abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 mei 2006 @ 16:34:51 #151
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_38127500
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 15:42 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Ik wil niet graag een order krijgen van mijn baas om onzinnige boetes uit te schrijven.
Ja? en? dat was niet de strekking van mn opmerking geloof ik...
http://www.politie-werving.nl/

Succes
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 23 mei 2006 @ 16:49:54 #152
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38128104
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 13:31 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Daar hebben we volgens mij een andere instantie voor?
De ambulance, die heeft er wel een rijopleiding voor gevolgd.

Maargoed..
Wil best met je meegaan dat de boete beetje kansloos is.
ambulance kan niet altijd evensnel ter plekke zijn. als de ambulance er 10 minuten over doet en de huisarts die dichterbij woont het met 5 minuten kan redden dan kan dat al levens sparen.

rijopleiding... val toch dood man. als je kijkt naar die heldenprogramma's als blik op de weg of wegmisbruikers zie je ze zelf ook vaak nog klungelig of gevaarlijk rijden om maar die boete te kunnen uitschrijven
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
pi_38128290
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:49 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

ambulance kan niet altijd evensnel ter plekke zijn. als de ambulance er 10 minuten over doet en de huisarts die dichterbij woont het met 5 minuten kan redden dan kan dat al levens sparen.

rijopleiding... val toch dood man. als je kijkt naar die heldenprogramma's als blik op de weg of wegmisbruikers zie je ze zelf ook vaak nog klungelig of gevaarlijk rijden om maar die boete te kunnen uitschrijven
Praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 17:17:34 #154
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_38129077
Ik heb vandaag eens een keer een vriendelijke agent.
Gewoon normaal groeten, ik droeg mijn gordel niet en ik kreeg er ook een boete voor, terecht ook.
Maar deze agent deed gewoon rustig kalm, ik hoefde niet uit te stappen, geen argwaan en totaal geen intimidatie.
Hulde voor deze agent, ook al ben ik nu 75 Euro lichter.
Waren ze allemaal maar zo.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:01:02 #155
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_38130564
Soms is een boete inderdaad rechtvaardig, en als ze dan gewoon je netjes te woord staan dan moet er geen probleem zijn. Maar sommige agenten kicken er gewoon op om bonnetjes uit te schrijven, wat voor kleine overtreding je ook maakt.

En normaal communiceren is dan volledig uit de boze bij sommige.
World Wrestling Entertainment
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:02:12 #156
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38130611
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 17:17 schreef MrSASO het volgende:

Maar deze agent deed gewoon rustig kalm, ik hoefde niet uit te stappen, geen argwaan en totaal geen intimidatie.
Ik zorg dat ik uit de auto ben voordat zij het zijn.

Bij je andere portier half in je auto komen zitten of op je neerkijken terwijl jij in je autootje zit vind ik niks.

Kijk liever zelf op ze neer.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:03:19 #157
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_38130649
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:02 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Ik zorg dat ik uit de auto ben voordat zij het zijn.

Bij je andere portier half in je auto komen zitten of op je neerkijken terwijl jij in je autootje zit vind ik niks.

Kijk liever zelf op ze neer.
Bij mij denken ze dan dat ik iets te verbergen heb, dat betekent direct weer auto doorzoeken en intimidatie.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:08:01 #158
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_38130773
De politie is en blijft je grootste vriend
World Wrestling Entertainment
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:08:27 #159
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38130790
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:03 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Bij mij denken ze dan dat ik iets te verbergen heb, dat betekent direct weer auto doorzoeken en intimidatie.
Ik hou d'r juist wel van ze te irriteren. Daarom doe ik t ook.
pi_38130859
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:01 schreef MeneerMuis het volgende:
Soms is een boete inderdaad rechtvaardig, en als ze dan gewoon je netjes te woord staan dan moet er geen probleem zijn. Maar sommige agenten kicken er gewoon op om bonnetjes uit te schrijven, wat voor kleine overtreding je ook maakt.

En normaal communiceren is dan volledig uit de boze bij sommige.
Het verbaast me nogal dat je dit denkt..
Ik weet uit mijn ervaring dat er vrijwel geen enkele agent is die er daadwerkelijk voldoening uithaalt om een bekeuring uit te schrijven..
Ik vind het zelf een ´noodzakelijk kwaad´.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:12:16 #161
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_38130919
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:08 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Ik hou d'r juist wel van ze te irriteren. Daarom doe ik t ook.
Maar 9 van de 10 keer irriteren hun mij veel harder.
Ik vind het voor schandaal staan dat ik met de politie in de berm sta te discussieren en heel mijn wagen laat doorzoeken.
Sorry maar daar pas ik voor, geef maar mijn boete en weg ben ik.
pi_38130984
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:03 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Serieus?
Niet bepaald netjes.
Er is wel een grond nodig om dat te doen..

Even een vraagje tussendoor aan jou MrSASO.. niet lullig bedoeld maar ben jij Marokkaans oid,?
Dit omdat jij het schijnbaar vaker meemaakt dat ze denken dat je wat te verbergen hebt..
Ik weet dat die dit soort dingen nu eenmaal vaker moeten ondergaan..
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:15:36 #163
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_38131030
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:14 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Serieus?
Niet bepaald netjes.
Er is wel een grond nodig om dat te doen..

Even een vraagje tussendoor aan jou MrSASO.. niet lullig bedoeld maar ben jij Marokkaans oid,?
Dit omdat jij het schijnbaar vaker meemaakt dat ze denken dat je wat te verbergen hebt..
Ik weet dat die dit soort dingen nu eenmaal vaker moeten ondergaan..
Ben geen Marokkaan maar ik ben wel gekleurd.
pi_38131129
Dat verklaart spijtig genoeg wel iets..
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:30:50 #165
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_38131549
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:18 schreef kevin85 het volgende:
Dat verklaart spijtig genoeg wel iets..
Maar hoe reageren jou allochtone collega`s erop, en hoe gaan ze ermee om??
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:38:21 #166
147928 Goed_Gek
pi_38131772
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:55 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt.
leg je nader uit.
volgensmij moet een ambulance overal in nederland binnen 15 (13) minuten ter plekke kunnen zijn.
als de huisarts een paar straten verderop woont is die dus als sneller.
als een arts dan ff flink gast moet dat gewoon kunnen.

als je goed oplet bij programma's van koo spee zie je politie zelf ook vaak genoeg fouten maken, lijpe manouvres uithalen of bijna mensen de dood in jagen om maar ff een boete te kunnen uitschrijven.

hebben we het nog niet eens over het blijven achtervolgen van overtreders in de hoop dat ze een nog grotere boete kunnen uitdelen
pi_38132251
Een huisarts heeft vast ook spoedgevallen en doorrijden hebben we allemaal geleerd tijdens onze vakanties in Duitsland en Frankrijk. Laten we begrip voor elkaars rijstijl hebben in plaats van alles te reguleren.

Een ambulance moet officieel binnen 15 (?) minuten ter plaatse zijn, maar dankzij 30/60 km zones, drempels, flitspalen, doseerinstallaties etc. lukt dat natuurlijk niet meer.
pi_38133571
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:30 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Maar hoe reageren jou allochtone collega`s erop, en hoe gaan ze ermee om??
Op het feit dat dit bij allochtonen gebeurd?
Of over het feit dat deze vooroordelen bestaan?
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:30:59 #169
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_38133644
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:29 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Op het feit dat dit bij allochtonen gebeurd?
Of over het feit dat deze vooroordelen bestaan?
Op beide.
pi_38133712
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:38 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

leg je nader uit.
volgensmij moet een ambulance overal in nederland binnen 15 (13) minuten ter plekke kunnen zijn.
als de huisarts een paar straten verderop woont is die dus als sneller.
als een arts dan ff flink gast moet dat gewoon kunnen.

als je goed oplet bij programma's van koo spee zie je politie zelf ook vaak genoeg fouten maken, lijpe manouvres uithalen of bijna mensen de dood in jagen om maar ff een boete te kunnen uitschrijven.

hebben we het nog niet eens over het blijven achtervolgen van overtreders in de hoop dat ze een nog grotere boete kunnen uitdelen
De rijopleiding die de politie volgt om op zulke onopvallende en opvallende auto's (lees volvo's) te mogen rijden is heel erg pittig, dit onderschat je.
Die gasten kunnen doorgaans echt heel erg goed rijden.

En over dat achtervolgen..
Om een goede waarneming te kunnen krijgen over iemands rijgedrag (je wilt tenslotte de excessen hebben) is het af en toe van belang dat je er wat langer achter blijft zitten.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:34:06 #171
138448 PeZu
Suspended animation
pi_38133776
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:32 schreef kevin85 het volgende:

[..]

De rijopleiding die de politie volgt om op zulke onopvallende en opvallende auto's (lees volvo's) te mogen rijden is heel erg pittig, dit onderschat je.

Om een goede waarneming te kunnen krijgen over iemands rijgedrag (je wilt tenslotte de excessen hebben) is het af en toe van belang dat je er wat langer achter blijft zitten.
erg goed jah

vandaar dat ze altijd meteen opvallen en opjagen
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_38133825
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:34 schreef PeZu het volgende:

[..]

erg goed jah

vandaar dat ze altijd meteen opvallen en opjagen
Lekker nuttige bijdrage
  dinsdag 23 mei 2006 @ 20:17:11 #173
147928 Goed_Gek
pi_38135549
quote:

[..]

daarom maken ze zeker nog zoveel fouten of hitsen mensen op zodat ze zelf gevaarlijke situaties creeren.
pi_38135705
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 20:17 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

daarom maken ze zeker nog zoveel fouten of hitsen mensen op zodat ze zelf gevaarlijke situaties creeren.
Wist je al dat het televisie was..
Daar wordt alles moooier/spannender gemaakt dan het werkelijk was..

Overigens heb ik een dusdanig voorbeeld dat jij schetst nog nooit gezien..
pi_38135709
Heel goed dat ze de excessen willen aanpakken.

Dan ben ik wel benieuwd als je 's nachts, op een verlaten weg, 5 tot 10 km/h te snel rijdt. Feitelijk ben je dan ook een exces, wat mogelijk de boetes (staandehoudingen) voor kleine overtredingen verklaart. Ik dacht zelfs dat de politie dan verplicht is te verbaliseren, aangezien de omstandigheden het op dat moment toelaten.
pi_38139220
quote:
Op zondag 21 mei 2006 06:20 schreef MrSASO het volgende:
De politie is je beste vriend
met zulke vrienden heb ik geen vijanden nodig,
pi_38144195
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 20:21 schreef hisham_abbas het volgende:
Heel goed dat ze de excessen willen aanpakken.

Dan ben ik wel benieuwd als je 's nachts, op een verlaten weg, 5 tot 10 km/h te snel rijdt. Feitelijk ben je dan ook een exces, wat mogelijk de boetes (staandehoudingen) voor kleine overtredingen verklaart. Ik dacht zelfs dat de politie dan verplicht is te verbaliseren, aangezien de omstandigheden het op dat moment toelaten.
´s nachts houd je je in de reguliere noodhulp in Amsterdam sowieso niet met verkeer bezig.
Of het moet echt iemand zijn die met 110 door een woonwijk jekkert.

Dus om antwoord op jouw vraag te geven, nee, diegene mag lekker doorrijden.
Ik wil boeven vangen, geen bonnen schrijven, en al helemaal niet voor kleine snelheidsovertredingen.
En we zijn overigens nooit verplicht om te verbaliseren, iedere agent heeft discretionaire bevoegdheid en bepaalt zelf of er wel of niet wordt geschreven.
  FOK!Fotograaf woensdag 24 mei 2006 @ 00:06:01 #178
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_38145732
uit interesse een TVP
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_38475666
Het is weer zover hoor, weer zo'n boete waarvan je denkt; hoe verzinnen ze het
Ik heb een dus net een acceptgiro van 50 euro in de bus gekregen voor het negeren van rijrichtingsbord D 6, verplichte rijrichtingen:

http://images.google.com/images?svnum=10&hl=nl&lr=&q=verkeersbord+D6&btnG=Zoeken

En ik kan me dus echt niet meer herinneren dat ik naar links ben gegaan, maar ik probeer me te verplaatsen in die agentjes, stelletje miereneukers...
pi_38476295
Ik had het vandaag nog met iemand die er verstand van heeft over de politie. Daar die persoon daar zelf ook werkt, gaf hij de opmerking m.b.t. de quota (geen quote, want ik vertaal zijn woorden in de mijne):

de minister draagt het politiekorps op om een quotum te hanteren. Wanneer dit beleid wordt nagestreeft, wordt de agent erop aangekeken. Wanneer de quota ter discussie staat, is dit eerder een politieke discussie. Toch staat de agent centraal.
  zondag 4 juni 2006 @ 02:11:41 #181
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_38520689
quote:

[..]

rot op man
zat te kijken op blik op de weg.
zit een agent gewoon te geilen dat de man steets harder gaat rijden en zegt gewoon even wachten met afdrukken .
Zodat hij harder rijd en zijn rijbewijs kwijd is.

Nee politie mag van mij aan mijn lul zuigen .
Ze kunnen zelf niet eens fatsoenlijk rijden .
Snij mensen af op de snelweg.
Ben zelf ook een paarkeer afgesneden.
Of ze halen je in en trappen even lekker op de rem.
Laaste had ik een motor agent bijna op mijn voor kant van mijn auto liggen omdat die zo nodig op de fiets pad moet rijden door een rode stoplicht. (geen siren en geen lampen aan)

Persoonlijk besluit is
de volgende keer douw ik mijn auto gewoon door en liggen ze er maar onder.

de politie dient de wet maar is niet de wet.
De politie is altijd verplicht om de lampen en de siren te gebruiken als door rood of fietspad te geen gebruiken .

Bij stil achtervolging moeten ze de zwaailampen aan hebben maar ben ik niet verplicht om voorrang te geven.

Anderen verhaal
Een vriend van me is politie agent geworden en is gewoon een lul geworden.
Gaat mij vertellen dat ik niet te hard moet rijden en enzz
Ik vertelde hem dat ik wel een met me wagen 180klm per uur had gereden achter een honda aan te jagen om dat die gek een stel ouwe mensen bijna van de weg ramde.

Dus zijn antwoord was dat ik niet harde mag dan 80klm per uur op die weg en dat ik fout was en dat ik beter had moeten weten en enzz

Terwijl die sukkel zelf met zijn prive auto 150kl per uur rijd in de stad.

Nee de politie moet eens zelf naar hun eigen gedrag bekijken.

Laten ze mij autoversteker zoeken of de dader die mijn wagen in heeft getrapt .
dan zijn ze nog eens nuttige
pi_38524552
quote:
Op zondag 4 juni 2006 02:11 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

rot op man
zat te kijken op blik op de weg.
zit een agent gewoon te geilen dat de man steets harder gaat rijden en zegt gewoon even wachten met afdrukken .
Zodat hij harder rijd en zijn rijbewijs kwijd is.
En het komt niet in je op dat die vent ook gewoon NIET nog harder had kunnen gaan rijden?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_38524848
quote:
Op zondag 4 juni 2006 11:48 schreef Seneca het volgende:

[..]

En het komt niet in je op dat die vent ook gewoon NIET nog harder had kunnen gaan rijden?
Had gekunt, andersom werkt het bij die rukkers alleen niet, als je 500 meter te hard rijd en vervolgens de 3 km daarna netjes pakken ze je alsnog. Spijtig detail is dat ze zelf vooraan bij het stoplicht stonden en hem zelf doortrokken tot de 110 op een 80 km weg, maar ja dat mogen ze he
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_38524889
quote:
Op zondag 4 juni 2006 12:02 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Had gekunt, andersom werkt het bij die rukkers alleen niet, als je 500 meter te hard rijd en vervolgens de 3 km daarna netjes pakken ze je alsnog. Spijtig detail is dat ze zelf vooraan bij het stoplicht stonden en hem zelf doortrokken tot de 110 op een 80 km weg, maar ja dat mogen ze he
Ja, dat mogen ze. Overigens kunnen ze je niet pakken als je 500 meter te hard rijdt. Allereerst is 500 meter een afstand, geen snelheid, en daarnaast heb je altijd nog je correctie bij je snelheidsmeting die eraf gehaald wordt, en die is altijd hoger dan 0.5km/h.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  zondag 4 juni 2006 @ 12:05:10 #185
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_38524916
net goed, die turken moeten hard aangepakt worden
  zondag 4 juni 2006 @ 12:11:40 #186
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_38525053
Inderdaad belachelijk dat ze daarvoor geschreven hebben......
Wat zijn we aan het doen ???
pi_38526113
quote:
Op zondag 4 juni 2006 12:04 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ja, dat mogen ze. Overigens kunnen ze je niet pakken als je 500 meter te hard rijdt. Allereerst is 500 meter een afstand, geen snelheid, en daarnaast heb je altijd nog je correctie bij je snelheidsmeting die eraf gehaald wordt, en die is altijd hoger dan 0.5km/h.
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  dinsdag 6 juni 2006 @ 18:02:21 #188
145695 Zuen
E-Thug
pi_38597664
Kanker klabak geeft me 50 euro boete voor door rood rijden met mijn fiets, terwijl ik door oranje reed. Echt een nerd. Maar ik ben in beroep gegaan!! Trouwens is een boete van 50 euro niet te hoog voor door rood fietsen, en die sukkel heeft ook nog eens verkeerde plaatsnaam opgegeven en ook nog een half verkeerd adres
zakelijk
  dinsdag 6 juni 2006 @ 19:06:20 #189
131668 welkominspace
verleden tijd
pi_38599998
ik heb een paar dagen onterecht vastgezeten en ik kreeg niet eens excuses o.i.d.
sterker nog ik werd compleet verrot gescholden door die kanker hulpofficier van justitie
en dan tijdens de verhoren werd ik bijna gedwongen om iets te bekennen wat ik niet gedaan had.
die kut smeris was er zooooo zeker van dat ik het had gedaan dat hij gewoon tegen me begon te scheeuwen van : WE WETEN DAT JE HET HEBT GEDAAN DUS MET ONTKENNEN KOM JE ALLEEN MAAR VERDER IN DE PROBLEMEN.
kanker juten
niet meer
  dinsdag 6 juni 2006 @ 19:09:23 #190
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_38600133
wat heb je gedaan dan??
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
pi_38600184
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:09 schreef Eltonno het volgende:
wat heb je gedaan dan??
niks, dat zegtie toch
  dinsdag 6 juni 2006 @ 19:15:13 #192
44159 Viviann
ik ben vivian
pi_38600406
ik kreeg een keer een boette omdat me fiets niet goed was. me lamp was stuk en die agent deed echt moeillijk en zeuren enzo. ik snapte nie waarom die zo moeilijk deed want het was toch donker dus niemand kon me zien maarja.

hij kon niet eens goed nederlands want hij zei dat ik geen licht was maar hijn bedoeldde naturlijk dat ik geen licht [b]had[b]. sukel
im a super-girl
  dinsdag 6 juni 2006 @ 19:25:50 #193
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_38600747
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:15 schreef Viviann het volgende:
ik kreeg een keer een boette omdat me fiets niet goed was. me lamp was stuk en die agent deed echt moeillijk en zeuren enzo. ik snapte nie waarom die zo moeilijk deed want het was toch donker dus niemand kon me zien maarja.
Ik dus ook niet en had je dan dus boven op mijn motorkap gehad. Dus zo onzinnig is dat dus niet
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 6 juni 2006 @ 19:26:14 #194
131668 welkominspace
verleden tijd
pi_38600769
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:09 schreef Eltonno het volgende:
wat heb je gedaan dan??
wat het ook (niet) was het was niet zo erg dat ze me met 5 vijf!!!! man moesten inrekennen en inverzekering stellen
niet meer
pi_38601778
Hoe is het eigenlijk met die 1-benige motoragent
pi_38602272
Politie
Talpa
Deltion
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')