Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
quote:Op zondag 21 mei 2006 01:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Weet iemand hoe het nummer uit dit videoclipje heet ?
http://www.break.com/index/brokenfoot3.html
excuses btw als het onder warez-vraag valt, maargoed. Kan het altijd proberenquote:Op zondag 21 mei 2006 13:51 schreef godard_k het volgende:
Ik vorige topic had iki de vraag als staan maar geen antwoord dus nog een keer!
Ik heb het nummer put your hands up for detroit van Fedde le Grand "gedownload" van Limewire.
Deze duurde 6 minuut 6 en er komt een ander nummer achteraan.
Deze is NOGAL fijn.
Deze MOET IK de naam van hebben.
Dus als iemand me kan helpen. Thanks
Okee is goedquote:Op zondag 21 mei 2006 13:30 schreef Summoner het volgende:
Ik heb de titel voor de duidelijkheid maar even aangepast, zodat ook de noobs snel zien waar het voor is.
Ik heb inmiddels de versie gevonden die je bedoelt.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:51 schreef godard_k het volgende:
Ik vorige topic had iki de vraag als staan maar geen antwoord dus nog een keer!
Ik heb het nummer put your hands up for detroit van Fedde le Grand "gedownload" van Limewire.
Deze duurde 6 minuut 6 en er komt een ander nummer achteraan.
Deze is NOGAL fijn.
Deze MOET IK de naam van hebben.
Dus als iemand me kan helpen. Thanks
topquote:Op zondag 21 mei 2006 14:37 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels de versie gevonden die je bedoelt.
Dat nummer dat daarna komt is
Bodyrox - Yeah Yeah (D Ramirez Remix)
Dat doet maarquote:
Pakito - Living On Videoquote:Op zondag 21 mei 2006 16:11 schreef linuxje het volgende:
ik zoek een nummer dat wel af en toe op de radio gedraaid wordt
als je gaat naar http://googleidol.com/bsides/index.htm
en dan klikt op Hans Mittermaier hoor je af en toe dat melodietje wel. het is iig niet zoals daar bovenstaat: leben im cyberspace van trans x
wie o wie helpt mij?
Oorspronkelijke titel: You're the voicequote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet uit de nieuwste Coca Cola reclame? Bedankt!
quote:Ik zoek het nummer van de opel astra reclame...
Misschien kun je hier iets terugvinden..quote:Op zondag 21 mei 2006 18:27 schreef Caramelo het volgende:
Ik zoek het nummer dat gister rond een uur of half 9 werd gedraaid op Slam!Fm..
Iets met Dacing Don't Stop erin ofzo.. De naam werd wel ff gezegt, maar kan nix vinden..![]()
Rank 1 met Sensation Anthem 2003!quote:Op zondag 21 mei 2006 17:32 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Ik zoek trance nummer, al een tijdje oud met een meisje wat dan in een stuk steeds zegt "I feeeeel the beauty inside".
Het doet me dus denken aan een lied van een andere zangeres van jaren geleden, maar ik weet niet welke. Iemand enig idee?!quote:And why can't you just hold me
And how come it is so hard
And do you like to se me broken
And why do I still care
still care
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |