quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:24 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan tag je duidelijk te veel, omvallen doen ze toch niet voor de 50 lijkt me
dan bouw je hem toch bewust scheef denk ik, want eigenlijk vond ik 50 nog een krappe schattingquote:
Ik was er al uit, had gewoon het bewuste topic opgezocht!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:31 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization
Google doet soms wonderen, echt
Mijn vensterbank is misschien ook niet helemaal waterpasquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:35 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan bouw je hem toch bewust scheef denk ik, want eigenlijk vond ik 50 nog een krappe schatting
ok, dan moet je misschien een betere aannemer inhurenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Mijn vensterbank is misschien ook niet helemaal waterpas
ik had er nog een, maar heb nu weer een voorraadje van 18quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:48 schreef Miss_B het volgende:
Mijn nieuwe kaartje mag naar Australie
Hij zal alleen pas morgen of vrijdag op de bus gaan, want ik merk nu dat ik eigenlijk geen postkaarten meer heb![]()
![]()
Hmm... voortaan maar eerst eens even kijken wat ik nog over heb voor ik een nieuw adres aanvraag in mijn enthousiasmehihi
quote:Datum - Is er bezorging op deze dag? - Buslichting - Post komt aan op
Hemelvaart
dinsdag 23 mei - ja - ja - woensdag 24 mei
woensdag 24 - mei - ja - ja - vrijdag 26 mei
donderdag 25 - mei - nee - nee - zaterdag 27 mei
Pinksteren
Vrijdag 2 juni - ja - ja - zaterdag 3 juni
Zaterdag 3 juni - ja - nee - dinsdag 6 juni
Zondag 4 juni - nee - nee - dinsdag 6 juni
Maandag 5 juni - nee - ja - dinsdag 6 juni
Of mijn kaarten gewoon opbergen in een map of schoenendoosquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:46 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ok, dan moet je misschien een betere aannemer inhuren
Donderdag dus geen postquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:55 schreef brighton het volgende:
Ach, paar dagen maakt toch niet uit
Trouwens, nog wat nuttige info voor Postcrossers
[..]
ik verwacht niet zo veel op dit moment, sta nu op 20-19 en stond deze week al 2 keer op meer ontvangen dan verstuurd...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Donderdag dus geen postmaar dat betekent extra veel op vrijdag
![]()
Ja nouja, ik verwacht ook geen officiele kaarten, er zijn er nog steeds 5 onderweg, maar het taggen is ietwat uit de hand gelopenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik verwacht niet zo veel op dit moment, sta nu op 20-19 en stond deze week al 2 keer op meer ontvangen dan verstuurd...
Ik vrees dat ik ook met een volle map ga beginnenquote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:12 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja nouja, ik verwacht ook geen officiele kaarten, er zijn er nog steeds 5 onderweg, maar het taggen is ietwat uit de hand gelopen![]()
Dus toch wel hoge brievenbusvewachtingen![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:24 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan tag je duidelijk te veel, omvallen doen ze toch niet voor de 50 lijkt me
quote:
nee, je zal nu echt iets beters moeten verzinnenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:15 schreef Vava het volgende:
[..]ik kan de schuld niet op mijn scheve vensterbank afschuiven
![]()
Ja zie! Ik herken nu bij mezelf de eerste verschijnselen van een verslaving zelfs alquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nee, je zal nu echt iets beters moeten verzinnen
zal ik vast hulpverlening inschakelen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:21 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja zie! Ik herken nu bij mezelf de eerste verschijnselen van een verslaving zelfs alom dingen heen draaien
Misschien kan ik het nu zelf nog aan met wat hulp van lotgenoten hierquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:22 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zal ik vast hulpverlening inschakelen?
succes, en trustequote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Misschien kan ik het nu zelf nog aan met wat hulp van lotgenoten hier
whehenouja, iig, ik ga slapen
dus je hebt dadelijk een weekend van 10 dagen gehad?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:13 schreef Muck het volgende:
euh, mijn weekend duurt al 6 dagen....
maar wat is er maandag dan? we hebben toech weekend van donderdag t/m zondag? das lang zat...
ok, je hebt dus een van je vrolijker perioden....quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:16 schreef Muck het volgende:
ja, dat klopt.
ik zit ziek thuis, dus vandaar
zware buikgriep en sinds gisteren een gebroken hart
ja, dat moge duidelijk zijnquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:19 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ok, je hebt dus een van je vrolijker perioden....
das lief van je, dank jequote:sterkte en beterschap dan maar![]()
nou ja, kan gebeuren, nu nog 2 lange over, nota bene de langsten van de 4quote:Hallo!
Danke für die Karte. Sie ist echt toll!
Ich war lange nicht zu Hause und musste einen großen Stapel Post abarbeiten.
Deshalb habe ich diese Karte erst so spät registriert. Entschuldigung.
Viele Grüße,
Birgit
er zijn gelukkig nog altijd een paar vriendelijke mensen op deze aardklootquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:22 schreef Muck het volgende:
wel netjes dat ze even haar excuses aanbiedt
Dit zijn speciale mapjes! Extra grootquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan als je een grotere kaart hebt dan normaal?
Baal @ niet ruilen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 05:01 schreef Jaguarized het volgende:
QTPI, je kaartje is aangekomen!Dankjewel! Even wat antwoorden.
![]()
Nee, ik wil niet ruilen en ik moet nog 2 maanden.
Hoe groot zijn die vlaggen? Kan er een foto van maken?
Geweld is toegestaan hoor voor dit soort rampenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:19 schreef _Boo_ het volgende:
Ik kan de sleutel van de brievenbus nergens vinden![]()
Dat zou ik geweldig vinden, stuur even je bankgegevens + bedrag zodat ik het kan overboeken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:40 schreef QTPi het volgende:
[..]
Baal @ niet ruilen.
Ik stuur je wel een vlag toe, ok??![]()
[..]
Geweld is toegestaan hoor voor dit soort rampen![]()
Nee hoor, dat wil ik niet hebben!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat zou ik geweldig vinden, stuur even je bankgegevens + bedrag zodat ik het kan overboeken.
Supervet! Dankje!quote:
Is voor mij de vierde pasquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:50 schreef DuchessX het volgende:
Bah alweer een kaart naar Finland sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |