abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38242348
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 00:50 schreef sp3c het volgende:
mjah maar realistisch gezien zal het Israel weinig boeien of Syrie zich terugtrekt zolang ze Hezbollah niet met zich meenemen

De Libanezen hadden genoeg van de Syrische bezetting en die is nu afgelopen dus dat kan ik alleen maar toejuichen
sp3c, Who Killed Rafik Hariri?? WHO??
You realize that there's no point in doing anything if nobody's watching.
You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
  Moderator vrijdag 26 mei 2006 @ 19:43:45 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_38242674
hoe moet ik dat nou weten?? HOE??
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_38243378
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 19:43 schreef sp3c het volgende:
hoe moet ik dat nou weten?? HOE??
* moussie geeft sp3c haar glazen bolletje

ajb
pleased to meet you
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:02:42 #154
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38243412
de joden
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  † In Memoriam † vrijdag 26 mei 2006 @ 20:12:41 #155
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_38243837
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 18:00 schreef Hallulama het volgende:
Een rabbi (Abraham Cooper) notabene, bevestigde het verhaal dat later onzin bleek te zijn, zie onderstaande link voor tekst en uitleg over hoe één en ander precies is verlopen.

"The e-mail to Rabbi Abraham Cooper, associate dean of the Simon Wiesenthal Center, was urgent and pointed. The topic: explosive allegations that Iran - already seen as part of an 'axis of evil' for its leaders' threats to Israel, denial of the Holocaust, and alleged drive for nuclear weapons - was replaying an infamous anti-Semitic theme from Nazi Germany.

"As per our conversation, I'm looking at running this," wrote the newspaper editor of the article he'd just received, "but I have not been able to confirm its veracity. Particularly, I want to make sure that part saying Jews will have to wear a yellow stripe and Christians a red stripe is, in fact, true."

Rabbi Cooper's reply, e-mailed back last Thursday, one hour and 14 minutes later, was unequivocal and succinct:

"Dear John,' he wrote, "The story is absolutely true."
"

...

More on: Source of the Iranian Dress Code Lie: Simon Wiesenthal Center (The Jewish Week)
Goed te weten dat zij dus ook niks meer dan een propagandatool zijn.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:19:06 #156
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_38244099
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 20:02 schreef BaajGuardian het volgende:
de joden
het is wel lastig om een gebeurtenis gewoon te accpeteren he. Niet alles is een conspiracy.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:45:28 #157
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38245118
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 20:19 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

het is wel lastig om een gebeurtenis gewoon te accpeteren he. Niet alles is een conspiracy.
n grapje kan er dus al niet af, waarom zou ik denken dat alles een conspiracy is, ik weet wat een conspiracy is, dat is al genoeg.
persoonlijk *denk* ik dat het met de Mossad te maken heeft.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:51:54 #158
16715 Mylene
*schatje*
pi_38245342
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:16 schreef typtypo het volgende:

[..]

Maar hier is een andere bron dan vertellen moslims zelf hoe ze er over denken.
Deze schattige 10 jarige kinderen zijn inmiddels zo rond de twintig.
http://www.dafka.org/ContentFiles/videos/israel-100.asx

Wat denk jij?
Site's met een politieke agenda vetrouw ik niet. Dat is wat ik denk.
quote:
Pro-Zionist information and articles aimed at countering Palestinian and anti-US activism on American...
pi_38264264
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 20:51 schreef schatje het volgende:

[..]

Site's met een politieke agenda vetrouw ik niet. Dat is wat ik denk.
[..]
Dus de de vara/zembla site vertrouw jij ook niet.

Als iemand anders een andere mening toegedaan is wil jij liever dat ze hun mond houden als ik het goed begrijp.

i.p.v. in te gaan op de inhoud van de video kraak jij liever de boodschapper af.
Of het moet daadwerkelijk zo zijn dat jij denkt dat het alleemaal israeliers en amerikanen zijn die die scenes spelen.

Hier nog een wat vrienden van iran die aan duidelijkheid niets te wensen overlaten wat hun plannen betreft.
Ga dan eens in op wat in de video ziet want wie het post doet er niet toe met wat extra moeite kan ik het voor jou op putfile.com of iets degelijks zetten dan hoef je niet te zeiken over waar het gepost is. Het gaat dus om de inhoud van de video
Als je iets anders te melden hebt buiten de inhoud dan reageer ik niet meer op je in deze thread.

http://littlegreenfootballs.com/weblog/?entry=20764_Hizballah_Death_Cult_Propaganda&only
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
  zaterdag 27 mei 2006 @ 13:29:02 #160
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_38265407
De boodschapper is nooit objectief. In zijn selectie van nieuws, zit zijn mening, daarmee subjectiviteit.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_38266630
Het is al jaren aan de gang in Iran, alleen is het niet zo extreem als enkele media het brengen.
  † In Memoriam † zaterdag 27 mei 2006 @ 14:15:40 #162
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_38266919
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 12:49 schreef typtypo het volgende:

[..]

dan reageer ik niet meer in deze thread.
Kewl
pi_38267297
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 14:07 schreef -scorpione- het volgende:
Het is al jaren aan de gang in Iran, alleen is het niet zo extreem als enkele media het brengen.
Al jaren aan de gang in Iran?

Nog steeds niet door dat dit hele verhaal een en al bullshit is?
pi_38269723
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 14:24 schreef Xevor het volgende:

[..]

Al jaren aan de gang in Iran?

Nog steeds niet door dat dit hele verhaal een en al bullshit is?
Het is geen bullshit dat men graag wil dat moslims zich wat traditioneler kleden en dan met name de vrouwen.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:26:07 #165
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_38269832
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:23 schreef -scorpione- het volgende:

Het is geen bullshit dat men graag wil dat moslims zich wat traditioneler kleden en dan met name de vrouwen.
Ik geef toe, de TT had duidelijker gekund, maar DAAR ging het dus niet over in deze topic.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_38270898
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:26 schreef Hallulama het volgende:
maar DAAR ging het dus niet over in deze topic.
Misschien niet, maar ik vind het nog steeds niet gezond en daar gaat het dus om in de discussie.
pi_38271738
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:59 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Misschien niet, maar ik vind het nog steeds niet gezond en daar gaat het dus om in de discussie.
tja, en daar moet je je dus afvragen in hoeverre de iraanse bevolking dit zal pikken ..

voor de rest .. moslims en andere geloven hebben heel wat jaartjes in vrede naast elkaar geleefd met deze regels .. niks nieuws
pleased to meet you
  zaterdag 27 mei 2006 @ 16:28:17 #168
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_38271804
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:59 schreef -scorpione- het volgende:

Dan heb je niet goed opgelet, deze discussie gaat oorspronkelijk over de verhalen betreffende de kledingvoorschriften in Iran die door de National Post de wereld in zijn geholpen, zie hier:

O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_38272819
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 12:49 schreef typtypo het volgende:
blup ..
uhm .. voor het geval je het nog niet wist .. dat soort rethoriek is vrij normaal voor mensen in bezette gebieden .. ik kan zo snel niks vinden om het te bevestigen maar ik kan me soortgelijke rethoriek herinneren uit een hele collectie documentaires over WO II die man, vrouw en kind opriepen om zich te verzetten tegen de duitse bezetter

en voor het geval dat je vergeten bent dat wij de bezetters zijn en hoe het hele gebeuren is begonnen .. klik
pleased to meet you
pi_38273255
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:23 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Het is ook meer nationalistisch van aard dan religieus.
pi_38273845
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 16:28 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed opgelet, deze discussie gaat oorspronkelijk over de verhalen betreffende de kledingvoorschriften in Iran die door de National Post de wereld in zijn geholpen, zie hier:

[afbeelding]
Dat is niet de discussie, maar de aanleiding.

Niet religieus maar nationalistisch?
pi_38273914
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 17:28 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Dat is niet de discussie, maar de aanleiding.

Niet religieus maar nationalistisch?
Ja, als ik het goed heb, is deze wet bedoeld om de Iraanse kledijhandel te stimuleren, dat is economisch nationalisme of protectionisme, en het zijn traditioneel Iraanse kleren, niet traditioneel Islamitische.
pi_38274498
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 14:15 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Kewl

reageer ik niet meer op je in deze thread.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_38275472
Volgens The Jewish Week, een bron die ik niet ken:
quote:
Indeed, the law's text and parliamentary debate, available in English from the BBC Service, discloses no provision mandating that any Iranians will have to wear any kind of prescribed dress. It instead focuses on promoting 'traditional' clothing designs 'using Iranian and Islamic patterns' by Iran's domestic fashion industry and preventing 'the import of clothes incompatible with cultural Islamic and national values.'

The law is meant to develop and protect Iran's clothing industry, [Israeli Iran expert Meir Javedanfar of Middle East Economic and Political Analysis] said.
pi_38312946
quote:
“We are pleased that the United Nations is now involved in the matter and has confirmed that the current law does not have any dress codes for minorities,” said Rabbi Hier.
[ bron ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')