Ja? en? dat was niet de strekking van mn opmerking geloof ik...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:42 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik wil niet graag een order krijgen van mijn baas om onzinnige boetes uit te schrijven.
ambulance kan niet altijd evensnel ter plekke zijn. als de ambulance er 10 minuten over doet en de huisarts die dichterbij woont het met 5 minuten kan redden dan kan dat al levens sparen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:31 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Daar hebben we volgens mij een andere instantie voor?
De ambulance, die heeft er wel een rijopleiding voor gevolgd.
Maargoed..
Wil best met je meegaan dat de boete beetje kansloos is.
Praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:49 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
ambulance kan niet altijd evensnel ter plekke zijn. als de ambulance er 10 minuten over doet en de huisarts die dichterbij woont het met 5 minuten kan redden dan kan dat al levens sparen.
rijopleiding... val toch dood man. als je kijkt naar die heldenprogramma's als blik op de weg of wegmisbruikers zie je ze zelf ook vaak nog klungelig of gevaarlijk rijden om maar die boete te kunnen uitschrijven
Ik zorg dat ik uit de auto ben voordat zij het zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:17 schreef MrSASO het volgende:
Maar deze agent deed gewoon rustig kalm, ik hoefde niet uit te stappen, geen argwaan en totaal geen intimidatie.
Bij mij denken ze dan dat ik iets te verbergen heb, dat betekent direct weer auto doorzoeken en intimidatie.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:02 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik uit de auto ben voordat zij het zijn.
Bij je andere portier half in je auto komen zitten of op je neerkijken terwijl jij in je autootje zit vind ik niks.
Kijk liever zelf op ze neer.
Ik hou d'r juist wel van ze te irriteren. Daarom doe ik t ook.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:03 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Bij mij denken ze dan dat ik iets te verbergen heb, dat betekent direct weer auto doorzoeken en intimidatie.
Het verbaast me nogal dat je dit denkt..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:01 schreef MeneerMuis het volgende:
Soms is een boete inderdaad rechtvaardig, en als ze dan gewoon je netjes te woord staan dan moet er geen probleem zijn. Maar sommige agenten kicken er gewoon op om bonnetjes uit te schrijven, wat voor kleine overtreding je ook maakt.
En normaal communiceren is dan volledig uit de boze bij sommige.
Maar 9 van de 10 keer irriteren hun mij veel harder.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:08 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik hou d'r juist wel van ze te irriteren. Daarom doe ik t ook.
Serieus?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:03 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Bij mij denken ze dan dat ik iets te verbergen heb, dat betekent direct weer auto doorzoeken en intimidatie.
Ben geen Marokkaan maar ik ben wel gekleurd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:14 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Serieus?
Niet bepaald netjes.
Er is wel een grond nodig om dat te doen..
Even een vraagje tussendoor aan jou MrSASO.. niet lullig bedoeld maar ben jij Marokkaans oid,?
Dit omdat jij het schijnbaar vaker meemaakt dat ze denken dat je wat te verbergen hebt..
Ik weet dat die dit soort dingen nu eenmaal vaker moeten ondergaan..
Maar hoe reageren jou allochtone collega`s erop, en hoe gaan ze ermee om??quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:18 schreef kevin85 het volgende:
Dat verklaart spijtig genoeg wel iets..
leg je nader uit.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:55 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt.![]()
Op het feit dat dit bij allochtonen gebeurd?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:30 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Maar hoe reageren jou allochtone collega`s erop, en hoe gaan ze ermee om??
Op beide.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:29 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Op het feit dat dit bij allochtonen gebeurd?
Of over het feit dat deze vooroordelen bestaan?
De rijopleiding die de politie volgt om op zulke onopvallende en opvallende auto's (lees volvo's) te mogen rijden is heel erg pittig, dit onderschat je.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:38 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
leg je nader uit.
volgensmij moet een ambulance overal in nederland binnen 15 (13) minuten ter plekke kunnen zijn.
als de huisarts een paar straten verderop woont is die dus als sneller.
als een arts dan ff flink gast moet dat gewoon kunnen.
als je goed oplet bij programma's van koo spee zie je politie zelf ook vaak genoeg fouten maken, lijpe manouvres uithalen of bijna mensen de dood in jagen om maar ff een boete te kunnen uitschrijven.
hebben we het nog niet eens over het blijven achtervolgen van overtreders in de hoop dat ze een nog grotere boete kunnen uitdelen
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:32 schreef kevin85 het volgende:
[..]
De rijopleiding die de politie volgt om op zulke onopvallende en opvallende auto's (lees volvo's) te mogen rijden is heel erg pittig, dit onderschat je.
Die gasten kunnen doorgaans echt heel erg goed rijden.
En over dat achtervolgen..
Om een goede waarneming te kunnen krijgen over iemands rijgedrag (je wilt tenslotte de excessen hebben) is het af en toe van belang dat je er wat langer achter blijft zitten.
Lekker nuttige bijdragequote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
erg goed jah
vandaar dat ze altijd meteen opvallen en opjagen
daarom maken ze zeker nog zoveel fouten of hitsen mensen op zodat ze zelf gevaarlijke situaties creeren.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:32 schreef kevin85 het volgende:
[..]
De rijopleiding die de politie volgt om op zulke onopvallende en opvallende auto's (lees volvo's) te mogen rijden is heel erg pittig, dit onderschat je.
Om een goede waarneming te kunnen krijgen over iemands rijgedrag (je wilt tenslotte de excessen hebben) is het af en toe van belang dat je er wat langer achter blijft zitten.
Wist je al dat het televisie was..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:17 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
daarom maken ze zeker nog zoveel fouten of hitsen mensen op zodat ze zelf gevaarlijke situaties creeren.
´s nachts houd je je in de reguliere noodhulp in Amsterdam sowieso niet met verkeer bezig.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:21 schreef hisham_abbas het volgende:
Heel goed dat ze de excessen willen aanpakken.
Dan ben ik wel benieuwd als je 's nachts, op een verlaten weg, 5 tot 10 km/h te snel rijdt. Feitelijk ben je dan ook een exces, wat mogelijk de boetes (staandehoudingen) voor kleine overtredingen verklaart. Ik dacht zelfs dat de politie dan verplicht is te verbaliseren, aangezien de omstandigheden het op dat moment toelaten.
rot op manquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:32 schreef kevin85 het volgende:
[..]
En het komt niet in je op dat die vent ook gewoon NIET nog harder had kunnen gaan rijden?quote:Op zondag 4 juni 2006 02:11 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
rot op man
zat te kijken op blik op de weg.
zit een agent gewoon te geilen dat de man steets harder gaat rijden en zegt gewoon even wachten met afdrukken .
Zodat hij harder rijd en zijn rijbewijs kwijd is.
Had gekunt, andersom werkt het bij die rukkers alleen niet, als je 500 meter te hard rijd en vervolgens de 3 km daarna netjes pakken ze je alsnog. Spijtig detail is dat ze zelf vooraan bij het stoplicht stonden en hem zelf doortrokken tot de 110 op een 80 km weg, maar ja dat mogen ze hequote:Op zondag 4 juni 2006 11:48 schreef Seneca het volgende:
[..]
En het komt niet in je op dat die vent ook gewoon NIET nog harder had kunnen gaan rijden?
Ja, dat mogen ze. Overigens kunnen ze je niet pakken als je 500 meter te hard rijdt. Allereerst is 500 meter een afstand, geen snelheid, en daarnaast heb je altijd nog je correctie bij je snelheidsmeting die eraf gehaald wordt, en die is altijd hoger dan 0.5km/h.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:02 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Had gekunt, andersom werkt het bij die rukkers alleen niet, als je 500 meter te hard rijd en vervolgens de 3 km daarna netjes pakken ze je alsnog. Spijtig detail is dat ze zelf vooraan bij het stoplicht stonden en hem zelf doortrokken tot de 110 op een 80 km weg, maar ja dat mogen ze he
quote:Op zondag 4 juni 2006 12:04 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ja, dat mogen ze. Overigens kunnen ze je niet pakken als je 500 meter te hard rijdt. Allereerst is 500 meter een afstand, geen snelheid, en daarnaast heb je altijd nog je correctie bij je snelheidsmeting die eraf gehaald wordt, en die is altijd hoger dan 0.5km/h.
Ik dus ook niet en had je dan dus boven op mijn motorkap gehad. Dus zo onzinnig is dat dus nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:15 schreef Viviann het volgende:
ik kreeg een keer een boette omdat me fiets niet goed was. me lamp was stuk en die agent deed echt moeillijk en zeuren enzo. ik snapte nie waarom die zo moeilijk deed want het was toch donker dus niemand kon me zien maarja.
wat het ook (niet) was het was niet zo erg dat ze me met 5 vijf!!!! man moesten inrekennen en inverzekering stellenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |