quote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor de receptie, ik weet alleen dat ik met een uurtje weer kan kijken of hij al klaar is.![]()
Jawelquote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:45 schreef Jaguarized het volgende:
Ik hoor niet bij Vava's vriendengroep hoor ik net.![]()
![]()
Oh?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:49 schreef Vava het volgende:
[..]
Jawelen ik hoor net dat ik het goed kan maken
![]()
Dat is gek, had ik niet verwacht! Zeeland lijkt me juist zo toeristisch.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:17 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat is wel fijn! Hier moet ik goed zoeken naar kaarten van plaatsen buiten Zeeland, ik kan hooguit wat standaard "Holland" kaarten vinden hier.
Het is hier ook erg toeristisch maar van kaarten met wat anders dan Zeeuwse dorpsjes en kusten hebben de kaartenwinkels niet gehoordquote:Op dinsdag 23 mei 2006 07:53 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat is gek, had ik niet verwacht! Zeeland lijkt me juist zo toeristisch.
Hahaha ja dat heb ik ook al gehadquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:03 schreef QTPi het volgende:
Tegenwoordig koop ik mijn "Holland & Hilversum" kaartjes bij Boekenvoordeel. Ze zijn slecht 30 ct per stuk. De mevrouw aan de kassa keek me al vreemd op toen ik alweer een stapel kaarten meenam. Bij de Albert Heijn service counter een zelfde blik toen ik mijn postzegels ging aanvullen. Toen heb ik maar even aan dat meisje verteld wat mijn hobby is. Ze reageerde erg enthousiast![]()
Das snel!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:58 schreef Klonk het volgende:
de postbodin is net langsgeweest, kaartje van Jag is eren een kaartje uit Fuckinland
Kaartje van 1 mei naar Finlandquote:thanks of your postcard.. it´s was nice. sorry that I didn´t registered of your card earlier...
Onzichtbare lijntjesquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:43 schreef Jaguarized het volgende:
@Vava, btw, als ik mijn land verander, verlies ik dan mijn lijntjes naar Nederland?Of worden dat hele korte lijntjes?
Leuk! Alleen ik kan je kaartje niet zienquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:58 schreef JacMar het volgende:
Ik had ook weer een kaartje vandaag uit Brazili![]()
Dit is nu mijn kaartje:
[afbeelding]
Mmmm..Hoe kan dat nou weerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:58 schreef JacMar het volgende:
Ik had ook weer een kaartje vandaag uit Brazili![]()
Dit is nu mijn kaartje:
[afbeelding]
O gelukkig dat het weer kan!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:58 schreef JacMar het volgende:
[..]
Mmmm..Hoe kan dat nou weer![]()
Ik heb op het werk even snel ingelogd en mijn ww veranderd, dus het lukt weer!![]()
de kaart was er zo een waar afhankelijk van de hoek waaronder je ernaar kijkt iets anders op staat, van hologram ding...quote:I just received your card today and it so brightened my day! you know, it has rained all day and I screw up with my swedish exam, but when I saw your card it immediately put me on a very good mood
so thank you so much for your card! it's really awesome and I love that hologram- thing!
so thanks again!
Had ik ook laatst. Oude fotoalbums met oude kaarten erin, best leuk om te versturenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:57 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb laatst de zolder opgeruimd, kwam nog een hoop lege ansichtkaarten tegenDie ga ik oko gewoon sturen. o.a. van Bobbejaanland en Eindhoven airport hehe
hoe doe je dat dan als je een grotere kaart hebt dan normaal?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:21 schreef QTPi het volgende:
Ik heb nu een ordner met van die doorzichtige mapjes om de kaarten in te bewaren
Hm.... dan zou ik hem ook zoiets terug wensenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:40 schreef PurpleSky het volgende:
Eindelijk... m'n kaartje aan Brazilië is aangekomen! 17 dagen heeft ie erover gedaan. Alleen de reactie vond ik wat minder "Have a nice week!". Dan denk ik van... euh, dus 't is m'n laatste week?Ach hij bedoelt het hopelijk goed... haha.
Ik zit er aan te denken om verschillende maten insteekhoezen te kopen en dat in een multomap te doen. Maar moet nog even kijken hoe precies, misschien stop ik ze ook wel gewoon in een schoenendoos zoals ik met kaarten die ik vroeger al kreeg ook gedaan hebquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan als je een grotere kaart hebt dan normaal?
hier liggen ze nog steeds op een stapel in een bureaula met andere dubieuze lectuurquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:55 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om verschillende maten insteekhoezen te kopen en dat in een multomap te doen. Maar moet nog even kijken hoe precies, misschien stop ik ze ook wel gewoon in een schoenendoos zoals ik met kaarten die ik vroeger al kreeg ook gedaan heb
Waarom niet gewoon een deur plakken met plakgum? Zo doet ik 't... en op deze manier zie ik ze regelmatig en kan ik er ook regelmatig van genieten!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:57 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hier liggen ze nog steeds op een stapel in een bureaula met andere dubieuze lectuur
omdat ik op kamers zit, en uit ervaring van voorheen vertrokken huisgenoten weet dat de verf niet zo goed op de deur zitquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:03 schreef PurpleSky het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een deur plakken met plakgum? Zo doet ik 't... en op deze manier zie ik ze regelmatig en kan ik er ook regelmatig van genieten!
dan tag je duidelijk te veel, omvallen doen ze toch niet voor de 50 lijkt mequote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:18 schreef Vava het volgende:
Hier liggen ze nog steeds in de vensterbankde stapel is alleen te groot nu en valt steeds om
United Nations Educational, Scientific and Cultural Organizationquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:29 schreef Sonja27 het volgende:
Ik had geen kaartjesIk heb nu al afkick verschijnselen.....
Euh even een ontzettend blonde vraag stellen, waar staat UNESCO voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |