quote:Op zondag 21 mei 2006 01:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Indd die blanke grieten met hun zwarte kutten zijn stukken beter
quote:Op zondag 21 mei 2006 01:16 schreef laffer het volgende:
negerinnen zijn de mooiste schepsels die god heeft gecreeerd![]()
![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 01:16 schreef laffer het volgende:
![]()
ik vind van wel, mooie bruine huid met een lekkere mond met roze tong en geile pijplippen....quote:
Mjah, ze zijn chockotoff leuk dat wel. Maar soms wel met damstenen als tepels.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:16 schreef laffer het volgende:
![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 01:20 schreef laffer het volgende:
[..]
ik vind van wel, mooie bruine huid met een lekkere mond met roze tong en geile pijplippen....
lekkere kont, die lekker kan wiebelen![]()
dan moet je goed op die tepels zuigen man, dan krijg je "tepels als peuken"quote:Op zondag 21 mei 2006 01:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maar soms wel met damstenen als tepels.
Lichaamelijk niet nee, ze heeft nog wel steeds een rotkop.quote:
Dude dat is een kerelquote:
hmm, ik zie eigenlijk nooit een blanke jongen met een negerin lopen.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:16 schreef laffer het volgende:
![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 01:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dude, Ik heb die series hier staan, dat is geen kerol .
Het is in elk geval niet puur natuur..quote:Op zondag 21 mei 2006 01:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dude, Ik heb die series hier staan, dat is geen kerol .
ik wel, en dan heb ik het over mezelfquote:Op zondag 21 mei 2006 01:44 schreef Galactica het volgende:
[..]
hmm, ik zie eigenlijk nooit een blanke jongen met een negerin lopen.
bij blanke vrouwen wel wil je zeggen?quote:Op zondag 21 mei 2006 01:51 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Het is in elk geval niet puur natuur..
omdat blanke kerels zoals ik daar geil van wordenquote:Op zondag 21 mei 2006 01:43 schreef Galactica het volgende:
haha wat ik me afvraag, waarom zijn zoveel negerinnen zo ongelofelijk VET en dragen ze zulke strakke hotpants waar je blind van word![]()
Ehmm..quote:
ik denk dat hij die opgepompte tieten bedoelt.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat niet, bang voor het bush-verhaal ?
Alleen ziet/is een negerinnenkut (er) zo smerig rose uitquote:Op zondag 21 mei 2006 01:54 schreef cleany het volgende:
ik kan me vergissen, maar een kut van een blanke vrouw is niet zwart, maar ook gewoon roze, dus...
Ik ken toevallig een hele, héle leuke blanke jongen van wie ik hoop dat hij eindelijk eens gaat inzien dat die negerin gewoon niet zo leuk staat als ik.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:44 schreef Galactica het volgende:
[..]
Ja, ja...quote:Op zondag 21 mei 2006 01:44 schreef J.A.N.A. het volgende:
:w
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 21 mei 2006 01:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
ik denk dat hij die opgepompte tieten bedoelt.
geil men! had je dat wijf niet ff hard genomen daaro in de c1000?quote:Op zondag 21 mei 2006 01:39 schreef Maikuuul het volgende:
Vieze roze kuttenWhehe lawls.
Zoeen wijf laatst gek bij de C1000, vet kort rokje, maar dat was echt overdreven kort
Dat mag.quote:Op zondag 21 mei 2006 02:10 schreef Vampier het volgende:
mag ik even kotsen?
Dat iemand die haar borsten zó heeft laten verminken nog steeds op foto's kan doen alsof ze er goed uitziet.quote:Op zondag 21 mei 2006 02:04 schreef Drugshond het volgende:
Ja, ja...
[afbeelding]
Beetje aangepast (enig idee hoe moeilijk het is om met een cursor een vierkantje te maken).
Die billen van ze zijn wel lekker hoor !quote:Op zondag 21 mei 2006 01:06 schreef iz0r het volgende:
Iedereen zeikt wel over die negerts, maar die negerinnen die zijn ook niet voor de poes hoor! Daar erger ik me al maanden aan. "Negers dit, negers dat" en die negerinnen dan? Dat zijn zeker lieverdjes terwijl nog een vlieg om hun kont vermoorden met die smerige hangtetten! Ook hebben ze vieze roze kutten![]()
![]()
verkeerde hamburger gegeten??quote:Op zondag 21 mei 2006 02:10 schreef Vampier het volgende:
mag ik even kotsen?
Die dude zou ik wel eens kunnen zijn... had ze een kinderwagen mee? Want ze ging overdreven doen... alsof ze allemaal priveleges had omdat ze een kinderwagen mee had. Moest ik van haar aan de kant omdat ze dan kon zitten met haar kinderwagen er bij. Terwijl ik daar stond wou zij met haar dikke ass (parade) gaan zitten.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:41 schreef OFfSprngr het volgende:
Ow en negerinnen met een dikke ass zijn echt ranzig, ik zat laast in de tram stond er zo een voor me, kon het niet aan kijken zonder walging, de dude tegenover mij had precies het zelfde.
Tja. Teveel is ook niet altijd goed.quote:
dit topic heeft bestaansrecht in WOW na jouw postquote:
Dat was ook het eerste dat me opviel..quote:
kan ze dalijk een nieuwe ader van 0,25 cent kopenquote:Op zondag 21 mei 2006 02:37 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Die staat op knappen die ader![]()
Eng hoor![]()
stukken minder, "toevallig" de 1e 2 links omdat google dara vast voor betaald krijgtquote:Op zondag 21 mei 2006 03:37 schreef MrSASO het volgende:
Type maar eens white girls in.
quote:Op zondag 21 mei 2006 01:44 schreef Galactica het volgende:
Ik meld me ook.quote:
vooral als ze 180 kilo wegen, cup double hangtieten, de hele dag schreeuwen en shaniqua hetenquote:Op zondag 21 mei 2006 01:16 schreef laffer het volgende:
![]()
en na hun dertigste?quote:Op zondag 21 mei 2006 01:16 schreef laffer het volgende:
![]()
Vind je dat ook als ze haar pruik afdoet en make-up zooi en al die sieraden waarmee ze zich optuigt?quote:Op zondag 21 mei 2006 14:45 schreef Oviedeee het volgende:
Ik zag er van de week een lopen bij fitness... Nou die was zeker wel de moeite waard hoor allememagies
Nou wie weet johquote:Op zondag 21 mei 2006 02:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
kan ze dalijk een nieuwe ader van 0,25 cent kopen![]()
ik krijg altijd de neiging dat soort wezens aan een fileermes te rijgenquote:
Komt door de schijnwerpersquote:Op zondag 21 mei 2006 17:13 schreef FrigginHell het volgende:
Lijkt niet eens op een neger die Beyonce, veel te licht, maar ze is wel ontzettend mooi.
Eentje met zoveel wit bloed er in dat alle typische zwarte kenmerken (dikke neus, enorme lippen, een grotere kaak, enz) vrijwel weg zijn ja. Dit is bijna een blanke met een licht laagje verf, hardly een neger dus.quote:
En hoe verklaar je Naomi Campbell dan??quote:Op zondag 21 mei 2006 19:31 schreef StefanP het volgende:
[..]
Eentje met zoveel wit bloed er in dat alle typische zwarte kenmerken (dikke neus, enorme lippen, een grotere kaak, enz) vrijwel weg zijn ja. Dit is bijna een blanke met een licht laagje verf, hardly een neger dus.
Ja hallo! Mevrouw Knowles heeft wel het één en ander verbouwd aan haar gezicht.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:31 schreef StefanP het volgende:
[..]
Eentje met zoveel wit bloed er in dat alle typische zwarte kenmerken (dikke neus, enorme lippen, een grotere kaak, enz) vrijwel weg zijn ja. Dit is bijna een blanke met een licht laagje verf, hardly een neger dus.
Bron??quote:Op zondag 21 mei 2006 20:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja hallo! Mevrouw Knowles heeft wel het één en ander verbouwd aan haar gezicht.![]()
Kan inderdaad ja, maar ik heb haar in het echt gezien en zij is gewoon lekker.quote:En foto's kunnen ze héél mooi retoucheren.![]()
Idd:quote:Op zondag 21 mei 2006 20:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja hallo! Mevrouw Knowles heeft wel het één en ander verbouwd aan haar gezicht.![]()
En foto's kunnen ze héél mooi retoucheren.![]()
Nee, was in tram 17 in DH.quote:Op zondag 21 mei 2006 02:22 schreef SkunkfireJoe het volgende:
[..]
Die dude zou ik wel eens kunnen zijn... had ze een kinderwagen mee? Want ze ging overdreven doen... alsof ze allemaal priveleges had omdat ze een kinderwagen mee had. Moest ik van haar aan de kant omdat ze dan kon zitten met haar kinderwagen er bij. Terwijl ik daar stond wou zij met haar dikke ass (parade) gaan zitten.![]()
EH nee.. Nosejob anyone?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:20 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Bron??
[..]
Kan inderdaad ja, maar ik heb haar in het echt gezien en zij is gewoon lekker.
Bleu eyesquote:Op zondag 21 mei 2006 22:54 schreef Ivatje het volgende:
(Dikke) negerinnen zijn best cool!![]()
[afbeelding]
The invasion begins!quote:Op zondag 21 mei 2006 22:54 schreef Ivatje het volgende:
[afbeelding]
beyoncé heeft een blanke moeder, halfbloedje dus.quote:
Ik heb ook een blanke moederquote:Op zondag 21 mei 2006 23:55 schreef Pracissor het volgende:
[..]
beyoncé heeft een blanke moeder, halfbloedje dus.
My eyes, the goggles, they do nothing!quote:Op zondag 21 mei 2006 22:54 schreef Ivatje het volgende:
[afbeelding]
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 'niks mis mee'quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 23:55 schreef Pracissor het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 mei 2006 23:55 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Op de TV zag ze er eerst uit als een blanke, maar het is dus een halfbloed.quote:
Hell noquote:Op zondag 21 mei 2006 01:16 schreef laffer het volgende:
![]()
naziquote:Op zondag 21 mei 2006 01:06 schreef iz0r het volgende:
Iedereen zeikt wel over die negerts, maar die negerinnen die zijn ook niet voor de poes hoor! Daar erger ik me al maanden aan. "Negers dit, negers dat" en die negerinnen dan? Dat zijn zeker lieverdjes terwijl nog een vlieg om hun kont vermoorden met die smerige hangtetten! Ook hebben ze vieze roze kutten![]()
![]()
Wat een onzin, ik zelf had en heb ook altijd een donkere vrouw (daten en/of als vriendin)(als NLer zijnde). Sommige vallen op blond, ik op aziatisch of donker.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:44 schreef Galactica het volgende:
[..]
wie is nou trots om een melkfles kleur te hebben?quote:Op maandag 22 mei 2006 12:57 schreef oelewappers het volgende:
wie is nou trots om een poepkleur te hebben![]()
vind melkfles kleur eigelijk een stuk lelijker. bruin vind ik juist wel mooi.quote:
stel je niet zo aan manquote:Op maandag 22 mei 2006 13:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
vind melkfles kleur eigelijk een stuk lelijker. bruin vind ik juist wel mooi.
jij bent echt triest by the way![]()
DUDEquote:
Jankerd.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:01 schreef Henkmanz het volgende:
edit
Stelletje fokking nazi's, krijg toch allemaal de tering.
Ik kan hier zo slecht tegen he.
En ik kan hier heel erg slecht tegenquote:Op maandag 22 mei 2006 15:01 schreef Henkmanz het volgende:
edit
Doe normaal jankerdquote:Op maandag 22 mei 2006 15:01 schreef Henkmanz het volgende:
edit
Moest toch even gniffelen.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:07 schreef InsertCredit het volgende:
Indd die blanke grieten met hun zwarte kutten zijn stukken beter
Anders doe je niet zo'n huilie zijn. Wij posten alleen maar ontbrekende schakels en dan zijn we ineens nazi's?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:01 schreef Henkmanz het volgende:
edit
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:47 schreef buzzer het volgende:
Hoewel dit een kuttopic pur sang is, lijkt de conclusie me erg simpel:
Je hebt mooie blanke vrouwen
Je hebt lelijke blanke vrouwen
Je hebt mooie zwarte vrouwe'n
Je hebt lelijke zwarte vrouwen
Ja dat vind jij!quote:
Mag ik weten waarom je mijn laatste reactie hebt gewijzigd met 8 % ???quote:Op maandag 22 mei 2006 15:47 schreef buzzer het volgende:
de een houdt van de moeder, de ander van de dochter...
so what ?
Blank??quote:Op maandag 22 mei 2006 16:12 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Als jij dat blank noemt, hoe noem je dan een boerenjongen uit twente??
Er bestaan ook meer blanke vrouwen als zwarte vrouwen,quote:Op maandag 22 mei 2006 17:27 schreef ScienceFriction het volgende:
Er zijn genoeg mooie zwarte vrouwen... Logischerwijs zijn er meer lelijke zwarte vrouwen, net zoals het aantal lelijke blanke vrouwen het aantal mooie blanke vrouwen overstijgt.
Geen idee eigenlijk...quote:Op maandag 22 mei 2006 17:30 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Er bestaan ook meer blanke vrouwen als zwarte vrouwen,
of heb ik dit mis![]()
Dat heb je mis.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:30 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Er bestaan ook meer blanke vrouwen als zwarte vrouwen,
of heb ik dit mis![]()
Aantallen weet ik niet, maar het negroide ras is veel groter dan het blanke ras.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:42 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat is het dan volgens jou, even aantal ???
![]()
Jij gelooft nog in de rassentheorie?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:47 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Aantallen weet ik niet, maar het negroide ras is veel groter dan het blanke ras.
Het blanke ras is een minderheid op de wereld, de kleinste van de 3 rassen.
Bereken je de Chinezen, Japanners, Koreanen enzo ook mee danquote:Op maandag 22 mei 2006 17:47 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Aantallen weet ik niet, maar het negroide ras is veel groter dan het blanke ras.
Het blanke ras is een minderheid op de wereld, de kleinste van de 3 rassen.
Heeft niks met rassentheorie te maken, het is gewoon een feit dat er meer zwarte mensen op de wereld zijn als blanke mensen.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:48 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Jij gelooft nog in de rassentheorie?
Je gebruikte de woorden "blanke ras", niet ik. Waartoe behoort het kind van een Japanner en een Senegalees eigenlijk? En wat als dat kind later een kind krijgt met een Ijslander?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:50 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Heeft niks met rassentheorie te maken, het is gewoon een feit dat er meer zwarte mensen op de wereld zijn als blanke mensen.
Ik bedoelde het niet op een stormfront manier, kaukasisch mischien beter??quote:Op maandag 22 mei 2006 17:53 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je gebruikte de woorden "blanke ras", niet ik.
Een mulat ofzo, ik weet het niet.quote:Waartoe behoort het kind van een Japanner en een Senegalees eigenlijk? En wat als dat kind later een kind krijgt met een Ijslander?
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:47 schreef buzzer het volgende:
de een houdt van de moeder, de ander van de dochter...
so what ?
Jij snapt er ook werkelijk niks van he?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:05 schreef Bange-Frans het volgende:
nee hoor chinezen...die zijn pas lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |