Bleu eyesquote:Op zondag 21 mei 2006 22:54 schreef Ivatje het volgende:
(Dikke) negerinnen zijn best cool!![]()
[afbeelding]
The invasion begins!quote:Op zondag 21 mei 2006 22:54 schreef Ivatje het volgende:
[afbeelding]
beyoncé heeft een blanke moeder, halfbloedje dus.quote:
Ik heb ook een blanke moederquote:Op zondag 21 mei 2006 23:55 schreef Pracissor het volgende:
[..]
beyoncé heeft een blanke moeder, halfbloedje dus.
My eyes, the goggles, they do nothing!quote:Op zondag 21 mei 2006 22:54 schreef Ivatje het volgende:
[afbeelding]
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 'niks mis mee'quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 23:55 schreef Pracissor het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 mei 2006 23:55 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Op de TV zag ze er eerst uit als een blanke, maar het is dus een halfbloed.quote:
Hell noquote:Op zondag 21 mei 2006 01:16 schreef laffer het volgende:
negerinnen zijn de mooiste schepsels die god heeft gecreeerd![]()
![]()
naziquote:Op zondag 21 mei 2006 01:06 schreef iz0r het volgende:
Iedereen zeikt wel over die negerts, maar die negerinnen die zijn ook niet voor de poes hoor! Daar erger ik me al maanden aan. "Negers dit, negers dat" en die negerinnen dan? Dat zijn zeker lieverdjes terwijl nog een vlieg om hun kont vermoorden met die smerige hangtetten! Ook hebben ze vieze roze kutten![]()
![]()
Wat een onzin, ik zelf had en heb ook altijd een donkere vrouw (daten en/of als vriendin)(als NLer zijnde). Sommige vallen op blond, ik op aziatisch of donker.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:44 schreef Galactica het volgende:
[..]
hmm, ik zie eigenlijk nooit een blanke jongen met een negerin lopen.
wie is nou trots om een melkfles kleur te hebben?quote:Op maandag 22 mei 2006 12:57 schreef oelewappers het volgende:
wie is nou trots om een poepkleur te hebben![]()
vind melkfles kleur eigelijk een stuk lelijker. bruin vind ik juist wel mooi.quote:
stel je niet zo aan manquote:Op maandag 22 mei 2006 13:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
vind melkfles kleur eigelijk een stuk lelijker. bruin vind ik juist wel mooi.
jij bent echt triest by the way![]()
DUDEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |