Ja en heel gaaf om te zien!quote:
Hé je jat mij tekst!quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:39 schreef E.T. het volgende:
Uurtje geleden in een pashokje (ik keek er van op dat ik al zo'n buik had, heb er dus spontaan met m'n telefoon een foto van gemaakt)
[afbeelding]
7 weken en 4 dagen
Bij Saskia ging ik in het begin ook zo hard. Maar op het eind was dat toch ook een gewone doorsnee buikquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:21 schreef cattie het volgende:
Goed begin ET!Ik ben erg benieuwd hoe je buik uiteindelijk gaat worden! Dit belooft namelijk veel.
![]()
Ik help het je hopenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:37 schreef E.T. het volgende:
[..]
Bij Saskia ging ik in het begin ook zo hard. Maar op het eind was dat toch ook een gewone doorsnee buik![]()
Blijkbaar gaat 't bij mij in het begin erg hard en naar het einde toe rustiger![]()
Prenatal, positiekleding van hun eigen label (InVorm)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:10 schreef MUUS het volgende:
E.T..
.
Waar stond jij te passen? Jurkje ziet er leuk uit..
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:40 schreef beefcake het volgende:
Hee lees ik nu ergens dat MUUS zwanger is?
Als jij denkt dat er nog iets te redden valt smeer maar lekker raak hoor.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik dacht dat de kaart voor E.T. was en de creme voor mijn buik.
dit vraagt natuurlijk om ondersteuning door een fotoquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:23 schreef poemojn het volgende:
Da's duidelijk al meer buik dan die van mij met 8 weken ETLeuk joh, heb je elke dag daaraan een bevestiging van dat je zwanger bent
Volgens mij heb ik wat gemist.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:39 schreef E.T. het volgende:
Uurtje geleden in een pashokje (ik keek er van op dat ik al zo'n buik had, heb er dus spontaan met m'n telefoon een foto van gemaakt)
[afbeelding]
7 weken en 4 dagen
noem dat maar nooit!quote:Op maandag 29 mei 2006 23:47 schreef static het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wat gemist.
Ik kom nooit in dit topic en nu zie ik dit.
Eerste keer omdat ik een kutopmerking wilde plaatsen over lelijke buiken enzo.quote:
nou nou lelijke buiken er zitten baby's in iets mooiers is er nietquote:Op maandag 29 mei 2006 23:50 schreef static het volgende:
[..]
Eerste keer omdat ik een kutopmerking wilde plaatsen over lelijke buiken enzo.
Yadayadayada.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:54 schreef pinkelmeisje het volgende:
[..]
nou nou lelijke buiken er zitten baby's in iets mooiers is er niet![]()
Het is er al hoor.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:49 schreef pinkelmeisje het volgende:
meen je dat nou jeetje me kleren gaan ook al wel een beetje strak zitten hoor![]()
wel heel erg gaaf donderdag naar de vk dan weet ik of ik echt bijna 10 weken ben of toch wat langer echt leuk hoor maar jouw buikie komt zeker nog wel![]()
Tja dat geloven we natuurlijk niet he!quote:Op maandag 29 mei 2006 23:42 schreef Bass-Miss het volgende:
De mijne is nu zo een beetje zoals de jouwe met negen weken.
En ben er 21.
Graag, maar ik moet nog steeds weer eens een camera aanschaffen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:00 schreef lcicle het volgende:
[..]
Tja dat geloven we natuurlijk niet he!
fotoooooooo :p
Wat een mooie buikskes weer! Ik denk niet dat ik hier nog vaak moet kijken, ga de mijne steeds meer missen.
geschat gewicht nu is ruim 9 pond. morgen weet ik het echte gewichtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:07 schreef Stiekemurd het volgende:
Martineke, wat mega!!!!! Ook een groot kindje?
Ja maar dan kan de rest je mooie buikie toch niet zienquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:34 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Heyyy Hobje! Kom hm maar irl bekijken
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:32 schreef nanalune het volgende:
Tamea, heb jij zo'n lekker bruin koppie? of ligt dat aan de foto? mooie buik hoor!
CM, jij hebt ook een mooie buik!en wat een mooie kinderkamermeubeltjes!![]()
Leuk ook om te zien welke buik eh..... welk gezicht er achter Tamea zitquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:51 schreef Tamea het volgende:
Nanalune, de eerste twee weken van m'n verlof waren net toen het zulk superweer was, dus toen ben ik heerlijk bijgekleurd. Erg handig, want iedereen vindt me er nu nog enorm fit uitzien daardoor.
Nee, deze broek had ik al tijdens de zwangerschap van Maria. Is van Hennes.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:05 schreef LadyS het volgende:
Sugar, ook al zo mooi (is dat zou DE broek van The Sting?)
Spannend! Doe je best, het is het meer dan waardquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:27 schreef sjak het volgende:
Mooie buik hoor Dutchie! Hij ziet er helemaal niet overtijd uit. Juist lekker rijp![]()
Ik ga vanmiddag foto's laten maken door een professioneel fotograaf vriendinnetje. Dat gaat mijn eerste fotoshoot ooit worden, ik vind het eng joh!
Wonderschoon Dutchie...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:12 schreef dutchie het volgende:
Speciaal voor Belana, zonder sixpack
Zo ziet overtijd zijn eruit:
[afbeelding]
(vreemd, ik heb het nu al tig keer verkleind en nog te groot?)
Is de eerste keer ook niet gebeurd hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:41 schreef Neuk het volgende:
Idd een heel leuke buik Sugar! Ik zou alleen op korte termijn die piercing eruit halen of vervangen voordat ie uitscheurt (dat wordt zo lelijk en dat is zo jammer!). Weet je trouwens wat het wordt? Ik ben zo benieuwd of zulks bakerpraatjes nou kloppen of niet
*smelt*quote:Op zondag 18 juni 2006 22:20 schreef chacama het volgende:
[afbeelding][/img]
16 weken onderweg en Fleur wil de baby nu al kusjes geven...![]()
Ik denk een klein knulletjequote:Op woensdag 21 juni 2006 19:53 schreef Sugar het volgende:
En welke bakerpraatjes bedoel je, Neuk? Ik weet niet wat het wordt, maar ben wel benieuwd of je het dan een typische meisjes- of jongensbuik vindt.![]()
Ow!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:57 schreef linda856763 het volgende:. Ik voel me nu al soms of ik op knappen sta!
I hope so! Ik kijk nu met jaloerse blikken naar vrouwen met een platte buik (of iets wat in die richting komt) want die kunnen zo makkelijk bukken, en opgevouwen in een stoel zitten, en korte shirtjes aan...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:58 schreef nanalune het volgende:
PM-Girl , mooi strak buikie heb je daar, zonder streepjes hé?
En idd Linda, jij hebt nog best een bescheiden buikje, en je lijkt me ook het figuur hebben dat vanzelf weer 'terug in vorm valt', mooi hoor!
Ik weet het! Het valt nog wel mee met mij. Maar na het etenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:03 schreef Belana het volgende:
[..]
Ow!!ga jij eens naar mijn buik kijken
![]()
Oe, dat heb ik nou helemaal niet. Ik vind de buiken hier mooi hoor, en vind het ook leuk om te vergelijken, maar ik zal mijn buik helemaal niet missen (denk ik). Zo lastig en zwaar enzo... En ik heb dr dan een kindje voor in de plaats, die heb ik veel lieverquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:09 schreef Brighteyes het volgende:
Mooie buiken hier weer!
Ik geloof dat ik soms nog jaloerser word door dit topic dan door die schattige kleine babietjes.
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:09 schreef Brighteyes het volgende:
Mooie buiken hier weer!
Ik geloof dat ik soms nog jaloerser word door dit topic dan door die schattige kleine babietjes.
Nou, als de camera dat nou consequent deed....Maar soms doet ie ook niets! Toch balen als je dan net de eerste foto van je kind wil makenquote:[b]Op vrijdag 23 juni 2006 21:44 schreef Mariposa het volgende:
Ow, ja dat blauwe effect vind ik niet storend, het ziet er wel blits uit![]()
klopt ja!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:05 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Nou, als de camera dat nou consequent deed....Maar soms doet ie ook niets! Toch balen als je dan net de eerste foto van je kind wil maken![]()
PM Girl, ondertussen ben je al 26.5 week toch, zag ik in je banner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |