Is de eerste keer ook niet gebeurd hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:41 schreef Neuk het volgende:
Idd een heel leuke buik Sugar! Ik zou alleen op korte termijn die piercing eruit halen of vervangen voordat ie uitscheurt (dat wordt zo lelijk en dat is zo jammer!). Weet je trouwens wat het wordt? Ik ben zo benieuwd of zulks bakerpraatjes nou kloppen of niet
*smelt*quote:Op zondag 18 juni 2006 22:20 schreef chacama het volgende:
[afbeelding][/img]
16 weken onderweg en Fleur wil de baby nu al kusjes geven...![]()
Ik denk een klein knulletjequote:Op woensdag 21 juni 2006 19:53 schreef Sugar het volgende:
En welke bakerpraatjes bedoel je, Neuk? Ik weet niet wat het wordt, maar ben wel benieuwd of je het dan een typische meisjes- of jongensbuik vindt.![]()
Ow!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:57 schreef linda856763 het volgende:. Ik voel me nu al soms of ik op knappen sta!
I hope so! Ik kijk nu met jaloerse blikken naar vrouwen met een platte buik (of iets wat in die richting komt) want die kunnen zo makkelijk bukken, en opgevouwen in een stoel zitten, en korte shirtjes aan...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:58 schreef nanalune het volgende:
PM-Girl , mooi strak buikie heb je daar, zonder streepjes hé?
En idd Linda, jij hebt nog best een bescheiden buikje, en je lijkt me ook het figuur hebben dat vanzelf weer 'terug in vorm valt', mooi hoor!
Ik weet het! Het valt nog wel mee met mij. Maar na het etenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:03 schreef Belana het volgende:
[..]
Ow!!ga jij eens naar mijn buik kijken
![]()
Oe, dat heb ik nou helemaal niet. Ik vind de buiken hier mooi hoor, en vind het ook leuk om te vergelijken, maar ik zal mijn buik helemaal niet missen (denk ik). Zo lastig en zwaar enzo... En ik heb dr dan een kindje voor in de plaats, die heb ik veel lieverquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:09 schreef Brighteyes het volgende:
Mooie buiken hier weer!
Ik geloof dat ik soms nog jaloerser word door dit topic dan door die schattige kleine babietjes.
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:09 schreef Brighteyes het volgende:
Mooie buiken hier weer!
Ik geloof dat ik soms nog jaloerser word door dit topic dan door die schattige kleine babietjes.
Nou, als de camera dat nou consequent deed....Maar soms doet ie ook niets! Toch balen als je dan net de eerste foto van je kind wil makenquote:[b]Op vrijdag 23 juni 2006 21:44 schreef Mariposa het volgende:
Ow, ja dat blauwe effect vind ik niet storend, het ziet er wel blits uit![]()
klopt ja!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:05 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Nou, als de camera dat nou consequent deed....Maar soms doet ie ook niets! Toch balen als je dan net de eerste foto van je kind wil maken![]()
PM Girl, ondertussen ben je al 26.5 week toch, zag ik in je banner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |