Nee, laat niks achter, ideaal.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:08 schreef Mr.Holleeder het volgende:
Hé, dat is inderdaad een mooie blaffer.
Laat ie veel sporen achter?
Ikga die richting ook op.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:00 schreef Remco_h het volgende:
mijn bier is op...
Mijn bier niet...quote:Op zondag 21 mei 2006 01:00 schreef Remco_h het volgende:
mijn bier is op...
hmmquote:
hallo.... weet je wel hoe lelijk mijn buuv is?quote:Op zondag 21 mei 2006 01:11 schreef OldJeller het volgende:
Pauperts, anders ga je effe naar de buren ofzo..
Hey, je doet het voor het bier hè, vergeet dat niet.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:13 schreef Remco_h het volgende:
[..]
hallo.... weet je wel hoe lelijk mijn buuv is?
Ga naar je buuv' en vraag waar d'r zus woont...!quote:Op zondag 21 mei 2006 01:13 schreef Remco_h het volgende:
[..]
hallo.... weet je wel hoe lelijk mijn buuv is?
1 blik op de buuv en al t bier in de wereld kan dat beeld niet meer verwijderen...quote:Op zondag 21 mei 2006 01:15 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hey, je doet het voor het bier hè, vergeet dat niet.
Da's waar!quote:Op zondag 21 mei 2006 01:23 schreef Remco_h het volgende:
[..]
1 blik op de buuv en al t bier in de wereld kan dat beeld niet meer verwijderen...
Die wil ik hebben! Iets voor Sinterklaas te vragen!quote:Op zondag 21 mei 2006 01:24 schreef Neutrino het volgende:
Is dit niet iets voor je ?
[afbeelding]
[afbeelding]
Muhahahahahquote:Op zondag 21 mei 2006 12:48 schreef SiemeN het volgende:
Eindelijk een lach, op deze zondag waarop ik moet werken.
Tja... zo ver ik weet mag je iig niet zomaar met een open blaffer de straat op.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:40 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Die wil ik hebben! Iets voor Sinterklaas te vragen!
Alleen weet ik niet of ze in alle groottes komen, mijn Blaffert is een ferme knaap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |