video .. een van beide.
De remix is al jaren oude en begint met het opzetten van een internet inbelverbinding... Ik vind die andere nummers maar nix, maar die remix was wel vet...
Ja das umquote:Op maandag 22 mei 2006 11:38 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog 2 Brothers on the 4th Floor - Living in cyberspace wat hetzelfde melodietje gebruikte....![]()
dat moet Scooter zijn defquote:ander liedje dat ik zoek melodie weet ik niet meer precies. Maar is een dj die hele tijd door heen schreeuwd, place to the place London. place to the place to the place to the place london.
(ofjah dat is wat ik er in hoor) is meer een soort techno plaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |