Volgens mij heb ik wat gemist.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:39 schreef E.T. het volgende:
Uurtje geleden in een pashokje (ik keek er van op dat ik al zo'n buik had, heb er dus spontaan met m'n telefoon een foto van gemaakt)
[afbeelding]
7 weken en 4 dagen
noem dat maar nooit!quote:Op maandag 29 mei 2006 23:47 schreef static het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wat gemist.
Ik kom nooit in dit topic en nu zie ik dit.
Eerste keer omdat ik een kutopmerking wilde plaatsen over lelijke buiken enzo.quote:
nou nou lelijke buiken er zitten baby's in iets mooiers is er nietquote:Op maandag 29 mei 2006 23:50 schreef static het volgende:
[..]
Eerste keer omdat ik een kutopmerking wilde plaatsen over lelijke buiken enzo.
Yadayadayada.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:54 schreef pinkelmeisje het volgende:
[..]
nou nou lelijke buiken er zitten baby's in iets mooiers is er niet![]()
Het is er al hoor.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:49 schreef pinkelmeisje het volgende:
meen je dat nou jeetje me kleren gaan ook al wel een beetje strak zitten hoor![]()
wel heel erg gaaf donderdag naar de vk dan weet ik of ik echt bijna 10 weken ben of toch wat langer echt leuk hoor maar jouw buikie komt zeker nog wel![]()
Tja dat geloven we natuurlijk niet he!quote:Op maandag 29 mei 2006 23:42 schreef Bass-Miss het volgende:
De mijne is nu zo een beetje zoals de jouwe met negen weken.
En ben er 21.
Graag, maar ik moet nog steeds weer eens een camera aanschaffen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:00 schreef lcicle het volgende:
[..]
Tja dat geloven we natuurlijk niet he!
fotoooooooo :p
Wat een mooie buikskes weer! Ik denk niet dat ik hier nog vaak moet kijken, ga de mijne steeds meer missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |