dus je hebt dadelijk een weekend van 10 dagen gehad?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:13 schreef Muck het volgende:
euh, mijn weekend duurt al 6 dagen....
maar wat is er maandag dan? we hebben toech weekend van donderdag t/m zondag? das lang zat...
ok, je hebt dus een van je vrolijker perioden....quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:16 schreef Muck het volgende:
ja, dat klopt.
ik zit ziek thuis, dus vandaar
zware buikgriep en sinds gisteren een gebroken hart
ja, dat moge duidelijk zijnquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:19 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ok, je hebt dus een van je vrolijker perioden....
das lief van je, dank jequote:sterkte en beterschap dan maar![]()
nou ja, kan gebeuren, nu nog 2 lange over, nota bene de langsten van de 4quote:Hallo!
Danke für die Karte. Sie ist echt toll!
Ich war lange nicht zu Hause und musste einen großen Stapel Post abarbeiten.
Deshalb habe ich diese Karte erst so spät registriert. Entschuldigung.
Viele Grüße,
Birgit
er zijn gelukkig nog altijd een paar vriendelijke mensen op deze aardklootquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:22 schreef Muck het volgende:
wel netjes dat ze even haar excuses aanbiedt
Dit zijn speciale mapjes! Extra grootquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan als je een grotere kaart hebt dan normaal?
Baal @ niet ruilen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 05:01 schreef Jaguarized het volgende:
QTPI, je kaartje is aangekomen!Dankjewel! Even wat antwoorden.
![]()
Nee, ik wil niet ruilen en ik moet nog 2 maanden.
Hoe groot zijn die vlaggen? Kan er een foto van maken?
Geweld is toegestaan hoor voor dit soort rampenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:19 schreef _Boo_ het volgende:
Ik kan de sleutel van de brievenbus nergens vinden![]()
Dat zou ik geweldig vinden, stuur even je bankgegevens + bedrag zodat ik het kan overboeken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:40 schreef QTPi het volgende:
[..]
Baal @ niet ruilen.
Ik stuur je wel een vlag toe, ok??![]()
[..]
Geweld is toegestaan hoor voor dit soort rampen![]()
Nee hoor, dat wil ik niet hebben!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat zou ik geweldig vinden, stuur even je bankgegevens + bedrag zodat ik het kan overboeken.
Supervet! Dankje!quote:
Is voor mij de vierde pasquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:50 schreef DuchessX het volgende:
Bah alweer een kaart naar Finland sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |