Jankerd.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:01 schreef Henkmanz het volgende:
edit
Stelletje fokking nazi's, krijg toch allemaal de tering.
Ik kan hier zo slecht tegen he.
En ik kan hier heel erg slecht tegenquote:Op maandag 22 mei 2006 15:01 schreef Henkmanz het volgende:
edit
Doe normaal jankerdquote:Op maandag 22 mei 2006 15:01 schreef Henkmanz het volgende:
edit
Moest toch even gniffelen.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:07 schreef InsertCredit het volgende:
Indd die blanke grieten met hun zwarte kutten zijn stukken beter
Anders doe je niet zo'n huilie zijn. Wij posten alleen maar ontbrekende schakels en dan zijn we ineens nazi's?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:01 schreef Henkmanz het volgende:
edit
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:47 schreef buzzer het volgende:
Hoewel dit een kuttopic pur sang is, lijkt de conclusie me erg simpel:
Je hebt mooie blanke vrouwen
Je hebt lelijke blanke vrouwen
Je hebt mooie zwarte vrouwe'n
Je hebt lelijke zwarte vrouwen
Ja dat vind jij!quote:
Mag ik weten waarom je mijn laatste reactie hebt gewijzigd met 8 % ???quote:Op maandag 22 mei 2006 15:47 schreef buzzer het volgende:
de een houdt van de moeder, de ander van de dochter...
so what ?
Blank??quote:Op maandag 22 mei 2006 16:12 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Als jij dat blank noemt, hoe noem je dan een boerenjongen uit twente??
Er bestaan ook meer blanke vrouwen als zwarte vrouwen,quote:Op maandag 22 mei 2006 17:27 schreef ScienceFriction het volgende:
Er zijn genoeg mooie zwarte vrouwen... Logischerwijs zijn er meer lelijke zwarte vrouwen, net zoals het aantal lelijke blanke vrouwen het aantal mooie blanke vrouwen overstijgt.
Geen idee eigenlijk...quote:Op maandag 22 mei 2006 17:30 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Er bestaan ook meer blanke vrouwen als zwarte vrouwen,
of heb ik dit mis![]()
Dat heb je mis.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:30 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Er bestaan ook meer blanke vrouwen als zwarte vrouwen,
of heb ik dit mis![]()
Aantallen weet ik niet, maar het negroide ras is veel groter dan het blanke ras.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:42 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat is het dan volgens jou, even aantal ???
![]()
Jij gelooft nog in de rassentheorie?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:47 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Aantallen weet ik niet, maar het negroide ras is veel groter dan het blanke ras.
Het blanke ras is een minderheid op de wereld, de kleinste van de 3 rassen.
Bereken je de Chinezen, Japanners, Koreanen enzo ook mee danquote:Op maandag 22 mei 2006 17:47 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Aantallen weet ik niet, maar het negroide ras is veel groter dan het blanke ras.
Het blanke ras is een minderheid op de wereld, de kleinste van de 3 rassen.
Heeft niks met rassentheorie te maken, het is gewoon een feit dat er meer zwarte mensen op de wereld zijn als blanke mensen.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:48 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Jij gelooft nog in de rassentheorie?
Je gebruikte de woorden "blanke ras", niet ik. Waartoe behoort het kind van een Japanner en een Senegalees eigenlijk? En wat als dat kind later een kind krijgt met een Ijslander?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:50 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Heeft niks met rassentheorie te maken, het is gewoon een feit dat er meer zwarte mensen op de wereld zijn als blanke mensen.
Ik bedoelde het niet op een stormfront manier, kaukasisch mischien beter??quote:Op maandag 22 mei 2006 17:53 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je gebruikte de woorden "blanke ras", niet ik.
Een mulat ofzo, ik weet het niet.quote:Waartoe behoort het kind van een Japanner en een Senegalees eigenlijk? En wat als dat kind later een kind krijgt met een Ijslander?
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:47 schreef buzzer het volgende:
de een houdt van de moeder, de ander van de dochter...
so what ?
Jij snapt er ook werkelijk niks van he?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:05 schreef Bange-Frans het volgende:
nee hoor chinezen...die zijn pas lelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |